XR onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
Ik heb nog een aantal XR onderdelen liggen. Waaronder:

RVS uitlaatbochten
Originele koplampkap van een amerikaanse xr
Kabelboom van een XL inclusief bobine en CDI (werking onbekend)
Goud gepoedercoate achterbrug voor het model met schijfrem
Koplamp

En nog een hoop klein grut, wat te wel te zien is op de foto's.


Mail me maar wat je nodig hebt met daarbij je bod.

Met vriendelijke groet,
Sander Jansen




20110319123124.jpg

20110319123132.jpg

20110319123137.jpg

20110319123144.jpg

20110319123151.jpg

20110319123157.jpg
 
Die kabelboom van de XL, heeft deze ook knipperlichten? Past die boom zó op een XR600R(met de huidige bobine/cdi van mijn xr)? Zodat ik zonder heisa met knippers zou kunnen rijden?
Heb je zelf met die kabelboom gereden?

Dat zou dan zeker mijn interesse dan hebben!
 
Zit inderdaad knipperlichtrelais enzo bij, de knipperlichten zelf niet. maar de hele kabelboom is er op voorbereid. Voor 5 tientjes stuur ik m naar je op, kan je het uitproberen. Ik durf namelijk niet te zeggen of het wil.

De zijkappen, spiegel, achterspatbord en de bijbehorende metalen beugel zijn trouwens verkocht.
 
die US-make koplamp, zitten daar de rubbers voor het vastmaken aan de vork bij?
 
Jep. Ik twijfel alleen of er een fitting enzo inzit, als je interesse hebt zal ik dat even voor je na moeten kijken.
 
als dat ding scheur vrij is en shit wel ja, mijne is half door midden.. zijn die fittingen van xr koplampen allemaal het zelfde trouwens? dan heb ik er zelf misschien nog wel 1 :/
 
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie scheur vrij is. Zal het dit weekeind effe voor je checken!
 
trap!

Keiji,
de fitting is er bij. Er zit een klein scheurtje in. Zal morgen foto's uploaden

@ Peerke
Helaas ben ik vergeten de maten van de bochten op te meten... Ga dit nog doen als ik er weer bij ben, maar dat zal volgend weekeind worden.
 
Heb je nog een achterwiel voor een XR600 model met schijfrem achter?
of iemand anders?
alvast bedankt!
 
Nope sorry, al mijn xr onderdelen zijn weg. Zal voor dit topic meteen effe een slotje aanvragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan