#34 Kevin Schwantz

Ja, volg het werk van die japanners op de voet.....maxmotomodeling is ook zo'n mooie site.
Klik even op ModelerGP, ze houden een waar kampioenschap 1/12 motoren bouwen, staan veel schwantz-replica's tussen. Ik heb ook nog een model van de '93 kampioensmachine, zal binnenkort wel een fotootje plaatsen....
 
Zojuist de Kevin Schwantz replica helm ontvangen:
KevinSchwantzhelm_zpsdefe4217.jpg


De verkoper heeft hem vorig jaar op de Isle of Man ontmoet. Vandaar dat hij wat extra's meegegeven heeft *O*

Raul, thanks very much for the good packaging, the helmet and the signed pictures! :}
 
Ja, volg het werk van die japanners op de voet.....maxmotomodeling is ook zo'n mooie site.
Klik even op ModelerGP, ze houden een waar kampioenschap 1/12 motoren bouwen, staan veel schwantz-replica's tussen. Ik heb ook nog een model van de '93 kampioensmachine, zal binnenkort wel een fotootje plaatsen....

zeer mooi spul! 8-)
 
Zojuist de Kevin Schwantz replica helm ontvangen:
[afbeelding]

De verkoper heeft hem vorig jaar op de Isle of Man ontmoet. Vandaar dat hij wat extra's meegegeven heeft *O*

Raul, thanks very much for the good packaging, the helmet and the signed pictures! :}


Netjes helmpie *D
Naam komt me bekend voor,komt deze meneer uit scandinavie en ook heeft ook een leuke helm collectie toevallig? 8-)
 
Zojuist de Kevin Schwantz replica helm ontvangen:
[afbeelding]

De verkoper heeft hem vorig jaar op de Isle of Man ontmoet. Vandaar dat hij wat extra's meegegeven heeft *O*

Raul, thanks very much for the good packaging, the helmet and the signed pictures! :}
Heel. Erg. Gaaf! :}
 
Netjes helmpie *D
Naam komt me bekend voor,komt deze meneer uit scandinavie en ook heeft ook een leuke helm collectie toevallig? 8-)

:Y Klopt. Hij komt uit Finland en heeft inderdaad ook items van Phil Read en Giacomo Agostini!
 
Mooie helm hoor, blijft een tijdloos design......Kevin gebruikt het tegenwoordig zelf ook weer.
Ik heb een replica laten maken van de helm waar hij enkele jaren geleden mee reed, met stijl-elementen uit deze en z'n opvolgende helm.....mist alleen nog een handtekening!
full
 
Mooie helm hoor, blijft een tijdloos design......Kevin gebruikt het tegenwoordig zelf ook weer.
Ik heb een replica laten maken van de helm waar hij enkele jaren geleden mee reed, met stijl-elementen uit deze en z'n opvolgende helm.....mist alleen nog een handtekening![afbeelding]

Gaaf! *O*

En geloof me, dat op mijn nieuwe oude helm ook nog een keer Kevin's handtekening komt :Y
 
Ja, dat zou mijn helm ook ècht af maken, dus daar moet aan gewerkt worden.
Ik vraag me af of er onder de volgers van dit topic ook nog leden zijn van de SRC.
Heb al m'n nieuwsbrieven, foto's, stickers e.d. bewaard, haha....was best spannend hoor, op de bank dollars over gaan maken en dan maar afwachten wanneer er weer post uit Texas in de bus viel.....! Nog een fotootje van de '93er RGV, schaal 1/12, dat wel ;(
full
 
Zojuist de Kevin Schwantz replica helm ontvangen:
[afbeelding]

De verkoper heeft hem vorig jaar op de Isle of Man ontmoet. Vandaar dat hij wat extra's meegegeven heeft *O*

Raul, thanks very much for the good packaging, the helmet and the signed pictures! :}

Top man! Dit zijn de dingen die je als fan van een coureur wil hebben.
 
Ik heb mijn replica kunnen laten signeren op assen een paar jaar terug, met dank aan mf-er IKBENGEK, staat nu op de kast te pronken, inmiddels alweer aan mijn tweede schwantz replica bezig.
 
Ja, dat zou mijn helm ook ècht af maken, dus daar moet aan gewerkt worden.
Ik vraag me af of er onder de volgers van dit topic ook nog leden zijn van de SRC.
Heb al m'n nieuwsbrieven, foto's, stickers e.d. bewaard, haha....was best spannend hoor, op de bank dollars over gaan maken en dan maar afwachten wanneer er weer post uit Texas in de bus viel.....! Nog een fotootje van de '93er RGV, schaal 1/12, dat wel ;( [afbeelding]

SRC zegt me niets. Ben ik nu een cultuurbarbaar? :)
Wel mooi hoe je het omschrijft: Dat was echt nog voor het digitale tijdperk! :Y

Het MC model komt me erg bekend voor :Y
November 2011 heb ik een van de laatsten in NL weten te bemachtigen.
 
SRC, Schwantz Racing Club......Er zijn vast wel mensen die dit kennen, er waren veel leden in Nederland. Ja, was toen niet zo gemakkelijk om je idool te volgen, da's gelukkig veel verbeterd met de komst van internet....had toch ook wel iets hoor, met die gekopieerde nieuwsbrieven. Model is geen Minichamps hoor, kitje van Studio27, over laten komen uit het land ven de rijzende zon en zelf in elkaar geklooit...
full
 
SRC, Schwantz Racing Club......Er zijn vast wel mensen die dit kennen, er waren veel leden in Nederland. Ja, was toen niet zo gemakkelijk om je idool te volgen, da's gelukkig veel verbeterd met de komst van internet....had toch ook wel iets hoor, met die gekopieerde nieuwsbrieven. Model is geen Minichamps hoor, kitje van Studio27, over laten komen uit het land ven de rijzende zon en zelf in elkaar geklooit...[afbeelding]

Haha, dat doet me denken aan de Dr Pepperclub _O-
Ik weet het, heel iets anders. Maar toen had je allerhande clubs :Y

Wel mooi dat je je idool toen kon volgen via nieuwsbrieven, via de normale post verstuurd vanuit de US of A :Y

Mooi modelletje! Die banden decalls zitten ook niet standaard op het MC model. Kun je er wel bij kopen en dan ook "Team Suzuki" wijzigen in "Lucky Strike"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan