TK: Kantel aanhanger voor 1 motor !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Hierbij verkoop ik mijn aanhanger omdat ook de auto de verkoop in gaat.
Gaat om een zeer praktische kantel aanhangwagen voor 1 motor (evt 2 als je goten gaat schuiven) . Hij is in zeer goede staat en er zijn 4 montage ogen beschikbaar voor de spanbanden.

Wat is er aan gedaan?

- Nieuwe dissel + nieuwe kabel 30 euro
- Nieuwe banden + velgen voor 90 euro

Wat helemaal ideaal is aan deze aanhangwagen is dat hij totaal niets weegt en je hem dus zo rechtop kan zetten tegen de muur aan. Ik heb zelf ook een beugeltje gemaakt zodat je er een reservewiel op kan zetten, alleen die er nu bij zit is 1 van de oude velgen en dat rubber is dus gescheurd. Maar in ieder geval, de optie is er om een goede reserve velg er bij te gooien.

Foto's

xledm0.jpg


esp0rn.jpg


35m1wgg.jpg


Prijs: 399,00
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik geen interesse, maar vraag me wel af hoe dit werkt?

Hij staat zo schuin en dan de motor er tegenop rijden waarop hij naar beneden klapt als een soort wip?
 
Je haalt de bout uit de onderkant waardoor de kantelmechanisme los is. Dan duw je hem naar beneden, rij je de motor erop (wel voorzichtig ivm de bumper, dus klein drempeltje) en als de 2 wielen erop staan gaat ie door het zwaartepunt omlaag en kan je hem vastzetten ;)

Idd als een soort wip :)
 
Ah oke, maar wel beheerst dus? Ik dacht dat dat ding ineens met een klap door het gewicht omlaag zou knallen ofzo.

Kickje maar weer dan :)

Ligt eraan hoe hard je hem erop rijdt denk ik, beheerst is rustig, volgas erop zal ie best een klap geven. :P
 
1 voor 1.

De ene staat dan op het dak van de auto, met de eerste wel genoeg gas geven.
 
Laatst bewerkt:
Pooh, geen idee eerlijk gezegd, ik ga ff zoeken..
Zover ik heb kunnen achterhalen is 350 kg ongeveer de grens.

Ik zal morgen ff kijken of er iets van een merkplaatje/type op de aanhanger zit!
 
Laatst bewerkt:
Klopt het dat je de motor er op moet rijden en dat erop duwen eigenlijk niet gaat?
Lijkt me vrij steil op erop te duwen.
 
als je hem recht op zet hoe hoog is ie

of anders gezecht hoe lang ie ie max ivm hoogte garage en idd omhoog weg zetten zou evt een optie zijn anders zo ie zo niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan