Pferd doorslijpschijfjes 1 mm dia 125

Hoi Cardanfreak,

Heb de schijfjes binnen! hartelijk dank voor zoveel moeite voor zo weinig geld :D Ik weet wat voor k werk het is om alles in te pakken!

Top!

Gr Laurens
 
Hoi Laurens.
Fijn dat je blij bent met het pakje. Graag gedaan hoor en veel plezier ermee maar dat zal wel lukken. Toppie schijven om mee te werken.

Groeten, Cardanfreak.
 
Heb nog wat mooie spulletjes liggen. Tot nu toe erg tevreden klantjes.
Wie kan nog wat doorslijpers gebruiken, afbraamschijven van Pferd dia 125 korrel 40 en 80. Prijs is eigenlijk te gek.
Gr. Cardanfreak
 
Hoi Morrits.
Fijn dat alles weer naar tevredenheid is. Veel slijpplezier en denk aan de vingers he...

Sportieve groet, Cardanfreak
 
@ Shifftoo. Alweer een tevreden knutselaar.
Hoop dat je ze kunt waarderen. Topmerk.

Gr. Cardanfreak
 
Hoi Dweertje, je krijgt/hebt een mail van me. Je PB staat nl niet aan. Gr. Cardanfreak
 
de schijfjes zijn binnen , met een extra'tje *O*
mijn weekend kan niet meer stuk :) prettig zaken doen zo :Y
 
Wil ook wel wat schijfjes, 25 van 1,6 mm (als je er nog hebt natuurlijk). Lamellenschijfjes, steunschijf met schijven ook, prijsje ?
 
als er binnenkort nou weer nieuwe handel is , eerst de huidige kopers ff een privebericht sturen , idee ? ;) :Y *O*
 
@ EAS. Had je nog iets speciaals willen hebben dan? Laat maar weten via pb of mijn E mail als je dat nog hebt. Groeten, Cardanfreak
 
Heb de spullen ontvangen en wel supersnel. Zelfs nogal wat meer als ik besteld had *O*
En dat alles voor een prijs die niet te kloppen is :} :}

Thanks
 
Ook Hans is dus tevreden klant. Veel plezier er mee maar hou de pleisters in de buurt :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan