#34 Kevin Schwantz

Wat is verliezen, dat ligt er maar net aan hoe je erin gaat, hij zal echt niet roepen dat ie em "wel ff gaat winnen".

Top dat ie nog lekker kan doen waar ie zin in heeft
 
Wat een grap dit......moet hij inderdaad niet doen. Of is het niveau tijdens de Suzuka 8 hours zo laag dat zelfs Schwantz nog mee kan komen?
 
Wat een grap dit......moet hij inderdaad niet doen. Of is het niveau tijdens de Suzuka 8 hours zo laag dat zelfs Schwantz nog mee kan komen?

Moet je eens kijken hoeveel "opa's" er tijdens de 24 heures du Mans meerijden. En niet eens onverdienstelijk. Zou nu nog geen conclusie durven trekken.
 
Ik hoop dat ie er heel veel plezier aan heeft en hoop op een goed resultaat. Wordt zoiets uitgezonden op motors tv ofzo?
 

Schwantz and Puig engage in war of words over Pedrosa | MotoGP™

Mooie brief, maar helaas blijft het niet bij feiten.

Schwantz heeft ieder jaar meer dan 25pk achterstand gehad in iedere race.

Schwantz wordt verweten alleen maar kampioen te zijn geworden vanwege de verwonding van Rainey, echter wordt er even voorbij gegaan aan de bowling actie van Doohan op Donington wat resulteerde in een ernstige blessure bij Schwantz, was die blessure er niet geweest, dan was dit deel van de dicussie een non discussie geweest.

Verder heeft Puig gelijk ( maar denk ik dat Schwantz zijn uitspraken niet 1 op 1 zijn overgenomen)
 
Meestal laten ze op motorsTV wel een samenvatting zien, maar rechtstreeks volgen, misschien op een of andere manier via het web? Echt mooi dat deze gasten samen een team vormen, stuk voor stuk iconen wat mij betreft.....hoeveel gebroken botten zouden ze gezamenlijk hebben gehad eigenlijk? Haha, schitterend....!
 
http://www.motogp.com/en/news/2013/kevin+schwantz+versus+alberto+puig

Mooie brief, maar helaas blijft het niet bij feiten.

Schwantz heeft ieder jaar meer dan 25pk achterstand gehad in iedere race.

Schwantz wordt verweten alleen maar kampioen te zijn geworden vanwege de verwonding van Rainey, echter wordt er even voorbij gegaan aan de bowling actie van Doohan op Donington wat resulteerde in een ernstige blessure bij Schwantz, was die blessure er niet geweest, dan was dit deel van de dicussie een non discussie geweest.

Verder heeft Puig gelijk ( maar denk ik dat Schwantz zijn uitspraken niet 1 op 1 zijn overgenomen)


Tevens stond Schwantz gewoon eerste in het klassement voordat Rainey crashde. En wie reed er vlak achter Rainey toen hij onderuit gleed? Hij heeft dat kampioenschap verdiend gewonnen.
 
schwantz heeft alleen maar gezegd dat pedrosa nooit kampioen word, dat zegt zowat de hele wereld.
hij heeft zich zelf niet vergeleken met pedrosa, dat is puig nu aan t doen in zijn reactie.
dat heet van onderwerp veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Moet je eens kijken hoeveel "opa's" er tijdens de 24 heures du Mans meerijden. En niet eens onverdienstelijk. Zou nu nog geen conclusie durven trekken.

biaggi won ook op zijn 41 de sbk titel
checa was ook 39 toen hij de titel pakte
 
Wat er ook uit rolt,het is maar 1 (grote) race :)
Ik denk dat die 3 veel lol gaan hebben,en er het vanuit een positieve kant gaan bekijken.
Zowel Kagayama als Haga hebben dit al eens gewonnen,en als ze regelmatig wissellen kunnen ze het fysiek ook volhouden,god weet waar ze terecht komen :)
De prettige karakters van deze 3 werkt ook nog eens heel ontspannend en ze hoeven niks te bewijzen :]
 
Laatst bewerkt:
Toeval? O-) (de winnende fiets met kagayama 2007)



full
 
biaggi won ook op zijn 41 de sbk titel
checa was ook 39 toen hij de titel pakte

Schwantz wordt in Juni al 49!
En is al 17 jaar gestopt met racen!


Toeval? O-) (de winnende fiets met kagayama 2007)



[afbeelding]

Kagayama reed in de Superbike ook met 34, heeft hij toen nog aan Schwantz gevraagt of die dat goed vond. (al had die natuurlijk niks te vinden)
Kagayama is ook fan, waarom denk je dat hij anders zo'n bejaarde ex-rijder in z'n team wil hebben. :P
 
Laatst bewerkt:
Schwantz wordt in Juni al 49!
En is al 17 jaar gestopt met racen!
Kagayama reed in de Superbike ook met 34, heeft hij toen nog aan Schwantz gevraagt of die dat goed vond. (al had die natuurlijk niks te vinden)
Kagayama is ook fan, waarom denk je dat hij anders zo'n bejaarde ex-rijder in z'n team wil hebben. :P

Burt Munro was 68 toen hij het wereld snelheids record op een motor vestigde(324 km/uur),argumenten over leeftijd vind ik dooddoeners B| :) ,laat ze maar rijden :Y
Ik vind het geweldig :}

"You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime"

Burt Munro
 
Burt Munro was 68 toen hij het wereld snelheids record op een motor vestigde(324 km/uur),argumenten over leeftijd vind ik dooddoeners B| :) ,laat ze maar rijden :Y
Ik vind het geweldig :}

"You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime"

Burt Munro

Was daar niet een bioscoop film van? The Indian nogwat?
 
Kijk naar aalt toersen... Die gaat ook weer de zoutvlakten van bonneville op met een ( soort van) brommerbanaan.
 
Kevin Schwantz deed in 2004 mee aan de Bol d'Or in het Moto Revue team, ook met een Suzuki GSXR 1000..werd geen echt succes (hij/ze ging/-en ook niet voor de winst) want ze finishten als..34ste!


full



Ik denk dat hij in dit team met deze coureurs een veel betere kans maakt, hij ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Burt Munro was 68 toen hij het wereld snelheids record op een motor vestigde(324 km/uur),argumenten over leeftijd vind ik dooddoeners B| :) ,laat ze maar rijden :Y
Ik vind het geweldig :}
8 uren in competitie vind ik nog wel anders dan een (weliswaar onderschat) wereldsnelheidsrecord zetten. :)
 
Ik denk dat het Puig gewoon steekt dat een man van naam en faam uitspreekt wat een hele hoop mensen ( en misschien puig zelf ook) al heel lang denken, namelijk dat pedrosa geen WK gaat worden, puur en alleen omdat ie keer op keer wordt voorbijgestreefd door zijn teamgenoten, eerst door stoner, kwam zag en overwon, en nu in het nog jonge verse seizoen ( er kan nog van alles gebeuren) wordt ie gewoon afgetroefd door een broekie eerste klas ( als ik marquez even een broekie mag noemen). Wat ik mij afvraag is waarom Pedrosa al zo lang bij HRC zit, heeft puig daar zoveel te vertellen? Dovi heeft het mogen proberen, was niet snel genoeg en ging op de wip. Voor mijn gevoel heeft Criville ook zo lang bij repsol gereden zonder echt potten te breken. ( maar das gevoel geen wetenschap) ik heb er zo'n voorgevoel bij dat als Pedrosa dit jaar onder de maat presteerd tov marquez, hij volgend jaar zonder repsol fiets zit, contract of niet. Genoeg talenten die er rondrijden, bijv. Een Espargaro die toch echt laat zien dat ie hard kan gaan.

Schiet me niet af, is gewoon mijn mening en gedachten spinsel.

Kevin moet gewoon een keer een goeie kop koffie gaan drinken en dat gezanik uit de wereld helpen, het zijn allebei twee ouwe rotten die het al lang en breed op de baan uitgevochten hebben.
 
Komt omdat Repsol graag een spanjool in het team heeft. En buiten Lorenzo, zijn er geen snellere spanjolen dan Dani volgens mij.

En zowel Dani als Marc hebben een contract tot eind 2014 trouwens, dus Dani zit aan het einde van het jaar niet zonder zitje.
Wie zou dan de vervanger moeten zijn? Marc is dan de te kloppen man, Rossi blijft bij Yamaha en Lorenzo ook.
 
Laatst bewerkt:
Burt Munro was 68 toen hij het wereld snelheids record op een motor vestigde(324 km/uur),argumenten over leeftijd vind ik dooddoeners B| :) ,laat ze maar rijden :Y
Ik vind het geweldig :}

"You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime"

Burt Munro

:Y Zie jou ondertitel: Offerings to the god of speed! :} :} :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan