Nieuwe Honda SH300i deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenneth B. Done

Die hard MF'er
19 aug 2006
633
9
Amsterdam
Daar is-ie dan: deel 2 van dit fameuze en zeer informatieve topic. Alle eerdere bijdragen (en dat zijn er aardig wat) kun je hier terugvinden: een schat aan informatie. Hier gaan wij ondertussen verder met onze geliefde SH300i !
 
Moet jij niet rijden Kenneth? Veel te mooi weer joh. ;) De zon gaat helaas iets teveel schuil hier achter de wolken.
 
Laatst bewerkt:
OLa, daar zijn we weer.
Gisteren ingeschreven voor een 3-daagse-PV-motortour Eifel, eind mei. 375 km heen en terug en daartussen een rij-dag van 275 km over berg- en binnenwegen.
 
OLa, daar zijn we weer.
Gisteren ingeschreven voor een 3-daagse-PV-motortour Eifel, eind mei. 375 km heen en terug en daartussen een rij-dag van 275 km over berg- en binnenwegen.


Zo dan :9 Dat wordt genieten :Y Als het weer dan ook nog meewerkt. Het uitzicht zal ook wel aangenaam zijn, wel een foto-tje posten he ;)
 
Als gastrijder ( ik rijd ook wel eens op de SH300) meldt ik mijzelf ook hier.
Kenneth, heb jij nog een slotje aangevraagd voor het oude topic?
 
Eventjes deel 2 markeren!
full
 
Laatst bewerkt:
Zekers! Jullie ook?


Ja echt wel, hopelijk mooi weer.
Vorig jaar waren we net te laat, toen las ik het te laat dat die scootermeeting er was.
Was er wel in de buurt die dag, al tig keer langs gereden en toen kwam ik thuis, gelijk weer terug gegaan, maar toen liep het op zijn eind. Maar staat nu al op de kalender :9
 
Van de week ontdekte ik dat ik speling heb in mijn achterwiel. Ik voel het nu ook als ik flink optrek, het is axiale speling. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
 
@ Drasticharm: proficiat met de SH 300!. We horen het wel als je hem hebt.

@ Kenneth: nou, zeg...je hebt er wel pech mee moet ik zeggen.

@Hondre 42: vraagje, hoe bevalt je de Leovinci uitlaat op je SH?. Heb je veel last van verkleuren van die pijp?.
 
@ Drasticharm: proficiat met de SH 300!. We horen het wel als je hem hebt.

@ Kenneth: nou, zeg...je hebt er wel pech mee moet ik zeggen.

@Hondre 42: vraagje, hoe bevalt je de Leovinci uitlaat op je SH?. Heb je veel last van verkleuren van die pijp?.


Mijn Leo bevalt me super, ik ging voor het geluid ;) Met de standaard uitlaat vond ik het geluid wat minder, en toen na wat filmpjes op Youtube, kwam ik ook iemand tegen, met een HondaSH300 en tot groot genoegen, met de Leo eronder. Gelijk ff luisteren natuurlijk. Veel beter als de standaard die eronder zat. (naar mijn mening)
Mijn Leo is ook al behoorlijk aan het verkleuren (bruin) Maar last is een groot woord. Fatopi (mijn man) heeft er spul voor, waarmee hij zijn eigen uitlaatbochten heeft gedaan. Die werden ook bruin, dat vinden wij minder mooi dan als ze blauw worden. Die bruine gloed was na behandeling ook helemaal verdwenen :+ We hebben er aan zitten denken om het bij mij dus ook te proberen, maar eigenlijk nog niet gedaan. Die Leo is natuurlijk wat mattig en zijn uitlaatbochten waren helemaal glad van oorsprong. Benieuwd of dat bij mij ook gaat werken. Wat vind jij ervan dat hij zo aan het verkleuren is?
 
Ik moet zeggen dat ik niet echt weet hoe dat er uit ziet, Hondre. Ik vraag het meer uit nieuwsgierigheid, dat als mijn pijp aan vervanging toe is, een beetje een richting heb.
Eigenlijk zag ik liever dat ie gewoon zo bleef als ie nieuw was. Maar goed dat is dus niet zo. Bedankt voor je antwoord.
 
Ik moet zeggen dat ik niet echt weet hoe dat er uit ziet, Hondre. Ik vraag het meer uit nieuwsgierigheid, dat als mijn pijp aan vervanging toe is, een beetje een richting heb.
Eigenlijk zag ik liever dat ie gewoon zo bleef als ie nieuw was. Maar goed dat is dus niet zo. Bedankt voor je antwoord.


Aha, op die fiets. Ik wist ook niet dat ie zo werd, ik verwachtte meer in een wat blauwere kleur. In ieder geval goed dat je je orienteer, ben je in ieder geval al wat wijzer voor je eventueel naar een nieuwe op jacht moet ;)
 
Ze zijn steeds goedkoper te krijgen, valt me op. Dit is bijvoorbeeld een ander merk:

EasyParts.nl - Uitlaat Adin Honda SH300i -

Of dit hier. Zelfs met Katalysator! Dit is trouwens de eerste vervangingsuitlaat die ik zie met kat, buiten de originele:

My-Bikeshop - Honda Motorrad Ersatzteile -


Als je je inderdaad er even in zou verdiepen kwa prijs, kan dat inderdaad wel een hoop schelen, zo her en der. Onderling scheelt soms echt veel. Mijn Leo was toen 278 Euro. Die werd toen getipt, door iemand op het forum.
 
Hoi allemaal,

alweer eventjes geleden dat ik hier nog gepost heb, tof dat er nu een deel2 is. Niettegenstaande ik nog niet veel van mijn sh300tje heb kunnen genieten wegens gezondheidsredenen moet ik zeggen dat hij me echt enorm goed bevalt op alle gebied. Voor diegene die er één overwegen: niet twijfelen! Er gaat een nieuwe wereld voor je open.
 
Aha, op die fiets. Ik wist ook niet dat ie zo werd, ik verwachtte meer in een wat blauwere kleur. In ieder geval goed dat je je orienteer, ben je in ieder geval al wat wijzer voor je eventueel naar een nieuwe op jacht moet ;)

Dan had je maar een Titanium exemplaar moeten nemen... })
 
Hoi allemaal,

alweer eventjes geleden dat ik hier nog gepost heb, tof dat er nu een deel2 is. Niettegenstaande ik nog niet veel van mijn sh300tje heb kunnen genieten wegens gezondheidsredenen moet ik zeggen dat hij me echt enorm goed bevalt op alle gebied. Voor diegene die er één overwegen: niet twijfelen! Er gaat een nieuwe wereld voor je open.


Fijn om te lezen dat de SH zo goed bevalt. Je kan nog niet veel rijden, maar als je kan rijden *O* Hoe gaat het verder?? Al ietsje beter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan