Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij ligtie al op zn bedje! En ik ga er ook vandoor!

Mensen vanaf nu niet te veel meer spammen tot morgenochtend half 11 :P Ik wil geen 5 pagina's terug hoeven lezen he :P

:W :W :W
 
ja zou kunnen haha ik zag jullie net bij het stoplicht
rechtsaf slaan voor me.
en ff later een auto met zwaai licht denk zelfde afslag
overheen knallen
 
Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P
Haarnetje DUH
 
Heb je nog je haren gekamd voor de foto' s })
Ikhad ze vandaag zo:
full
 
eerst nog een flauwa grapje






Mijn vrouw en ik zaten op de bank, terwijl ik zapte met de TV afstandbediening. Ze vroeg:
"Wat is er op de TV?"
"Stof",zei ik.
Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei:
"Ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden."
Ik kocht voor haar een weegschaal.
Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.
"Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk. Ik heb het werkelijk nodig, dat je me onmiddellijk een compliment maakt."
Ik antwoordde:
"Je zichtvermogen is uitstekend."
Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school. Een van de aanwezige mannen was compleet dronken en nam het ene glas na het andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende.
"Zeker wel", zei ze zuchtend, "wij zijn lang een koppel geweest en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen met drinken en is nooit meer gestopt."
Ik zei:
"Wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn."
Toen is de ruzie begonnen...

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we de aanbieding van twee kratjes bier voor 15 euro zouden nemen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een kratje bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden.
Toen is de ruzie begonnen...

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksdag.
"Ergens waar ik lang niet meer geweest ben", antwoordde ze.
Ik stelde haar toen voor om naar de keuken te gaan.
Toen is de ruzie begonnen...

Vrouwen..................om niets worden ze kwaad...
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat die al van de pc af is geert.
btw die grap sluit feiloos aan
bij de pm van vanmiddag xd.
 
Laatst bewerkt:
Even voor de (enkele) vrouwen hier in het topic... Hoe hou je in godsnaam je haar knoopvrij!! Ik heb mn haar tijdens het rijden op een staart, maar al 3x mn elastiek ergens onderweg verloren door de wind :P Met als gevolg dat ik na t rijden n half uur bezig ben met mn haar uit de knoop te krijgen :P

Ik laat mijn haar ook altijd vlechten. Helaas kan ik mijn eigen haar ook niet vlechten, dus dat doet mijn vriendin voordat ik vertrek of als ze er niet bij is, is er altijd wel een vrouw die mijn haar even wil vlechten. :)
Wat ik ook wel eens zie, is een paar elastiekjes onder elkaar. En dan gewoon strak erin zodat je ze niet verliest.

In je jas stoppen werkt vaak maar voor even. Als je wat moet je hoofd beweegt, schiet het toch weer uit je jas.
 
Klein KD filmpje van vanmiddag:

Morgen me cam ook zo eens hangen.
Maurits had ook al van die mooie beelden...
die oplossing van falierke kan ik denk ik ook wel toepassen.

Zulke stukjes zijn leuk om links en rechts er tussen door te monteren...


EY Sambal :W , ik mis nog unne foto van your bike :?
Nou moek er steeds van die blonda's doorheen morphe, dat kan nie :(
 
Laatst bewerkt:
Morgen me cam ook zo eens hangen.
Maurits had ook al van die mooie beelden...
die oplossing van falierke kan ik denk ik ook wel toepassen.

Zulke stukjes zijn leuk om links en rechts er tussen door te monteren...


EY Sambal :W , ik mis nog unne foto van your bike :?
Nou moek er steeds van die blonda's doorheen morphe, dat kan nie :(
Walterke *D Als me bike weer klaar is voor gebruik laat ik ff iemand er meteen een foto van nemen *D Werd ook wel tijd eigenlijk he _O-
 
Laatst bewerkt:
Mart!Bende gij nog wakker?Ik denk die Mart ligt al op ze nest door al dat bier wat ie naar binnen heeft gewerkt :P Maar ik wil uwe kwaak ook welleens zien hoor,word tijd da ge eens kennis komt maken met die 30 nieuwelingen(waaronder ikzelf) O-)
De nieuwelingen nemen de brand over hoor _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan