Paddockstand achter

..Mike..

..Hailwood..
24 mei 2010
862
581
Rose Valley
Te koop

Paddockstand met 2 soorten beugels.
1 voor universeel gebruik en 1 voor gebruik met adapter.
Zeer stevig en netjes uitgevoerd.

Kleur rood.
25 euro afhaal prijs in Roosendaal

Foto is ter indicatie van het model
5582495949_99b854b801.jpg
 
Tjah, zijn vele mensen die zeggen, ja ik koop wel en uiteindelijk toch niet. Maar mijn welgemeende excuses hoor!

Ga je je Harley trapson op die stand zetten? aangezien je "Koos motorloos" bent?!
 
Tjah, zijn vele mensen die zeggen, ja ik koop wel en uiteindelijk toch niet. Maar mijn welgemeende excuses hoor!

Ga je je Harley trapson op die stand zetten? aangezien je "Koos motorloos" bent?!

Dat ben ik met je eens, maar aangezien er 14 uur tussen mijn reactie en jouw reactie zit is dat wat kort dag vind je niet.

En neehoor, geen harley trapson, maar een R1 uit 2009!
Ookal zou ik hem boven mijn bed hangen doet niet ter zake...
 
Tjah, zijn vele mensen die zeggen, ja ik koop wel en uiteindelijk toch niet. Maar mijn welgemeende excuses hoor!

Ga je je Harley trapson op die stand zetten? aangezien je "Koos motorloos" bent?!


It's all yours!

Ik hoef m niet omdat de bok die wordt aangeboden niet hetzelfde is als op de afbeelding.
En ben echt op zoek naar dat model.
De bok die wordt aangeboden is niet per definitie minder maar wil perse zo een als op het plaatje.

Tevens een kick.
 
Nou,

Ik heb dezelfde als op de afbeelding, en ook een passende van hetzelfde merk voor voren.
Ben nu op zoek nog naar de paddock voor achter voor de r6 van mijn vriendin.
En aangezien ik zeer tevreden ben over mijn paddocks wilde ik graag dezelfde voor de r6... maar hij is dus niet hetzelfde?
Werkt hij wel met bobbins en waar verschilt hij van met het plaatje hierboven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan