ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Wilholm,ik heb pas geleden ook mijn bochten zwart gespoten met een spuitbus hitte bestendige verf ,gekocht bij een auto materialen zaak.
De bochten kon ik er zo afhalen zonder de radiator er eerst af te moeten halen(het is wel een beetje pielen maar het lukt wel).
sucses
 
hitte bestendige verf van motip en dan de kleur donker antraciet doet het heel goed , heb het zelf ook gedaan.
 
Zo als ik binnenkort de tijd kan vinden kan ik weer rijden met de ZRX.
Moet alleen nog de olie en filter even doen.
Helaas heb de Dunlop SportSmart banden moeten wisselen voor michelin power pure.
Wat een K.. banden zijn dat vergeleken de dunlops.
Maar 27 juni zit ik op spa franchorchamps met de michelin circuitdag, kan je natuurlijk niet met Dunlops aankomen.
Heb nog even de gasschuiven gemodificeerd net zoals ik vroeger met de fireblades deed.
Nu zweeft de gasschuif over de inlaatlucht en als je standgas rijdt dan gaat de motor heel langzaam sneller willen rijden.
De factory gasnaalden ook een beetje bijgewerkt en de naaldvorm is nu redelijk goed te noemen.
Is even wennen maar het voordeel is dat je een hele snelle en directe gas reactie hebt.
Je hebt het gevoel of je Flatslides hebt.
Zal binnenkort even het koppel, vermogen en lamdawaarden gaan meten.
Nog een db killer maken voor de akra uitlaat en ik denk erover om snel of een Muzzy of een Kerker te bestellen.
Die horen eigenlijk onder een ZRX vind ik.
 
he kevin waneer zien we de zrx met een foto
op dit forum want we lezen veel maar zien niks :]
Zo als ik binnenkort de tijd kan vinden kan ik weer rijden met de ZRX.
Moet alleen nog de olie en filter even doen.
Helaas heb de Dunlop SportSmart banden moeten wisselen voor michelin power pure.
Wat een K.. banden zijn dat vergeleken de dunlops.
Maar 27 juni zit ik op spa franchorchamps met de michelin circuitdag, kan je natuurlijk niet met Dunlops aankomen.
Heb nog even de gasschuiven gemodificeerd net zoals ik vroeger met de fireblades deed.
Nu zweeft de gasschuif over de inlaatlucht en als je standgas rijdt dan gaat de motor heel langzaam sneller willen rijden.
De factory gasnaalden ook een beetje bijgewerkt en de naaldvorm is nu redelijk goed te noemen.
Is even wennen maar het voordeel is dat je een hele snelle en directe gas reactie hebt.
Je hebt het gevoel of je Flatslides hebt.
Zal binnenkort even het koppel, vermogen en lamdawaarden gaan meten.
Nog een db killer maken voor de akra uitlaat en ik denk erover om snel of een Muzzy of een Kerker te bestellen.
Die horen eigenlijk onder een ZRX vind ik.
 
Hittebestendig van de praxis.(huismerk)
Goed en lekker goedkoop...



geen spoilertje,

zou wel graag mijn uitlaatbochten zwart willen hebben, moffelen of zo....heb ook al zitten denken aan verchromen. Is er ook iemand die ervaring heeft met zijkoffers o de zrx. Ben eigelijk op zoek naar iets wat niet al te lomp achter an de kont hangt...bevestigingssteunen maak ik zelf wel.

Had ook nog kort ruitje gekocht bij de rossi-shop , maar dat oogt voor geen meter omdat deze transparant is, had het idee op er autoraamfolie overheen te plakken, maar het schijn dat dat niet plakt op kunsttof. Liefhebbers voor een kort tuitje?? nieuw nooit gebruikt........40 euro!!!

Het is inderdaad een 1100, getuned met stage 1 dyno en yoshimura RS3 door Ten Kate in Nieuw Leusen met 102 PK aan het achterwiel!!(volgens de uitdraai)

gr Willem

oja mijn complimenten voor al de zrx-liefhebbers die dit forum in stand houden!!!
 
Vandaag FF ZRX gecleand,en nieuwe remvloestof gegeven...
Was helemaal oranje,de handel kraakte...
Remt weer als een nieuwe!
Vrijdag rondje NL.gedaan (met overnachting), Ik op mijn REX en mijn Vriendin op Der nieuwe Tiger 800
Leuk een nieuwe motor,maar kan toch niet "Tippen"aan de ZRX...
Was bij de zaak waar We de nieuwe kochten,Kwam er een man die ging FF proefrijden op een zelfde ZRX als de mijne,Stelde een paar vragen aan mij, en kocht Hem...
Groet,AJV
 
Laatst bewerkt:
he kevin waneer zien we de zrx met een foto
op dit forum want we lezen veel maar zien niks :]


Is een gewone ELR 1100 zoals er velen hier ronddwalen.
Maar zal het weer proberen met de camera en daarna verkleinen.
Met mijn Galaxy lukt het mij niet om foto,s op de computer te zetten, ik ben niet smart genoeg voor mijn telefoon denk ik.
full
 
Ruud mooie brommert man , wolf in schaapskleding ,zo hoort het te zijn weinig opsmuk maar wel wakker . veel motorrijders gaan een hoop geld uitgeven aan opsmuk terwijl ze beter eerst motorisch op orde kunnen laten brengen , je ziet wat er nog verborgen zit in een zrx ,genoeg om er een heel plezierig naked kanon van te maken . Ik ben gisteren nog naar de kawasaki dag geweest bij nol bikker motoren in noordeloos en er waren bijelkaar zeker wel 10 zrx,en. en er is er geen een het zelfde dat is toch apart .
 
Tja zaterdags ben ik ook open dus kan ik moeilijk naar een andere motorzaak gaan.
Ik hou er idd van weinig opsmuk met veel inhuod.
Tot nu toe vind ik dit de heerlijkste motor die ik heb gehad, je kan er echt alles mee.
Wat mij verbaasde is dat hij op topsnelheid ( bijna) totaal stabiel bleef, vooral op de Dunlops.
De michelins vind ik een stuk wiebeliger.
 
Hallo beste ZRX'ers, heb me een tijdje terug geintroduceerd met de medeling dat ik op zoek was naar een ZRX. Onlangs heb ik pas mijn vorige motor verkocht na veel pijn en moeite en eindelijk is de weg nu vrij om serieus op jacht te gaan! (Zou hem eerst ruilen met een paarse ZRX1100 maar dat bleek een luchtkasteel).
Helaas is vorige week het koopje van de eeuw voor mijn neus weg gekaapt, een naakte spik en span 1200 voor minder dan 3000!

Dus mochten jullie een goede ZRX weten te staan laat gaarne even weten.
Ik heb een budget van 3000 euro max.

Er staat trouwens een hele strakke 12 op marktplaats, helaas boven mijn budget:
http://link.marktplaats.nl/454756792

Hopelijk tot snel.
 
Zo gisteren en vandaag naar utscheid geweest.
Heerlijk door de eiffel en luxemburg gereden.
Een vriend van mij had de duc kapot en had van motoport Echt een leenmotor gekregen.
Een kawa GTR 1400 met koffers wat een schip zo groot maar sturen en remmen fantastich.
Ondanks dat mega gewicht en grote rijd dat ding geweldig had ik niet verwacht.
Ben helemaal onder de indruk.

gr
 
mooie fiets hoor kevin, die velgen staan hem wel. alle kawa's die ik heb gereden zjn erg stabiel, met de zrx was het in duitsland prima cruisen met 200+ met tanktas en koffer en het vrouwtje achterop. Eén handje aan het stuur, andere vrouwtje vasthouden want die valt altijd in slaap met lange ritten :)
 
mooie fiets hoor kevin, die velgen staan hem wel. alle kawa's die ik heb gereden zjn erg stabiel, met de zrx was het in duitsland prima cruisen met 200+ met tanktas en koffer en het vrouwtje achterop. Eén handje aan het stuur, andere vrouwtje vasthouden want die valt altijd in slaap met lange ritten :)


Heb je dan 2 vrouwen? :9~
 
Hoi Kevinblade,

zo'n tuning die je bij jouw ZRX heb uitgevoerd, wat zou dat nou voor de gewone consument zoals ik gaan kosten, als ik exact hetzelfde zou willen uitvoeren?
 
@Kevinblade
Hoi,
Ik rij ook met bepakking en Top koffer,De motor heb er geen centje pijn van...
Zou het komen doordat de Rex vanzichzelf lekker zwaar is?
Ben 2X echt vol gegaan,in DL.&NL. maar Ze bleef mooi rechtdoor gaan...(Wel gelijk een boutje kapot uit mijn S kuip)...
Groet,AJ
 
Laatst bewerkt:
Ton ,gaat het alweer wat beter met je ? grts rob


Hoi Rob,

Gelukkig wel! Maar ik moet me nog wel de komende week rustig houden. Ik was 8 à 9 kg kwijt geraakt, en voelde me dan ook best wel slap toen ik thuis kwam.

Maar nu gaat het beter, ik ga al weer ergens heen, en krijg zin in motorrijden! In ieder geval tot de 15e lekker thuis, rustig aan. Na de controle in het ziekenhuis zien we wel weer verder.

Groeten, Ton.
 
hallo beste zrx eigenaren, ik heb vanmiddag m'n radiateurkappen eraf gehad , dus aan de rechterkant de waterslang los gehad en er is nogal wat uitgelekt , heb deze na die tijd weer bijgevuld en hem warm gedraaid maar het niveau is in het reservoir niet gedaald , m'n vraag is nu , moet ie ook ergens ontlucht worden en zoja waar is die plek ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan