MF Gooi en Vechtstreek deel * 98 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke niet :P

In mijn tijd kreeg ik er gewoon een krul voor :')

En bij ons komen ze nog steeds uit 1 pan, dusse..... ;)
Hehe, in mijn tijd :) In mijn tijd sloegen we nog met een beitel op een steen...Maar ja, dat was dan ook de vorige eeuw.
 
Zie dat er iemand jarig is?! MZN Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

@SD: Bizar zeg...

@De trialrijders: Hoe was het?? Lekker zand gehapt?
 
Sow en 350 kilometer verder :]

Was een mooi dagje met een mooie route, goed gezelschap en lekker bij kunnen beppen met een aantal.

Trialers zagen er goed uit *O* op een prima terrein voor zover ik er verstand van heb.....

Terugweg dezelfde route terug tot Barneveld, van daar naar Amerongen en de Beemer op de dijk even de sporen gegeven. Bandjes zijn rondgereden :')

happie eten en zo de foto's bekijken.

Mogelijk tot in deel 99 :W
 
2+ jaar terug:

swiss_cbr.jpg


2 weken terug:

swiss_adv.jpg
 
Sow en 350 kilometer verder :]

Was een mooi dagje met een mooie route, goed gezelschap en lekker bij kunnen beppen met een aantal.

Trialers zagen er goed uit *O* op een prima terrein voor zover ik er verstand van heb.....

Terugweg dezelfde route terug tot Barneveld, van daar naar Amerongen en de Beemer op de dijk even de sporen gegeven. Bandjes zijn rondgereden :')

happie eten en zo de foto's bekijken.

Mogelijk tot in deel 99 :W
Nog bedankt voor het maken van de route en het voorrijden :W

Foto's ook posten? of alleen bekijken *D
 
:W thuis!


Was een heerlijke dag!

* Achi, bedankt voor het voorrijden, leuke route (grotendeels onbekend voor mij)
* Michel; toppie geregeld! (ookal deed ik niet mee)
* Trialers; zag er goed uit... vele van jullie hebben echt mooie progressie gemaakt in de korte tijd. Iedereen had het erg naar z'n zin


Verder lekker even vlot naar huis gereden over de A1 (voor zover dat kan op al het verkeer...)



Kleine reminder: Als je nog niet hebt betaald voor je snack/drinken van vanmiddag... PM me even :+ Geloof dat (vrijwel) iedereen al wel betaald heeft trouwens *D
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk posten
iedereen bedankt topdag gehad lekker bruin geworden ook.
trailen was top vooral het einde.
en je weet het vinger op de koppeling......... ;)
 
Zow, dat was een leuk dagje zo *O*

Lekker rondgebromt in het zand en in het bos, ging aan het einde van de dag allemaal merkbaar een stuk makkelijker. Goed gezelschap en ik geloof dat iedereen het wel naar zijn en haar zin had :]

Michel nog bedankt voor het regelen!!! :}
 
Dat was gezellig vandaag bij het trialen - kan nu wat gezichten aan een heleboel namen plakken. Beeldmateriaal wordt zo binnen geslurpt in de PC en dan begint het grote spitten en wieden om er wat leuke beelden af te halen. Zal toch wel iets tussen zitten dat gelukt is - zeker in het bos zag het er spannend uit.

@MZN - Van harte

@Teun, geen PB, dus maar ff zo: Willkommen in unserem Shop | Vadossi - Dresdner Christstollen und Sächsische Spezialitäten - ff zoeken op "baby".
PS: volgens mij haalde je me net voor de afslag Baarn in op de A1 - je kwam over de afslag Eembrugge er langs ... ??
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig idd. Leuk weer de groep eens bij elkaar te zien.

En je kon idd leuke progressie zien. Zag er allemaal erg leuk uit.

Tnx achie voor de leuke rit er naartoe. Was zeer geslaagd, en dan hadden we het weer ook mee.
 
Zo, gaaaarrrr....... Topdag! :Y

Michel bedankt voor het roggelen , Achi (en de rest natuurlijk) voor de leuke rit er naar toe :]

Nu gauw een bakkie naar binnen gieten *D

Ben zéér benieuwd naar de foto's!
 
Laatst bewerkt:
:W Ook weer thuis. Was gezellig dames und herren!

Benieuwd naar de fotos/filmpies.. nu lekker ff douchen en 3 races terug kijken :)
 
Nog nie vol? -O-


Kben kapodt!! Maar wat n geweldige dag vandaag *O* Michel bedank voor het regelen *O*

Morgen de foto's en filmpjes eens bekijken van vandaag :) Nu zo eerst maar eens crashlanden in mn bedje :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan