Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je echt alleen, of kan er nog een hyper mee, tis toch wel erg mooi weer, neem de SBK wel op anders...

Ah, had dat effe eerder geroepen. :(
Ik heb net ons pap en mam opgebeld dat ik effe op de koffie kom (en kijken hoe het met ons pap zijn nieuwe heup gaat); dat ligt op de route. Dus ik ga nu maar alleen. Jammer.
 
Goede morgen nog iedereen ... Er zijn er maar weinig naar de sbk neem ik aan ?
Gaan de meeste over een half uur naar de brand ?
 
Ah, had dat effe eerder geroepen. :(
Ik heb net ons pap en mam opgebeld dat ik effe op de koffie kom (en kijken hoe het met ons pap zijn nieuwe heup gaat); dat ligt op de route. Dus ik ga nu maar alleen. Jammer.


het spijt me had ook wel mee gewillen .
mooi rondje had je uitgezet.
 
goeiemogguh stelletje lulhannessen, pagina 7 alweer...
Oe ik heb een zwaar hoofdje van gister, zal straks snel over zijn alsk weer op de sv mag gaan zitten *D

@maurits, beetje maar... Hihi

@knipperlicht-tony, half 2 lukt wel, waar rijden we heen?
Rob stelde voor naar belgie te rijden (als ie al nie weg is)
Hey roedy ik ben er wel tegen half 2 kwart voor 2 zoeits komt goed . Waar we heen gaan naar een terasje en verder ben jij onze tom tom he ik kan niet voorop rijden verdwaal je of je krijgt een kut route haha dus maar zou zeggen tot straks ga wel ff opschieten enz. Ben nu in dussen achter waalwijk .

anders bel ik je straks wel ff rudy .

nog meer mensen voor een ritje ?? Gr . Ton p.s. Baarle nassau terasje ??
 
Hey roedy ik ben er wel tegen half 2 kwart voor 2 zoeits komt goed . Waar we heen gaan naar een terasje en verder ben jij onze tom tom he ik kan niet voorop rijden verdwaal je of je krijgt een kut route haha dus maar zou zeggen tot straks ga wel ff opschieten enz. Ben nu in dussen achter waalwijk .

anders bel ik je straks wel ff rudy .

nog meer mensen voor een ritje ?? Gr . Ton p.s. Baarle nassau terasje ??


nee ik ben nog niet weg als er mensen mee willen
dan hoor ik het graag.
 
@ mn broertje ik weet niet of je
mn reactie van gisteren nog gelezen ahd maar het
waren leuke mooie filmpjes die je gemaakt had.

@ said wat is er gebeurd ?? >>>>>>> (rob methode on)
 
toch ff terug gezocht.
last van je schouder net als ik.
Ook aan de rechtse kant toevallig ??
sterkte ermee maat.
 
Heb last van mijn linker schouder,
Die is ooit eens uit de kom geweest en sinds een jaar of 2 regelmatig last van een slijmbeurs ontsteking.

Het speelt wel eens vaker op,dan is het gewoon een dagje rusten en geen gekke dingen doen.

dankje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan