XENON set HB3 kleur 8000K

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Te koop:
HID set met alle benodigdheden voor aansluiten.
Voor lamp model HB3/9005, kleur 8000 K dus mooi wit licht.
Complete set voor €35,-
everpix at hotmail punt com

p1020185q.jpg
 
Mocht je geen koper vinden en je staat op het punt om hem in de container te drukken dan wil ik hem wel overnemen voor 20euro inc. verzend kosten. Heb slechte ervaring met zulke setjes (waren bij mij vaak binnen een maand defect). Voor die 20euro wil ik het nog wel proberen.
 
Mocht je geen koper vinden en je staat op het punt om hem in de container te drukken dan wil ik hem wel overnemen voor 20euro inc. verzend kosten. Heb slechte ervaring met zulke setjes (waren bij mij vaak binnen een maand defect). Voor die 20euro wil ik het nog wel proberen.

Ik heb zelf zo'n ruim 4 jaar gedaan in mijn Audi bij dagelijks gebruik, dus ik denk dat je een maandagochtend modelletje had ;)
Ik heb waarschijnlijk al een koper er voor.
 
Ah okej, dan gaat het over. Het gebruik van HID lampen in auto's zijn idd een stuk stabieler, waar dit door komt? Geen idee. Goeie vriend van me heeft ook al een x aantal jaren zijn setje werkend in zijn del sol. Ik heb er inmiddels al 3 verleten in een jaar tijd, en dat op 2 verschillende motoren.
 
Of je nu €20,- kunt verdienen of weg gooien??????

Snap jou niet helemaal.
Zeker te lui om ff naar het postkantoor te gaan?
 
Maar als ik het goed bergijp, is dit setje dus ook goed in te bouwen op een motorfiets?

Heb zelf nog gewone verlichting op me vfr400 zitten, maar ik merk dat dit soms nog wel te kort schiet, vooral in de avond op de dijkjes....
 
Maar als ik het goed bergijp, is dit setje dus ook goed in te bouwen op een motorfiets?

Heb zelf nog gewone verlichting op me vfr400 zitten, maar ik merk dat dit soms nog wel te kort schiet, vooral in de avond op de dijkjes....

Jep. Vandaar dat het hier te koop staat ;)
Ik heb een Tuono ooit van Xenon voorzien en later een Superduke.
Je zou even moeten opzoeken wat voor type lamp er in zit.
 
Of je nu €20,- kunt verdienen of weg gooien??????

Snap jou niet helemaal.
Zeker te lui om ff naar het postkantoor te gaan?

ik breng bijna wekelijks wel een pakket naar het postkantoor, maar alleen als het de moeite is. Ik wil hem wel opsturen voor €35,- incl. porto :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan