M-F MegaTour 2011 - All Over Again

Rijden we de MegaTour in juli of augustus?

  • A) juli

    Stemmen: 10 18,5%
  • B) augustus

    Stemmen: 44 81,5%

  • Totaal aantal stemmers
    54

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
M-F'ers en MegaTourders, we hebben dit jaar al een aantal lekkere weekenden gehad en iedereen rijdt al weer volop motor..nou ja, bijna iedereen.
Zelf rij ik (op de dag van plaatsing) alleen woon/werk en ik weet - vrijwel - zeker dat m'n steun en toeverlaat, partner in crime, 'bro' en gangmaker Clown683 vandaag helemaal niet rijdt een stuk gereden heeft O-)

Hiernaast staan de opties A) en B) in de poll, dat B) bovenaan staat komt omdat daar vaker op gestemd is.

Maar goed, de MegaTour, de zevende alweer en dit jaar waarschijnlijk anders dan alle andere. Zei Clown vorig jaar nog dat 'we' er na 5 succesvolle jaren nog eens 5 jaar aan vast zouden zitten..

De champagne, die we vorig jaar op de laatste camping kregen, smaakte trouwens zo goed dat we voor nog eens vijf MegaTours gaan, toch... Clown? :9

"Wat mij betreft wel 'bro'... dus bij deze heb je getekend voor 5 nieuwe edities..." ;)

..hij heeft echter laten weten niet aan de MegaTour van 2011 te kunnen meedoen :/

Een 'anders dan alle andere' MegaTour :?
Yep, na jaren van kamperen gaan de tentjes dit keer hoogst waarschijnlijk niet meer mee. De één zal dit jammer vinden, voor de ander zal het een zegen zijn.
Momenteel worden diverse opties bekeken maar We zij er uit en het uitgangspunt, het fijne sturen, blijft natuurlijk gehandhaafd *D
We hebben nog geen data, nog geen locatie(-s) en routes...dús wel.. *D want achter de schermen wordt is weer hard gewerkt om een dijk van MegaTour te maken!

:] De MegaTour 2011 wordt verreden van 11 t/m 14 augustus :]

dag 1: +/- 266 km - vanaf 'startpunt' tot bier
dag 2: +/- 352 km - van ontbijt tot bier
dag 3: +/- 326 km - van ontbijt tot bier
dag 4: +/- 266 km - van ontbijt tot 'eindpunt'

*D ´Verzamelen´ bij vertrekpunt tussen 10:00 en 11:00 uur *D

Er is een leuk onderkomen gevonden en we zullen dus voor het eerst niet in tentjes slapen (hoewel er wel tentjes kunnen worden opgezet door de liefhebbers)

Bij alle voorgaande MegaTours was vooraf niet bekend waar de rit ons heen zou brengen, of pas kort voor vertrek...en dat houden we zo ;)

Voor een verblijf van 3 nachten, op basis van halfpension, wordt €135,- in rekening gebracht. Er zijn negen (9) tweepersoonskamers en twee (2) vierpersoonskamers (met douche/toilet) dus plaats voor 26 personen. Maar we kunnen uitbreiden..eventueel óók nog met tentjes!

Het gaat om 3 overnachtingen in een comfortabel bed met 3 maal ontbijt en 3 maal avondeten (w.o. een BBQ). Bij het avondeten krijg je normaliter een 0.4 liter (bier/water) maar omdat we dorstige types zijn hebben we kunnen bedingen dat we elke avond p.p. 2 X een 0.4 liter (bier/water) krijgen :9

Betaling:

Het inschrijfgeld graag overmaken op ABN AMRO rek.nr.: 62 01 36 065 t.n.v. A. van Akkeren onder vermelding van je nickname en echte naam.

Voor de niet Nederlanders: IBAN: NL51ABNA0620136065 / BIC: ABNANL2A

Jullie kunnen hier nog steeds slap O-H'en (..liefst over de MegaTour) en tips en/of opmerkingen blijven welkom.

Ouwe zut:

MegaTour 2005.
MegaTour 2006.
MegaTour 2007.
MegaTour 2008.
MegaTour 2009.
MegaTour 2010.

Tot snel! 8-)

full


Deelnemers:

1)* - Arckira
2)* - Bromvlieg
3)* - Spider
4)* - Coen
5)* - Nocturna
6)* - D.D.
7)* - basho
8)* - Sheldon
9)* - Evil Kim
10) - Bananeman
11)* - Nightshader
12)* - DrsRob
13)* - Flooriz
14)* - Ectholian
15)* - Ted
16)* - Lady-M
17)* - Ron
18)* - Supathaifly
19)* - Joske_
20)* - Schakeltje
21)* - kleintje_b
22)* - Fuck Het Milieu
23)* - Ertje650
24)* - Jaap1988

--)* = betaald.



O.v.b.:

V FRed S
 
Laatst bewerkt:
Gloeiende gloeiende, weet ik eindelijk hoe ik die tent op moet zetten hoeft die niet meer mee B|
 
Gevonden!


Tsja, tenten.... Heb er nooit moeite mee gehad, maar caravans, huisjes of kamers zijn wel lekker. Hoef je weinig bagage mee te nemen en 's avonds niks op te zetten.
 
Ik sprak Clown zaterdag ook nog.

Ik mag me nu dus weer hier melden.

Vorig jaar kon ik helaas niet mee omdat een andere vakantie er tussendoor liep. Ik heb toen alleen meegelezen.

Ook dit jaar staat er al veel gepland: (super) lange weekenden, maar ook langere vakanties.
Ik hoop ECHT dat ik weer mee kan: altijd super gezellig!!!
 
Ik wil mee!

Vind het wel jammer van de tentjes, hou ik wel van, maar dan ook alleen als ik er niet zelf mee hoef te rijden. Dus ok, ben benieuwd wat jullie van plan zijn.

Doe eens snel een datum roepen, we hebben de gezinsvakantie nog niet gepland en dan ga ik die er ff subtiel omheen plannen.
 
Zelf rij ik (vandaag dan) alleen woon/werk en ik weet - vrijwel - zeker dat m'n steun en toeverlaat, partner in crime, 'bro' en gangmaker Clown683 vandaag helemaal niet rijdt O-)
Klopt, bro... maar op zaterdag heb ik wel gereden (350 km) en vanmorgen heb ik de motor mee naar de zaak... :)
Maar goed, de MegaTour, de zevende alweer en dit jaar waarschijnlijk anders dan alle andere. Zei Clown vorig jaar nog dat 'we' er na 5 succesvolle jaren nog eens 5 jaar aan vast zouden zitten..
I know... en dat was ik ook echt van plan...
..onlangs heeft hij laten weten niet aan de MegaTour van 2011 te kunnen meedoen :/
Overmacht bro... overmacht... :$
Een 'anders dan alle andere' MegaTour :?
Yep, na jaren van camperen gaan de tentjes dit keer hoogst waarschijnlijk niet meer mee. De één zal dit jammer vinden, voor de ander zal het een zegen zijn.
Momenteel worden diverse opties bekeken maar uitgangspunt blijft natuurlijk het fijne sturen :]
We hebben nog geen data, nog geen lokatie(-s) en routes maar achter de schermen wordt hard gewerkt om weer een dijk van MegaTour te maken!

Tot het moment dat bovenstaande gegevens wél bekend zijn kunnen jullie hier slap O-H'en (..liefst over de MegaTour) maar ook alle tips en/of opmerkingen zijn welkom.

Tot snel! 8-)

[afbeelding]

Maar je weet het eejjj, bro... Clowntje wil wel meedenken, meepuzzelen, routes maken, samen uitzetten en in mei en juni voorrijden... ;)
 
*D

Waarom stopt Clown er trouwens mee, ondanks zijn eerdere toezegging :? Gaat ie nog wel mee met de tour, of is het ook exit bagagebus?
Kijk, dit vind ik zo jammer hè... ik stop er niet mee... :N
Wel sla ik dit jaar over en daar heb ik een verdomd goede reden voor... ;)
Ja hoe zit het met de baga... Clown? :P
Die bus, die is voor dit jaar helaas exit...
Als ik niet mee ga, dan kan ik de bus ook niet laten rijden. Da's helaas niet mogelijk...
Ik sprak Clown zaterdag ook nog.
Ik sprak jou ook Fred en eehhh... jij bent altijd welkom hier eejjj... :)
 
Tot slot... nog heel ff...

Persoonlijk baal ik dat ik dit jaar niet mee kan...
Alleen bij een heel vroege editie, in mei of juni zou het me lukken. Daarna is het dit keer niet mogelijk. In juli zit ik met de vakanties op het werk en kan ik niet weg, daarna is het sowieso niet mogelijk...

Voor de speculanten onder u, het is niet zo dat ik niet zou mogen... ;)
 
Ai... geen bagagebus betekent geen megatour voor mij. Ff kijken wat daar de mogelijke oplossingen voor zijn dus.

Wellicht is er iemand anders die een koekblik, of bus ter beschikking kan/wil geven... :?
Gewoon een poll houden onder de deelnemers, de chauffeur is zo gevonden... ;)
 
Wellicht is er iemand anders die een koekblik, of bus ter beschikking kan/wil geven... :?
Gewoon een poll houden onder de deelnemers, de chauffeur is zo gevonden... ;)

:^

Dat is een mogelijkheid natuurlijk. Andere optie is huren, maar dan zit je met borg en eigen risico.

Dan zou ik liever een vergoeding betalen (kosten per km +vast bedrag) wat degene dan toekomt van wie de auto lenen.
 
Gloeiende gloeiende, weet ik eindelijk hoe ik die tent op moet zetten hoeft die niet meer mee B|
Hij mag wel mee maar het is waarschijnlijk niet nodig ;)

Nog niet weggooien hoor! :o


:+

Gevonden!

Tsja, tenten.... Heb er nooit moeite mee gehad, maar caravans, huisjes of kamers zijn wel lekker. Hoef je weinig bagage mee te nemen en 's avonds niks op te zetten.
Kijk, Rob ziet het helemaal goed! *D

En natuurlijk kun je 's avonds altijd nog een tent opzetten :9

Ik sprak Clown zaterdag ook nog. Ik mag me nu dus weer hier melden.
Vorig jaar kon ik helaas niet mee omdat een andere vakantie er tussendoor liep. Ik heb toen alleen meegelezen.
Ook dit jaar staat er al veel gepland: (super) lange weekenden, maar ook langere vakanties.
Ik hoop ECHT dat ik weer mee kan: altijd super gezellig!!!
Ik (we) heb(-ben) je graag mee Fred maar met zo'n agenda als de jouwe.. :z
Mooi!
Vind het wel jammer van de tentjes, hou ik wel van, maar dan ook alleen als ik er niet zelf mee hoef te rijden. Dus ok, ben benieuwd wat jullie van plan zijn.
Klopt, tentjes hebben hun charme, ben ik helemaal met je eens *D
Doe eens snel een datum roepen, we hebben de gezinsvakantie nog niet gepland en dan ga ik die er ff subtiel omheen plannen.
Zo snel mogelijk Scuba
Ai... geen bagagebus betekent geen megatour voor mij. Ff kijken wat daar de mogelijke oplossingen voor zijn dus.
Geen tent zou behoorlijk schelen, gewoon een rugzakje (kreeg er gister nog 1 van Bridgestone, mag je lenen.. :P ) met schoon ondergoed en een tandenborstel en gááán! :]
 
Laatst bewerkt:
Klopt, bro... maar op zaterdag heb ik wel gereden (350 km) en vanmorgen heb ik de motor mee naar de zaak... :)
Ah, oké..dat komt wel goed dus.. :]

I know... en dat was ik ook echt van plan...
Ja, dus :? })

Overmacht bro... overmacht... :$
Ik weet het.. :z

Maar je weet het eejjj, bro... Clowntje wil wel meedenken, meepuzzelen, routes maken, samen uitzetten en in mei en juni voorrijden... ;)
Yep, ik weet je te vinden 8-)
 
Laatst bewerkt:
He leuk! Was erg geslaagd, twee jaar geleden. Als de datum past ga ik graag weer mee.

Heb wel een voorkeur voor de tent of anders een low-budget "iets".
 
Low budget pension/hotel is goed te vinden. Vorig jaar waren er drie geloof ik rond de €30,- en een een uitschieter naar €70.

Eerste pension was het goedkoopste en nog het leukste ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan