#34 Kevin Schwantz

Het was erg lang wachten. Maar Kevin's Soes heeft sinds vandaag, eindelijk zijn eeuwige opponent naast zich in de vitrine:

[afbeelding]

1 op 1 is hij nu ook te koop ;)


1996 Marlboro Yamaha YZR500 Ex Kenny Roberts Jr. - RMD Motors

image.php
 
Of TT-circuit Assen die Wil Hartog verteld dat hij niet welkom is. Zie je het voor je? Ik niet...
 
-O-

Dit zou voor mij serieus een reden zijn om dit circuit nooit te bezoeken. En niet eens omdat het specifiek om Kevin Schwantz gaat. Maar als je oude helden zo behandeld, dan verdien je geen betalende bezoekers.

Dit is als Feijenoord die Willem van Hanegem een stadionverbod oplegt :N

Helemaal mee eens Peet , en ik hoop dat de teams daar werk van maken boycotten die hap.
Als Suzuki zijn intrede maakt volgend jaar en Kevin wordt daar manager of iets dergelijks ......wat dan :(
Ik kan me hier echt over opwinden........
full
 
Helemaal mee eens Peet , en ik hoop dat de teams daar werk van maken boycotten die hap.
Als Suzuki zijn intrede maakt volgend jaar en Kevin wordt daar manager of iets dergelijks ......wat dan :(
Ik kan me hier echt over opwinden........[afbeelding]

Echt als een circuit in onze regio, dit zou doen, dan zien ze me er echt niet meer.
 
Ja bizar dat ze zo'n icoon niet het respect tonen wat 'ie verdient! :(

We kunnen ze ook gewoon met z'n alleen eens ff vragen? O-) })

Mailing Address:
Circuit of The Americas
P.O. Box 849
Austin, Texas 78767

General Questions?
Contact info@circuitoftheamericas.com

Media Questions?
General media@circuitoftheamericas.com

Our Social Accounts
Facebook:
http://www.facebook.com/CircuitofTheAmericas
Twitter:
TTMTT (@circuitamericas) | Twitter

Staan al genoeg berichten op facebookpagina m.b.t. Kevin.... beetje support vanuit Europa kan zeker geen kwaad.
 
Het is echt idioot hoe dit gaat. Maar het gaat geloof ik ook om rechten, en rechten betekend veel geld, dus...

Goede vergelijking met het TT circuit en Wil Hartog, dat een circuit een held uit het verleden een bezoekverbod oplegd is echt te gek voor woorden.
 
Het is echt idioot hoe dit gaat. Maar het gaat geloof ik ook om rechten, en rechten betekend veel geld, dus...

Goede vergelijking met het TT circuit en Wil Hartog, dat een circuit een held uit het verleden een bezoekverbod oplegd is echt te gek voor woorden.

KS heeft zijn uiterste best gedaan om het circuit in texas te krijgen, om de motoGP er naartoe te halen en ophet laatst is de CotA achter de rug van KS om elf met Dorna gaan onderhandelen.

Daar is het niet helemaal goed gelopen.

Maar als hij er is op uitnodiging van één of meer teams is het van de zotte om hem van het terrein te flikkeren.
 
Ja bizar dat ze zo'n icoon niet het respect tonen wat 'ie verdient! :(

We kunnen ze ook gewoon met z'n alleen eens ff vragen? O-) })

Mailing Address:
Circuit of The Americas
P.O. Box 849
Austin, Texas 78767

General Questions?
Contact info@circuitoftheamericas.com

Media Questions?
General media@circuitoftheamericas.com

Our Social Accounts
Facebook:
http://www.facebook.com/CircuitofTheAmericas
Twitter:
TTMTT (@circuitamericas) | Twitter

Het is dat ik op een enkel forum na, niet aan social media doe. Maar je zou toch bijna een FB pagina starten met een boycot actie tegen het circuit.

Ben alleen bang dat je dan een vette schadeclaim tegemoet kan zien, aangezien beiden (Facebook en het circuit) onder Amerikaans recht vallen :)
 
Zo net even mijn ongenoegen geuit in een bericht, verzonden aan beide e-mail adressen. Deze verdwijnt naar alle waarschijnlijkheid direct in de virtuele prullenbak, maar ik moest het ff kwijt :Y
 
Laatst bewerkt:
Het is dat ik op een enkel forum na, niet aan social media doe. Maar je zou toch bijna een FB pagina starten met een boycot actie tegen het circuit.

Ben alleen bang dat je dan een vette schadeclaim tegemoet kan zien, aangezien beiden (Facebook en het circuit) onder Amerikaans recht vallen :)

doe je het lekker op hyves :+

of je begint een site ( voor 5 tientjes per jaar of zelfs minder is het online)
 
Op www.kevinschwantz.com heeft Kevin overigens het volgende gemeld mbt het nieuwe circuit:


> Statement by Kevin Schwantz
> I have read several reports regarding my attendance at the MotoGP test last week in Austin. I would like to make this statement:
> "I had been in Switzerland over the weekend where I was the guest speaker at the St. Gallen University. I returned to Texas on Tuesday evening and on Thursday I was at CotA for the MotoGP test, with a proper credential supplied by the Attack team, to coach Blake Young. Additionally I was an invited guest of the LCR Honda team.
> While there, CotA security informed me that CotA management requested I leave the track immediately and was not welcomed at the circuit. CotA's security force also accused me of criminal trespass and warned I would be arrested the next time I entered the track.
> This comes as a tremendous disappointment to Honda, Blake Young, and myself. Especially because I am single-handedly responsible for bringing MotoGP to Texas and for the initial design of the facility to accommodate MotoGP racing."

En hier staat nog het een en ander:
Consent Form | Sport Rider
 
Laatst bewerkt:
Dat zou ieder circuit moeten doen bij wijze van respect betuiging, CotA moet blij zijn dat iemand zich inzet voor zijn staat en graag een race naar texas wil halen. Stelletje geldwolven.
 
Ja, wat wil je daarmee zeggen?

Je vermeld dat het een originele Schwantz helm is, dus ik dacht: dat is bijzonder een originele Schwantz helm. Maar hij het bekijken van de advertentie zie ik dat het een replica is.
Dus geen originele die Schwantz ooit gedragen "zou" hebben, dus lijkt mij het minder bijzonder en dat is wat ik wilde zeggen.
Maar het belangrijkste is natuurlijk hoe blij iemand er mee is die zo iets graag zou willen hebben. Mocht jij degene zijn die de nieuwe eigenaar wordt van helm, dan is dat natuurlijk perfect!

No hard feelings ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan