ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
mooie Kawa Ronald, niks mis mee , volledig systeem zit er al onder , veel rijplezier !!!!
 
Ronald,dat is een mooie groene,en tja het zadel da s persoonlijk.
Voor de eifel gangers veel plezier en mooie bochten gewenst :]
Ik kan niet mee, ben 25 jaar getrouwd,vond het wel leuk om zelf ook op mijn trouwdag thuis te zijn.grt Jan
 
ff spiraldive wakker schudden foto naar hem mailen ,en dan is het een kwestie van tijd . Ton als je mee leest !!!!!!!!!!
 
Mooie fiets Ronald!!! Inderdaad smaken verschillen wat betreft hetzadel maar het zal zeker beter zitten dan het orgineel!!!

Veel plezier ermee maar dat kan niet anders met zo'n fijne fiets als de ZRX... :D
 
Zo vandaag een mooi bagage rek (givi) gekregen 3 tientjes op marktplaats.
Er zou zelfs een koffer op passen maar voorlopig alleen om de tas op te binden.
Dus of er kan iemand mee achter(leuke jonge dame van een jaar of 18) op of er kan meer bagage mee (tas en 5l vaatje bier) haha.
 
Nokkenasjes zijn binnen, en mijn factory carburateurkit 2,5 incl. vervroeger van 4 graden extra is binnen, dunlop sportsmartjes eronder, velgjes gespoten in brons/goud kleur, voorvork stabilisator zit er al op, 47 tands kettingwiel incl. nieuwe afam ketting zit er ook al onder.
Morgen na werktijd maar even de carburateurs even doen en de gasschuiven even modificeren, nokkenasjes er meteen in doen en de kleppenstellen.
En meteen nieuwe 10w50 powersynth olie incl filter.
Dan kan ik eindelijk een rondje doen.
Ik laat meteen even liniaire veren maken voor de voorvork en de cartridge ga ik modificeren.
De schokdempers achter heb ik eigenlijk even nog geen moeite mee, dus misschien eerst even alleen andere veren eronder.
Ga de nokkenassen ook even klokken en kijken of een andere timing kan doen, oja de iridium bougies liggen ook al klaar.
Hopelijk zit er dan een beetje gang in dat ding, want is nu gewoon een traag hok.
 
Heb al heel vaak gedacht wat een kletsmajoor, halleluja, wat een gebreuzel koop aub een Suzuki of zoiets dan kun je die slecht maken. Je bent echt geen kawa waardig!

Gr. ZRXman(denk dat ik voor meerdere spreek)!
 
Hmm gaat het over mij??????
En ik geen Kawaman????????
Denk dat ik meer Kawa,s heb versleten dan de meesten hier, ik kan alleen nogal slecht tegen standaard straatmotoren.
De ZRX lijkt het meeste op waar ik in de begin jaren 80 mee begon met racen, vooral de sportklasse 1000.
Was tot nu toe mijn mooiste raceklasse, maar toen op een Suzuki.
Maar als ik jullie irriteer dan blijf ik wel weg hierzo.
Ik maak er geen punt van, een motorfiets is voor mij niet een heilig apparaat maar gewoon een voertuig.
Ik geloof niet in heilige gralen.
 
Was niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken, maar als je niks zinnigs of positiefs te melden hebt over onze passie, houd dan aub je mond, je zit immers op het zrx-forum. Trouwens mijn excuses aan de Suzuki-rijders, was het eerste wat er in mij opkwam.
 
Laatst bewerkt:
Heb al heel vaak gedacht wat een kletsmajoor, halleluja, wat een gebreuzel koop aub een Suzuki of zoiets dan kun je die slecht maken. Je bent echt geen kawa waardig!

Gr. ZRXman(denk dat ik voor meerdere spreek)!


Als ik geen Kawa waardig ben dan weet ik het niet.
Jij scheet je pampers vol toen ik al op Kawa wedstrijden reed, ik heb wel degelijk een groen hart
 
Was niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken, maar als je zinnigs of positiefs te melden hebt over onze passie, houd dan aub je mond, je zit immers op het zrx-forum. Trouwens mijn excuses aan de Suzuki-rijders, was het eerste wat er in mij opkwam.


Vertel eens welke onzinnig dingen ik hier vertel?????????
Ik wil gewoon een leuke rijdbare en spannende motor maken van de ZRX.
En ik loop al heel wat jaren hier rond, dus ik snap deze reacties niet.
 
Fijn om te horen, laat dan maar eens liever wat leuke plaatjes en berichten achter die wel gewaardeerd worden Zodat we nog een beetje kunnen genieten van je rijke geschiedenis
 
Ik weet niet welke berichten wel gewaardeerd worden hier.
Mijn eerste indruk was met de ZRX dat het zoals gewoonlijk met de naked bike,s een tam gebakje is en omdat juist ik een liefhebber ben wil ik er wat leuks van maken, maar wel het liefst dan het niemand opvalt.
Maar vergeet niet dat motoren ook mijn werk is en dat ik na heel veel jaren wegrace ( ben nog steeds instructeur bij het CRT) iets anders naar motoren kijk dan de meesten hier.
Als ik gas geef wil ik dat er wat gebeurt en een super sport op straat vind ik niet echt alles, dus dan maar de mooiste naked waar ik 30 jaar geleden mee ben begonnen met racen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan