#34 Kevin Schwantz

schwantz heeft alleen maar gezegd dat pedrosa nooit kampioen word, dat zegt zowat de hele wereld.
hij heeft zich zelf niet vergeleken met pedrosa, dat is puig nu aan t doen in zijn reactie.
dat heet van onderwerp veranderen.

Na de vinnige discussie omtrent Pedrosa tussen Schwantz en Puig aan het begin van het seizoen, blijkt Schwantz toch gelijk te hebben :Y

Pedrosa heeft dit seizoen prachtige dingen laten zien. Maar de discussie ging inderdaad over kampioen worden in de hoogste klasse. En dat zal niet gaan gebeuren. Kevin had dus gelijk.
 
Na de vinnige discussie omtrent Pedrosa tussen Schwantz en Puig aan het begin van het seizoen, blijkt Schwantz toch gelijk te hebben :Y

Pedrosa heeft dit seizoen prachtige dingen laten zien. Maar de discussie ging inderdaad over kampioen worden in de hoogste klasse. En dat zal niet gaan gebeuren. Kevin had dus gelijk.

hoe kun je dit nu al zeggen.. _O- kun je in de toekomst kijken ofzo? Pas als Pedrosa zou stoppen zonder titel kan je zeggen van zie dat zei ik al :)
volgend jaar gewoon weer een kans. :W
 
hoe kun je dit nu al zeggen.. _O- kun je in de toekomst kijken ofzo? Pas als Pedrosa zou stoppen zonder titel kan je zeggen van zie dat zei ik al :)
volgend jaar gewoon weer een kans. :W

Je hebt de discussie niet gevolgd, blijkt wel.
En je doet net of hij nog maar net begint. Keep on dreaming.
 
Laatst bewerkt:
Als pedrosa nou blijft rijden zoals hij in de laatste race op valencia deed, dan zou hij wel een kans hebben.
Maar als hij weer blijft rijden zoals hij nu doet, denk ik ook dat hij geen kampioenschap op zijn naam kan gaan schrijven.
 
Als pedrosa nou blijft rijden zoals hij in de laatste race op valencia deed, dan zou hij wel een kans hebben.
Maar als hij weer blijft rijden zoals hij nu doet, denk ik ook dat hij geen kampioenschap op zijn naam kan gaan schrijven.

Hij maakte gisteren geen schijn van kans voor de overwinning. Slecht voorbeeld. ;)

Als hij dit jaar de lijn door had kunnen zetten die vorig jaar begon, had hij voor de titel kunnen strijden. Maar net als bij Lorenzo geldt: sleutelbeenbreuk gooit roet in het eten, en wat extra pech (Aragon) zette hem totaal buitenspel.

Ik zie Dani de titel niet meer binnenslepen. Daarvoor zijn zowel Lorenzo als Marquez te goed bezig, zowel dit jaar als voorgaande jaren.
 
Schwantz reed in ieder geval al een goed seizoen in 1993.
Voor de race bij Assen had hij reeds een dikke voorsprong.

1993 FIM Dutch Grand Prix

Het TT circuit krijgt ook nog de nodige veren in de .. :}
Pa Bradl doet lekker mee.

Een jonge Herve Poncheral bij Suzuki. _O- :}

Romboni komt ook uitgebreid ter sprake. O-)
Doet trouwens in de race een Marquezje bij Biaggi.
 
Laatst bewerkt:
Schwantz reed in ieder geval al een goed seizoen in 1993.
Voor de race bij Assen had hij reeds een dikke voorsprong.

1993 FIM Dutch Grand Prix

Het TT circuit krijgt ook nog de nodige veren in de .. :}
Pa Bradl doet lekker mee.

Een jonge Herve Poncheral bij Suzuki. _O- :}

Romboni komt ook uitgebreid ter sprake. O-)
Doet trouwens in de race een Marquezje bij Biaggi.
Hier was ik bij *O*
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan