Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, veilig thuis gekomen :). vrouw moest nog ff wat aandacht hebben _O- , en moest vroeg mijn mandje in. dus had geen MF tijd meer. 5 uur opgestaan en nu op naar Assen voor de superbikes *O*

@Corne: Hele mooie foto's, thanks.
You're welcome, ben n.a.v. gisteren nog eens in een oude doos gedoken (nee Jos, een doos met foto's.... :/ ) en online gezet: http://ductown.nl/oudedoos/index.html, allemaal zo rond 1996 schat ik, de techniek is er ook wel op vooruit gegaan trouwens, als je nu ziet wat toen scherp gevonden werd... :X :+

Veel plezier in Assen!
 
Goedemorgen :.................
Vanmiddag rijden !!!!
Ik ben er tegen half 2 iemand zin om te wachten of ben ik te laat voor een mooi ritje ???? Moet ff iemand weg brengen.

Laat ma weten
 
Ik denk dat ik dit rondje eens ga rijden.
'k Hoop dat het allemaal wil lukken met de Garmin. Ik heb allang niet meer met dat ding gereden...

1zzq7on.jpg
 
Ik laat mijn haar ook altijd vlechten. Helaas kan ik mijn eigen haar ook niet vlechten, dus dat doet mijn vriendin voordat ik vertrek of als ze er niet bij is, is er altijd wel een vrouw die mijn haar even wil vlechten. :)
Wat ik ook wel eens zie, is een paar elastiekjes onder elkaar. En dan gewoon strak erin zodat je ze niet verliest.

In je jas stoppen werkt vaak maar voor even. Als je wat moet je hoofd beweegt, schiet het toch weer uit je jas.
Ze vroeg om reacties van vrouwen PIK :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan