Te koop compleet F3 front

Testa-Rossa

MF veteraan
19 dec 2006
7.585
3
Achterhoek!
Te koop van een CBR600F3, complete voorkant, dus:
Voorwielas, remklauwen, rempomp, remslangen, voorwiel, voorremschijven, spacers, voorvorkpoten, onderste kroonplaat
Prijs 150€
 
Alstu
full
 
Vork zweet wel wat, moeten waarschijnlijk even nieuwe keerringetjes in, als je het zelf kan zijn dat de kosten niet. Maar vandaar de lage prijs :Y
 
kan je voor mij svp de lengte opmeten van bovenkant bovenste kroonplaat tot asgat.
En ook hart balhoofdpen tot hart vorkpoot boven op kroonplaat. (ivm naloop)
En hoeveel inch in het voorwiel?
En zit de bovenste kroonplaat er ook bij ?
Groet Ton
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ton,

Het is een 17" wiel. Bovenste kroonplaat is niet bij de vork inbegrepen. Dit omdat deze aangepast is voor normaal stuur en daardoor los goed verkoopbaar. Is dus wel gewoon te koop.

Maten moet ik je voorlopig even schuldig blijven want de fiets staat bij m'n maat.
 
Ik zal even kijken wat ik kan regelen qua afmetingen.

Edit; ik zou evt. morgen de maten bij mijn CBR600F4 op kunnen meten ter indicatie, rijwielgedeelte is compleet anders, echter ik heb ze beiden naast elkaar gehad tijdens het wisselen van de remslangen en de hoofdmaten komen wel overeen.
 
Laatst bewerkt:
heb zelf 1 met een klein tikje in maar verder niet te voelen ofzo.

je ziet het alleen :)

maar wou die ook erbij houden vandaar dat ik het vroeg
 
Uhm... moet je even kijken of er verschil zit tussen F2 en F3 voorwielen, van de eerste heb ik namelijk nog een paar liggen.
 
Hey nou ik zoek er dus een van een F3 dat is met de grotere zwevende schijven. Van een F2 is met een vaste kleine schijf.
 
Prijs is 150 euro met de rest erbij, en voorlopig is Yellow S gewoon de eerste geïnterreseerde. Heb verder helaas volgens mij enkel F2 wielen.
 
Verzoek ligt bij mijn maat om de boel op te meten, hij gaf aan er deze week wel tijd voor te hebben (ga er vanuit dat ie het dit weekend doet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan