mmfm 8 mei 2011 verzamelpunt anac nijmegen

masceline

MF veteraan
6 mrt 2009
1.155
0
Wanroij
weet niet of het mijn plaats is om het de doen , maar zag dat de topic er niet was dus hebt de stoute schoentjes aan getrokken :+

het is weer zo ver : 8 mei aanstaande is het weer mmfm editie 2011. *O* 8-)

zal het zelfde zijn als anders:

We spreken weer gewoon af om 10 uur die ochtend bij de anac en dan vertrekken we hopenlijk als volledige groep richting veenendaal. En komen we inderdaad ook als groep aan

Om vervolgens na daar een ander half a 2 uur later tevertrekken richting Amersfoort.

-Neem wel in acht dat iedereen zelf verantwoordelijk voor hoe die zich gedraagt.
-Ga elkaar niet lopen opfokken op de weg herheen bewaar de energie maar en leef je uit in amersfoort op het ''bekende rechte stuk''

In iedergeval ik zie jullie vast wel en meld even in dit topic als je komt dan gooi ik je even in het lijstje.

Wie komt ?

- Masceline
- NMGN-R
- adiMoto
- ramontjesrad
- Gwennyyy
- n0i2e4ls
- djibber
- Roelus
- JA-Ro
- gpz_decoy
- R-Demuyt
- Thomas9745
- daredevil666
- Drinky
- MarcW41
- ener900rr
 
Laatst bewerkt:
snel gedaan ik ben vandaag de 1300 voorbij gegaan dus officieel nog 300 en dan is die ingereden volgends het boekje

dus de dealer bellen voor de eerste beurt? bevalt die een beetje?
 
snel gedaan ik ben vandaag de 1300 voorbij gegaan dus officieel nog 300 en dan is die ingereden volgends het boekje

dus de dealer bellen voor de eerste beurt? bevalt die een beetje?

heb bijna iedere avond lekker stukje gereden in de omgeving hier :Y

hij bevalt prima maar kan niet wachten totdat ik hem een keer volledig mag los trekken ben nog niet boven de 10,000rpm geweest :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan