#34 Kevin Schwantz

Heb je een eigen topic van je project?

Nee, maar ik post wel eens wat in het-RS250-RGV-250-topic.

link

link

Hier moet die op gaan lijken: ;)

GP-rac138.jpg
 
Nee, maar ik post wel eens wat in het-RS250-RGV-250-topic.

link

link

Hier moet die op gaan lijken: ;)

[http://www.jumpingjack.nl/Images_2009_2/GP-rac138.jpg (afbeelding)]

:} :] *O* Heel gaaf die kuipdelen in deze kleuren! Hoewel ik meer van Coca cola ben :P

Ik hoop voor je dat ze een beetje makkelijk passen. En je bent hier welkom om hem te laten zien als je klaar bent. Kun je het meteen combineren met een mooie tourrit :Y
 
Heb net weer heel wat filmpjes zitten kijken van #34 wat toen en nu weer opviel/valt dat hij voortdurend achterom zit te kijken. En ik hoor Hans van Loozenoord nog zeggen: En daar gaat kevin BUITENOM dat durft niemand alleen Kevin Schwantz :Y *:)
 
Ja, voordat Dorna de hele motorsport heeft verziekt. Toen waren er nog sportieve gevechten op de baan, dat mag nu allemaal niet meer en wie dat wel doet krijgt een straf (zoals Simoncelli).

Ben het niet altijd met je eens, Tet. Maar in dit geval: :^
 
Ben het niet altijd met je eens, Tet. Maar in dit geval: :^

:^

Helaas moest Sic,om in de beginfase niet te veel terrein te verliezen op de vederlichte concurrenten,met koude banden te veel pushen.

Helaas,helaas is 'm dat fataal geworden '(

De keer in Assen is hem vergeven
 
Vandaag toch nog maar twee halve loten gekocht, eindcijfers 34 en 58 twee halve maken één toch?

Iemand mag hopen toch?
 
Helaas moest Sic,om in de beginfase niet te veel terrein te verliezen op de vederlichte concurrenten,met koude banden te veel pushen.

Helaas,helaas is 'm dat fataal geworden '(
Hij stond als enige ook op harde banden meen ik. :P
 
filmpje gevonden van schwantz zijn eerste race op een 500cc machine


Beetje zacht geluid, maar beter iets dan niets

Mooi man. Lijkt wel een eeuwigheid geleden met die jonge koppies. Terwijl het echt nog niet zo gek lang geleden is. En Barry Sheene is ook al niet meer onder ons. Nostalgie :Y
 
En gewoon met 8 motoren naast elkaar starten *O* :} Waar is die tijd gebleven?
 
Ik zie nu dat hij hier ook nog door Daf gesponsord werd. Wist wel dat hij in de AMA cup door Daf gesponsord werd.
 
Volgens mij zit ik hier weer eens tegen me zelf te lullen. Maar goed, wat een talent laat hij hier al zien :}
 
Man, man, man, wat een race en wat een finish. Strijden om de 1ste plek met 5 man. Dat zien we al jaren niet meer helaas...
 
En ik ook! :P


Ik mis gewoon wat leven in dit topic.
 
Zal mijn avatar langzamerhand maar weer eens aan gaan passen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan