Autocom Active plus met veel extra's!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RRon

MF veteraan
21 nov 2005
7.486
0
Almere
Omdat wij overgaan op draadloos, verkoop ik van onze motoren alles wat met communicatie te maken heeft en waar een draad aan zit!
Wat heb ik allemaal;
1)Autocom Active Plus, kit 200, er is op het internet nog genoeg over deze set te vinden maar er kunnen oa 2 headsets op aangesloten worden voor rijder en bijrijder. Daar kan dan onafhankelijk het volume van worden geregeld. Je kan er ook zaken op aansluiten als MP3, telefoon, GPS, portofoon etc. Hoeft niet met portofoon gebruikt te worden want als je met z'n tweeen op de motor zit werkt de VOX functie heel erg goed, portoon wel nodig om met andere motorrijders te kletsen.
2)Veel extra kabels voor de autocom, zoals 2 spiraal verlengkabels welke nu aan de headsets zitten, 2 headsets, 1 rechte verlengkabel, 1 PTT knop om de portofoon te bedienen op het stuur, aansluitkabel voor een Alan of TTI portofoon, kabel om autocom met Zumo 550 te laten communiceren, 12 Volt aansluiting.......................
3) Ik heb 3 portofoons, 2 keer Alan 456R en één TTI TX-1446 van 3,5 Watt, passen alle 3 op het bovenstaande systeem!
4)Voor de Alan portofoon heb ik ook alle bekabeling, behalve de headset (kost nieuw iets van max 20 euro)! Met deze bekabeling kan je dus ook kletsen met andere motoren als je er een portofoon bij neemt!

Snap je het nog.........................nee, neem dan even contact op!!

Alles mag in 1 keer weg, maar er mag ook op losse spullen worden geboden.

Zie ook eventueel, marktplaats advertentie !
 
Weekendkickje!!

Niemand nog iets nodig om gezellig te kunnen babbelen??

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan