Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha weer netjes bedacht en geknutseld Walter :) :) :)

Ben benieuwd naar het resultaat......
Gewoon nageaapt van falierke :+ (maar die heb het netjes gedaan.... :Y

Ik heb op de terugweg trackmaster laten loggen.
snelst wat ik op de teller gereden heb is 160, zag net in de logger dat 152 het hoogst genoteerd was.
Verbaast me wel, ik had verwacht dat die veel meer zou afwijken...

Trouwens die 2.3 in de voorband is geen succes. ;(
Langzame bochten is het goed, maar in de wat snellere is het net of de achterkant ineens een eigen willetje krijgt. :?
Is allemaal welliswaar minimaal, maar lekker voelt het niet.. :N
 
Ik ben nog gestopt bij een dame die stil stond daar met de motor (ken ze verders niet) of ze stukken had.
Ze zei dat ze stond te wachten op iemand, op jou Harm???
 
Gewoon nageaapt van falierke :+ (maar die heb het netjes gedaan.... :Y

Ik heb op de terugweg trackmaster laten loggen.
snelst wat ik op de teller gereden heb is 160, zag net in de logger dat 152 het hoogst genoteerd was.
Verbaast me wel, ik had verwacht dat die veel meer zou afwijken...

Trouwens die 2.3 in de voorband is geen succes. ;(
Langzame bochten is het goed, maar in de wat snellere is het net of de achterkant ineens een eigen willetje krijgt. :?
Is allemaal welliswaar minimaal, maar lekker voelt het niet.. :N

Denk dat je het niet in de banden moet zoeken Walter. Die 0,1 of 0,2 merk ik zelf niet VEEL van. Misschien een keer naar HK suspension in Tiel ofzo om na te laten kijken? Rijdt nou achter met 2,3 :X
 
In tiel hebben ze hem vorig jaar afgestelt. :Y
Maar ik heb de voorspanning van de voor vering 1 ring verhoogd.
En dat was even gewoon ietsiepietsie beter. (voelt voor iets beter)
Maar met 2.2 voelt het beter (wat ik altijd heb) beter als met 2.3...
Alhewel het met 2.3 voor toch ook beter voelt (meer gevoel :?
Zal wel weer een combinatie zijn van factoren.
Ga eerst weer eens een tijdje met 2.2 proberen.
En anders zet ik de veer spanning terug....

but thx for the tip..... 8-)
 
:Y

Testen en je weet het. Hoe staat je voorkant ten opzichte van de achterkant (rijhoogte)? Ik heb de mijne achter één klik hoger gezet (merk je al met erop zitten) en dat rijdt voor wat ik er toenstraks even mee gereden heb echt goed })

Even de voorruitzichten bekeken en we moeten er maar is wat extra vaart achter zetten }) :9~ :}

Buienradar
 
Laatst bewerkt:
:Y

Testen en je weet het. Hoe staat je voorkant ten opzichte van de achterkant (rijhoogte)? Ik heb de mijne achter één klik hoger gezet (merk je al met erop zitten) en dat rijdt voor wat ik er toenstraks even mee gereden heb echt goed })
Dat staat helemaal standaard.
die ring waar ik het over heb, is om af te lezen op welke voorspanning die staat.
Ik heb nu even de middenweg gekozen, en de voorspannig een halver ring terug gezet.
Ik had een tyrip bij de voorpoten zitten, en die bleef 25mm van het eindpunt af, na het verzetten van 1 ring, bleef die op 27mm hangen.
Vandaar een halve ring terug...
Heb er de verings almanakken er maar eens op terug gelezen.
Als de achterkant gevoelig is, dan is de spanning voor niet goed, hij word dan achter te licht??
Maar als ik nu in het midden de motor omlaag druk, dan komt die voor en achter gelijk matig uit de veren.
Dus dat is gewoon goed.

Ach ik zit allemaal kutsmoesjes te verzinnen, ik kan gewoon niet rije _O-
 
Nou zal me bij deze ok mar ff kort voorstellen, ben Maikel (duh) kom uit Boxtel en ben 26 jaar jong }) Rij een Kawasjaakie ZXR 750 uit `93. Ben inderdaad de ex collega van Kawa Tony O-) Hobby`s eigenlijk alles wat maar voorzien is van een motor, zit ook nog in de auto business (heunbeunsleutelaar :$ ) En heb voor deze hobby`s een eigen (ruime) garage. Heb zeker geen linker handjes en doe dus bijna alles zelf zowel an de auto`s als aan de ZXR :}

Foto-WJAJQNT3.jpg

Das men project wagen, wil hem eigenlijk volgend jaar af hebben maar dat roep ik al 1,5 jaar :)

Fiat Coupé 2.0 16v turbo (270pk)

De Kawa staat al in de OP zag ik :)

Nog vragen , geen vragen mooi dan gaan we door :]

Btw ik zit te wachten op 2 keeringen zodat ik me achterwiel weer terug ken zetten, dan ben ik weer op de brand te vinden :Y
 
Denk dat je het niet in de banden moet zoeken Walter. Die 0,1 of 0,2 merk ik zelf niet VEEL van. Misschien een keer naar HK suspension in Tiel ofzo om na te laten kijken? Rijdt nou achter met 2,3 :X

Zelfs het weer heeft daar invloed op en de temp van het asfalt (nu nog wisselvallig) .
0.1 merk je echt niet of je moet altijd op het randje rijden.
 
het spijt me had ook wel mee gewillen .
mooi rondje had je uitgezet.

Klopt.
En ik ga 'm nog zeker een keer afmaken, dan maken we er wel een leuk ritje van.
Ben maar blij dat je niet mee geweest bent, vandaag was er weinig aan.


En dat geldt voor jou ook. Ben maar blij dat je niet mee gegaan bent.


Ik kwam wat grind in een bocht tegen waardoor mijn voorwiel weg geschoven is. Dus ik moest voortijdig mijn ritje afbreken. ;(
 
Laatst bewerkt:
Nou zal me bij deze ok mar ff kort voorstellen, ben Maikel (duh) kom uit Boxtel en ben 26 jaar jong }) Rij een Kawasjaakie ZXR 750 uit `93. Ben inderdaad de ex collega van Kawa Tony O-) Hobby`s eigenlijk alles wat maar voorzien is van een motor, zit ook nog in de auto business (heunbeunsleutelaar :$ ) En heb voor deze hobby`s een eigen (ruime) garage. Heb zeker geen linker handjes en doe dus bijna alles zelf zowel an de auto`s als aan de ZXR :}

[afbeelding]
Das men project wagen, wil hem eigenlijk volgend jaar af hebben maar dat roep ik al 1,5 jaar :)

Fiat Coupé 2.0 16v turbo (270pk)

De Kawa staat al in de OP zag ik :)

Nog vragen , geen vragen mooi dan gaan we door :]

Btw ik zit te wachten op 2 keeringen zodat ik me achterwiel weer terug ken zetten, dan ben ik weer op de brand te vinden :Y

Welkom Maikel ...... _O- *O*
Snel die keringen erin en dan gaan met die ZXR :)
 
Klopt.
En ik ga 'm nog zeker een keer afmaken, dan maken we er wel een leuk ritje van.
Ben maar blij dat je niet mee geweest bent, vandaag was er weinig aan.En dat geldt voor jou ook. Ben maar blij dat je niet mee gegaan bent.


Ik kwam wat grind in een bocht tegen waardoor mijn voorwiel weg geschoven is. Dus ik moest voortijdig mijn ritje afbreken. ;(
:o

Weet niet hoe ik het moet opvatten, onderuit gegaan??
 
Klopt.
En ik ga 'm nog zeker een keer afmaken, dan maken we er wel een leuk ritje van.
Ben maar blij dat je niet mee geweest bent, vandaag was er weinig aan.En dat geldt voor jou ook. Ben maar blij dat je niet mee gegaan bent.


Ik kwam wat grind in een bocht tegen waardoor mijn voorwiel weg geschoven is. Dus ik moest voortijdig mijn ritje afbreken. ;(
Ben je op je bek gegaan? :o :o
 
Gewoon nageaapt van falierke :+ (maar die heb het netjes gedaan.... :Y

Ik heb op de terugweg trackmaster laten loggen.
snelst wat ik op de teller gereden heb is 160, zag net in de logger dat 152 het hoogst genoteerd was.
Verbaast me wel, ik had verwacht dat die veel meer zou afwijken...

Trouwens die 2.3 in de voorband is geen succes. ;(
Langzame bochten is het goed, maar in de wat snellere is het net of de achterkant ineens een eigen willetje krijgt. :?
Is allemaal welliswaar minimaal, maar lekker voelt het niet.. :N
Klopt die logger een beetje? Bij mij klopte er geen barst van met Google MyTracks..
 
Dat staat helemaal standaard.
die ring waar ik het over heb, is om af te lezen op welke voorspanning die staat.
Ik heb nu even de middenweg gekozen, en de voorspannig een halver ring terug gezet.
Ik had een tyrip bij de voorpoten zitten, en die bleef 25mm van het eindpunt af, na het verzetten van 1 ring, bleef die op 27mm hangen.
Vandaar een halve ring terug...
Heb er de verings almanakken er maar eens op terug gelezen.
Als de achterkant gevoelig is, dan is de spanning voor niet goed, hij word dan achter te licht??
Maar als ik nu in het midden de motor omlaag druk, dan komt die voor en achter gelijk matig uit de veren.
Dus dat is gewoon goed.

Ach ik zit allemaal kutsmoesjes te verzinnen, ik kan gewoon niet rije _O-

Ik moet zeggen, van dat soort vering-dingen (voorveerspanning enz.) heb ik ook niet veel verstand van :+
 
:o

Weet niet hoe ik het moet opvatten, onderuit gegaan??

Helaas wel.
Maar het valt allemaal wel mee, want het ging ook helemaal niet hard.

Gelukkig hebben de bobbins voorkomen dat de uitlaat of de achterbrug beschadigd is. Dus het is de remhendel, spiegel, voetsteuntje, stuurgewichtje en het rechter zijkapje.
Wel is mijn nieuwe pak, laarzen, helm en handschoenen ook beschadigd.

Morgen eerst de verzekering maar eens bellen. De laatste schade dateert van meer dan tien jaar geleden, dus ik heb nog goede hoop dat mijn no-claim niet te hard achteruit gaat (die staat al jaren op 75%).
 
Klopt die logger een beetje? Bij mij klopte er geen barst van met Google MyTracks..
die klopt exact, mytracks werkt ook goed, als de gps update maar kort op elkaar is...

Download kmz bestand Reimage Repair
en openen in google earth.
Groen is versnellen, en rood vertragingen (remmen/gas dicht).
al die data=... zijn gps updates, en dat zijn er nogal wat.

1742011184800.jpg

Nagenoeg geen enkele bocht neem ik vloeiend, ik heb nog zat te leren............ :+
 
Helaas wel.
Maar het valt allemaal wel mee, want het ging ook helemaal niet hard.

Gelukkig hebben de bobbins voorkomen dat de uitlaat of de achterbrug beschadigd is. Dus het is de remhendel, spiegel, voetsteuntje, stuurgewichtje en het rechter zijkapje.
Wel is mijn nieuwe pak, laarzen, helm en handschoenen ook beschadigd.

Morgen eerst de verzekering maar eens bellen. De laatste schade dateert van meer dan tien jaar geleden, dus ik heb nog goede hoop dat mijn no-claim niet te hard achteruit gaat (die staat al jaren op 75%).

Balen! Met jezelf alles goed?

Ik snap nu ook hoe het voelt |( Hopelijk alles snel weer in orde. Kleding blijft rot, ook mijn handschoenen en pak zijn beschaafd (en op één plekje open). Dan wordt het al gauw duur. Gelukkig ben jij wel all-risk verzekerd en zou je het aan kunnen geven. Hoe hard ging het? En hoe kwam het en waar? Veel grind? Het is zo gebeurd ook al gaat het niet hard en rustig :/ Succes met herstellen van de motor en jezelf in ieder geval!
 
Helaas wel.
Maar het valt allemaal wel mee, want het ging ook helemaal niet hard.

Gelukkig hebben de bobbins voorkomen dat de uitlaat of de achterbrug beschadigd is. Dus het is de remhendel, spiegel, voetsteuntje, stuurgewichtje en het rechter zijkapje.
Wel is mijn nieuwe pak, laarzen, helm en handschoenen ook beschadigd.

Morgen eerst de verzekering maar eens bellen. De laatste schade dateert van meer dan tien jaar geleden, dus ik heb nog goede hoop dat mijn no-claim niet te hard achteruit gaat (die staat al jaren op 75%).

Dat is balen zeg :o En dat alleen maar door wat grind..
Hopelijk gaat het je niet te veel kosten. Hoe is t met jezelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan