Den Bosch e.o. Deel 20 Stelletje ASO's..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit in berkel enschot met Corne bij duuc club cafe. Hoelaat us er nog iemand op de brand ?
 
Laat me raden: O-) Je gaat nu een lkkr pilske open trekken? :P

Mmmm kijk net in de koelkast, had eigenlijk alleen een pils.
Maar moeders wou me denk ik verwennen. 6 lekkere kasteel BIERTJES (ja verschil tussen pils en Bier) a trippppppppllllllle :) (og moeders wil vanavond rust :) )

Hej ui gij kent mij zeker ?
Dat wisten alleen Joske en Corne dat ik van een biertje hou want ik heb het er nooit over ;)

Ik hou ook van sigaren ;)
 
Reed straks terug van de brand. allemaal duwcati's op de weg .Had de ANWB vandaag een gratis 'pech onderweg' dag ?
Ik hoop wel dat ze allemaal veilig thuiskomen vandaag. het zijn geen Kawa's he ;)
 
jajajaja oke oke oke , zag wel een hele mooie gele 1098 net op maaspoort. Die was UBERGEIL.

Maar nie verder vertellen hoor .....
 
Mmmm kijk net in de koelkast, had eigenlijk alleen een pils.
Maar moeders wou me denk ik verwennen. 6 lekkere kasteel BIERTJES (ja verschil tussen pils en Bier) a trippppppppllllllle :) (og moeders wil vanavond rust :) )

Hej ui gij kent mij zeker ?
Dat wisten alleen Joske en Corne dat ik van een biertje hou want ik heb het er nooit over ;)

Ik hou ook van sigaren ;)
Ja ik heb je nog nooit gezien maar heb wel al een beeld geschetst :P ,je heb het 9 van de 10 keer over bier en die andere keer over pils _O- _O- _O-
Dus ja ik denk dat ik je eigenlijk heel goed ken :+

Maar proost he :9
 
Reed straks terug van de brand. allemaal duwcati's op de weg .Had de ANWB vandaag een gratis 'pech onderweg' dag ?
Ik hoop wel dat ze allemaal veilig thuiskomen vandaag. het zijn geen Kawa's he ;)
Hoorde op de radio dat de ducaties vandaag gratis naar de sloop gebracht mochte worden,dat zal verklaren waarom je er ineens zo veel zag })
 
Ja ik heb je nog nooit gezien maar heb wel al een beeld geschetst :P ,je heb het 9 van de 10 keer over bier en die andere keer over pils _O- _O- _O-
Dus ja ik denk dat ik je eigenlijk heel goed ken :+

Maar proost he :9

heb je vandaag wel gemist op de brand (ZUIPERT) , Mozes was er met mooi groen, Falierke was er met zijn black beauty, en nog wat andere merken waar ik de naam steeds van vergeet.
 
Nu ze de aso op de weg aan het uithangen zijn is het topic nog wel mooi volgbaar en gaat het niet zo hard :)
 
Laatst bewerkt:
Yep :)

Moet wel nu mijn achterschock snel vervangen :)
Bocht vanaf de A2 richting maaspoort kan ik niet meer met 120 doen :)
Hij stuitert echt alle kanten op , maar heb een goeie schock liggen
 
Reed straks terug van de brand. allemaal duwcati's op de weg .Had de ANWB vandaag een gratis 'pech onderweg' dag ?
Ik hoop wel dat ze allemaal veilig thuiskomen vandaag. het zijn geen Kawa's he ;)

lachen-16601.gif


Ik vind ASO oke. (Altijd sociaal opstellen) En dat is ons op het lijf geschreven toch ..... ;)
lachen-16593.gif
 
heb je vandaag wel gemist op de brand (ZUIPERT) , Mozes was er met mooi groen, Falierke was er met zijn black beauty, en nog wat andere merken waar ik de naam steeds van vergeet.

Op de terugweg nog de schrik van mijn leven gehad. Rijd op de rotonde in vlijmen, onder het viaduct door, zie een man op een fiets met daarnaast een klein meisje op een fiets. Papa gebaart te stoppen gezien ze voorrang moeten verlenen aan mij. het meiske besluit echter door te schieten de weg op :( .

Kon ze nog net ontwijken, shake dr nog steeds van als ik er aan terug denk. papa stak zijn hand op voor excuses, en het kleine meiske kreeg op dr donder -O- .

Ben er weer achter dat een ongeluk echt in een heel klein hoekje kan zitten.

Maar gelukkig alles en iedereen nog heel, toch lekker gereden voor de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan