#34 Kevin Schwantz

Altijd al een hekel gehad aan Puig maar de feiten liegen niet en hij zet Schwantz wel even op zijn plaats met zijn brief. Aan de andere kant zit er wel een kern van waarheid in dat Pedrosa natuurlijk allang de titel had moeten pakken. Grootste bewijs is dat HRC Stoner gecontracteerd heeft in 2011 omdat Honda zelf al twijfelde of Pedrosa de titel ooit zou kunnen pakken.
 
Schwantz zegt hetzelfde wat heel veel mensen al langer zeggen.
Maar omdat Schwantz het zegt wordt het hem kwalijk genomen.
Vind het ook niet verstandig van Schwantz om zijn mening daar over te geven.
Maar goed, als je Schwantz om zijn mening vraagt zal hij die geven ook.

En Schwantz is inderdaad heel zijn cariere loyaal geweest naar Suzuki, maar als hij overgestapt was naar de meer competitieve Honda had hij vast meer titels behaald, wat de Suzuki was niet zo'n makkelijke motor. :N
 
Schwantz zegt hetzelfde wat heel veel mensen al langer zeggen.
Maar omdat Schwantz het zegt wordt het hem kwalijk genomen.
Vind het ook niet verstandig van Schwantz om zijn mening daar over te geven.
Maar goed, als je Schwantz om zijn mening vraagt zal hij die geven ook.

En Schwantz is inderdaad heel zijn cariere loyaal geweest naar Suzuki, maar als hij overgestapt was naar de meer competitieve Honda had hij vast meer titels behaald, wat de Suzuki was niet zo'n makkelijke motor. :N

:^
 
volgens mij heeft schwantz nergens gezegd dat ie beter is/was dan pedrosa.
puig verandert slim van onderwerp
 
Oja, die Schwantz hoe ouder hoe gekker. :P
Benieuwd hoe zijn leeftijd hem gaat liggen tijdens de 8 uren :X

Suzuka is uitdagend en het weer is benauwd en heet. Zet daarbij het moordend tempo waarmee gereden wordt en Schwantz heeft me een uitdaging. :/

Maar ja, Suzuka en Schwantz... een gouden combinatie :)
 
Ze geven Stoner de schuld .......maar alles wat onder Puig vleugels vandaan komt zijn eigenlijk een beetje huilebalken , Puig is een triest mannetje .
Dat heb ik gemist? Althans in de reactie van Puig op Schwantz. Wat heeft Stoner hiermee van doen?
 
Volgens mij is Dani alles behalve een huilebalk... en bautista en Elias en Simon. Alleen stoner een beetje.
 
Ben zeer benieuwd hoe Schwantz het gaat doen in vergelijking met zijn teamgenoten. Een overwinning van dit team is denk ik niet realistisch, maar ze genereren wel veel extra aandacht voor de 8 Uren van Suzuka.
 
Lees in de pauze even bij en lig hier in een deuk. Reken maar dat Schwantz het er om gaat om dit topic een boost te geven! :Y _O-
 
Ben zeer benieuwd hoe Schwantz het gaat doen in vergelijking met zijn teamgenoten. Een overwinning van dit team is denk ik niet realistisch, maar ze genereren wel veel extra aandacht voor de 8 Uren van Suzuka.

:^

Het lijkt me meer een publiciteitsstunt dan een serieuze deelname.
 
Schwantz naar Suzuka 8 Hours met Kagayama en Haga!!

http://speedofjapan.com/en/?p=848

Mooi :P


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan