Paddockstand voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaRRt

MF veteraan
28 feb 2010
9.176
0
Hilversum
Ik heb een zgan paddock voor voor liggen, die ik niet gebruik.

Kleur is rood.
Prijs: €25 (exclusief eventuele verzendkosten, ophalen kan in Hilversum)

img2011040700089.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eey BaRRt, Kan ik morgenavond ff komen passen? Bij geschiktheid neem ik hem graag van je over :Y

Hij is voor:

full


Grtzz, Plekkie
 
Eey BaRRt, Kan ik morgenavond ff komen passen? Bij geschiktheid neem ik hem graag van je over :Y

Hij is voor:

[afbeelding]

Grtzz, Plekkie

Hey Plex,

Tuurlijk mag je komen kijken! Gaat het dan om donderdagavond of vrijdagavond? Afhankelijk daarvan weet ik op welk adres ik je moet pb'en ;)


Grt Bart
 
Ik heb ook interesse en sluit aan in de rij. Mochten de eerste twee afhaken, laat het me dan svp weten.
 
Ik heb namelijk precies dezelfde, maar dan gekocht voor de achterkant, vandaar :)
Dus voor de potentiële kopers: Hij is aan beide kanten te gebruiken.

Maar nu ben ik wel benieuwd van een foto bij gebruik aan de voorkant...
 
Ja ik ook. Nu ik er over nadenk zou ik bang zijn dat de voorkant er van af glijdt/kantelt.
 
Ik heb namelijk precies dezelfde, maar dan gekocht voor de achterkant, vandaar :)
Dus voor de potentiële kopers: Hij is aan beide kanten te gebruiken.

Maar nu ben ik wel benieuwd van een foto bij gebruik aan de voorkant...
Ik zit momenteel op mijn mobiel en daar kan ik geen foto's uploaden, maar ik zel vanavond sowieso even een foto showen als die in gebruik is
 
Ja ik ook. Nu ik er over nadenk zou ik bang zijn dat de voorkant er van af glijdt/kantelt.
Staat heel stevig, heb nog nooit het idee gehad dat die niet stevig stond. Kon alles doen met de motor als die op de paddock stond!
 
De paddock is verkocht, mag een slotje op.

Toch nog even een foto voor het beeld...
img00057201011171541.jpg
 
Gefeliciteerd met de verkoop!

Ik vind het er toch een beetje instabiel uitzien, als je bv. je voor as los draait, heeft die dan niet de neiging om er vanaf te schieten?
 
Gefeliciteerd met de verkoop!

Ik vind het er toch een beetje instabiel uitzien, als je bv. je voor as los draait, heeft die dan niet de neiging om er vanaf te schieten?

Nee merk je niets van, je moet wel wel gebruikken in combinatie met een middebok of een achter paddock
 
:Y helaas Bas, als ik er ooit nog 1 heb laat ik het je even weten ;)
Al wat circuitdagen geplant dit jaar?

doe 't rustig aan want heb nog geen 100% zekerheid qua werk..

ga de 26e mn eerste race rijden als 't goed is en 10 mei op Mettet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan