Yamaha R6 1999 onderdelen (seatcover, LED achterlicht enz.)

Dunlop03

MF veteraan
10 sep 2007
7.765
20
Hallo allemaal :W


Bij deze de volgende onderdelen te koop aangeboden voor een Yamaha R6 1999 (en sommige passen ook op een 2001):

Nog prima werkend origineel achterlicht en originele aansluiting met lampen erin. Vraagprijs: €20 euro

imag0164l.jpg


Originele rechterzijkuip. Ziet er nog super uit en een niet vaak voorkomende kleurstelling. Vraagprijs: 70 euro



- Originele zwarte onderkuip: Prijs: 50 euro

dsc2020s.jpg


dsc2025.jpg


Ook heb ik nog een hele koplampunit liggen. Licht beschadigd, maar eenmaal gemonteerd niet te zien. Compleet inclusief lampen, exclusief stadslicht pitjes :) Vraagprijs: 100 euro (dik 400 nieuw). Voor foto's graag een PB.

Alle prijzen zijn zonder verzendkosten meegerekend! Verzenden is uiteraard wel mogelijk evenals ophalen :) Afhalen kan in omgeving 's-Hertogenbosch.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in de air intake kappen.. :) Weet niet waar je woont, anders kan ik het op komen halen.. En mag ik graag je email :)
 
ik zie dat ik te laat ben voor de kuip knipperlichten :( (waar heb je ze gekocht als ik vragen mag)
en net 2 weken terug een duo zadel gekocht(had ik er niet bij:( ) voor 60 ....helaas
en heb interesse voor het achterlicht :)
 
De knippers had ik gekocht bij www.optitune.nl .

Er zijn nog 2 mensen die eerder waren je over het achterlicht, daar wacht ik dus nog even op maar ik laat je het zo snel mogelijk weten (maar wel een dikke kans dat hij verkocht is dus) :)
 
Oke, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Dan heb ik nog een kleine vraag, ik heb vaak de neiging net het verkeerde te kopen, is er een mogelijkheid dat je nog weet welke naam/type nr ect ze hebben???

Ik heb het achterlicht ondertussen ook in een smoke versie gezien, en ik twijfel nog over een conversie naar 01 undertail :P , maar ik hoor het wel.

(Heb trouwens de zelfde kleurstelling als jij, zo ff tussendoor :P, mooie striping )
wat is er eigelijk gebeurd, is de motor gevallen ivm de schade ? en vervang je de achterkant of doe je de hele motor weg ?

veel vragen hé :P groeten :)
 
Luchtinlaatkappen verkocht.

En gelijk weer even onder de aandacht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan