Te koop: Suzuki TL1000S in onderdelen!

Hoi JP,

Ik heb even gekeken;

Bedoel je soms dit onderdeel???? (onderdeel A)

1-9.gif
 
Heb je toevallig nog die bobbel voor op de achterkant? Seat-cover of zoiets? Die voor over het passagiersgedeelte ;)
 
Hoi Kapstop

zijn die spiegeltjes van Alu ?

hart op hart afstand van de tapeindjes ?
 
Laatst bewerkt:
Hi B1ke

De spiegels zijn volledig van alu (dus ook het gedeelte waar de spiegel zelf inzit!)
Zijn hele mooie, solide spiegels.
De hartafstand is volledig verstelbaar. Vanaf 5cm tot (in theorie) 0cm
Verder kun je de poot waar de spiegel zelf opzit ook nog verstellen (dus uitschuiven zeg maar...)

Op onderstaande foto's kun je het wellicht wat beter zien allemaal...

3.jpg

IMG_0235.jpg


Grt.

Clint
 
Kun je me een prijsindicatie geven van:
-de remklauwen
-de bouten en alu spacers waar het blok mee in het frame zit.
Thanks
 
Hi Cubic,

Rempedaal heb ik nog:

[afbeelding]

tientje incl. verzending?

grt.

Clint

Prima, verkocht! Ik stuur je even een PB.

Heb jij nog een grotere rempomp liggen? Een die rond 19mm doorlaat heeft?
Mocht TLTim afhaken, dan heb ik mischien ook interesse in de remklauwen maar dat hangt een beetje af of ik een grotere rempomp kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel zijn de pazzos (korte of zijn dit lange) en heb je voor mij het typenr?
Dan kan ik kijken of ze ook passen voor mijn motor.
 
ik wil je niet blij maken met een dode mus, want ik ga ze NU niet kopen, maar ben wel benieuwd of die klauwen dezelfde zijn als de 6 zuigers op een gsx-r 750 srad? Behalve dan dat deze goud zijn en op een srad zwart..
 
ik wil je niet blij maken met een dode mus, want ik ga ze NU niet kopen, maar ben wel benieuwd of die klauwen dezelfde zijn als de 6 zuigers op een gsx-r 750 srad? Behalve dan dat deze goud zijn en op een srad zwart..

Deze passen zo op je GSXR. Latere modellen van deze remklauwen hebben andere, betere remzuigers. Mogelijk intern nog een klein verschil, maakt het gemakkelijker om te ontluchten.
 
rempedaal is inmiddels verkocht.
Remkabels/hendel heb ik geloof ik nog wel, maar dat zal ik even moeten kijken als ik weer terug ben...

Maandag 2 april ben ik weer terug!
:Y
Grt.

Clint
 
Terug
Bovenaan Onderaan