Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat al wat beter, mag niet klagen.

Straks maar even :]

Zeeland gaat hem denk ik niet worden, veel km's, veel volk, en dus overal mensen in de weg.
Dan heb je aan leuke bochtjes ook geen reet meer. -O-

Alles komt weer naar huis want dat moet morgen werken, of gaan naar het strand/boswandelen/publiekelijk rondhangen op industrieterreinen en professioneel in de weg fietsen. :')


haha ach beetje menswen bang maken joh :+ en tis keer wat anders dan met 150+ over een dijkje te knallen _O-
 
we houden wel van je hoor scheetje :j :j _O-
lekkere vent! :j


Diegene die naar Zeeland gaan, heel veel plezier!

Ik ga vandaag niet op de brommert, misschien vanavond wel, maar ga eerst eens wat aan dit logge lichaam doen, ff op de trapfiets naar de sauna en zwemmen, alles zit vast door die sbk :+
 
Mogguh :W

lekkere vent! :j


Diegene die naar Zeeland gaan, heel veel plezier!

Ik ga vandaag niet op de brommert, misschien vanavond wel, maar ga eerst eens wat aan dit logge lichaam doen, ff op de trapfiets naar de sauna en zwemmen, alles zit vast door die sbk :+

:X :X :X
 
lekkere vent! :j


Diegene die naar Zeeland gaan, heel veel plezier!

Ik ga vandaag niet op de brommert, misschien vanavond wel, maar ga eerst eens wat aan dit logge lichaam doen, ff op de trapfiets naar de sauna en zwemmen, alles zit vast door die sbk :+

:N

Ouderdom :+
 
lekkere vent! :j


Diegene die naar Zeeland gaan, heel veel plezier!

Ik ga vandaag niet op de brommert, misschien vanavond wel, maar ga eerst eens wat aan dit logge lichaam doen, ff op de trapfiets naar de sauna en zwemmen, alles zit vast door die sbk :+


Wahahah :X stelletje mafkezen :P
en idd heel veel plezier voor degene die gaan rijden vandaag! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan