Den Bosch e.o. Deel 20 Stelletje ASO's..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hm, ik moet zeggen dat ik zo'n Ducati Hypermotard toch wel erg goed vind smoelen.. zit erover na te denken inmiddels.

Veel plezier met rijden jullie, ik moet in de tuin aan de slag!
 
Dit is allemaal perfect leesvoer voor Corné, gewoon die gedachte bij jezelf houden |(
Iets met het licht gezien hebben.



:+
 
komt er mar in corneetje .

hoe is het met de motor maurits,mis me stuur maatje . ;)
kan de lijnen zelf nie zo goed vinden .
zoek me eigen de kleren,op het asvalt :?
 
Goeiemorgen mensen, wat is iedereen hier vroeg uit zn nest op zo'n zondagmorgen!
En wat is het weer heeeeerlijk weer vandaag :Y

Thnx voor de photoshop!! Vind m eerlijk gezegd toch n beetje tegen vallen op de velgen :$ Dus denk dat ik m houd zoals ie nu is. Het grijze van de velgen komen toch terug in mn blok dus storend is het niet, was te proberen *D
 
Laatst bewerkt:
komt er mar in corneetje .

hoe is het met de motor maurits,mis me stuur maatje . ;)
kan de lijnen zelf nie zo goed vinden .
zoek me eigen de kleren,op het asvalt :?


_O-

Dat lukt ook zonder mij hoor :+

Eigenlijk nog steeds hetzelfde alleen nu met nog meer schone delen. Wat je al zei... wachten op onderdelen :/ Maar ik denk dat als het meezit alles komende week binnen komt. Het dynamodeksel had er met geluk gister kunnen zijn maar die heb ik dus sowieso komende week. Kuipset heb ik vrijdag besteld en als het nog met het huidige productieorder mee kon dan had ik dat ook komende week.
 
Laatst bewerkt:
Dit is allemaal perfect leesvoer voor Corné, gewoon die gedachte bij jezelf houden |(
Iets met het licht gezien hebben.



:+
Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, tralalalala, tralalalala!


Verstand komt met de jaren, Ralph is een wijs man, hij moet eens een keer naar v.d. Biggelaar gaan, daar staat nog een mooie hyper te koop, kan hij gelijk even de sfeer opsnuiven :+
 
Zal 'n zaterdagje worden over twee weekjes, ns kijken of erop gereden kan worden dan.. kweenie, denk dat ik Ztje wel s zou kunnen missen met 'r 49 ponies..
 
Dat zul je wellicht dan missen, de hyper is wat zwaarder natuurlijk. Ik denk dat, wanneer je hem niet echt als een SM ge- of misbruikt, je het ook niet zo snel zult missen, de hyper heeft dan wel een paar voordelen.
 
Die rode 800 gisteren met handguards en spiegels er links en rechts naast.. zo'n breed vet stuur jaaa.. dat ziet er wel gruwwelijk bruut uit!
 
goedemorgen honda muppets .

cornee ik heb ze nu net de foto's bekeken echt super mooi gelukt maar zie het nog wel een beetje met een waas denk van de alcohol haha

ga je ook mee rijden ??
gr tony
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan