Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Corné, zijn weer prachtplaatjes zeg! Toppie :D

@ Joost, das gezellig :) T wordt beter weer als vandaag dus dat is alleen maar beter!

Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zoiets

Wahl_Paper_2000.jpg


of dit, in meerdere kleuren EN hersluitbare versies

tyraps.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Corné, zijn weer prachtplaatjes zeg! Toppie :D

@ Joost, das gezellig :) T wordt beter weer als vandaag dus dat is alleen maar beter!

Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P

Ben geen vrouw,heb geen haar :o :o :o
FF in vlechten en dan onder je jas doen,anders hou je geen haar over :Y :Y :Y
Dooie puntjes ofzo iets :? :?
Zo ben ik ook al mijn haar verloren
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit de meest geschikte oplossing is voor dat probleem bij vrouwen O-)

i.php



Genoeg geouwehoerd, morgen weer een dag sleutelen.


:W :W
 
@ Corné, zijn weer prachtplaatjes zeg! Toppie :D

@ Joost, das gezellig :) T wordt beter weer als vandaag dus dat is alleen maar beter!

Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P
Phyllis vlecht het altijd..
 
Mn haar is nog net wat te kort om het helemaal te vlechten (en ik kan niet bij mezelf vlechten haha). Misschien een knot hahahaha. Laten we t maar weer over andere dingen hebben :P
 
@ mn broertje ik zag iets met zwaailichten rijden
net vlak voor of na jullie.
Was er een ongelluk gebeurd ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan