MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaf nieuw deeltje *D :W

Hier ook weer thuis, top dagje zo mensen en leuk dat we nog zoveel kijkers hadden :Y :}
Trialen is helemaal top, heel gaaf om te doen ook :9
Mooi dat jullie allemaal genoten hebben, maakt het allemaal de moeite waard om te regelen :Y :Y :Y

_O- ik vin het vast zoooooooo ontzettend leuk dat ik het ook wil gaan doen.. maar goed ben de baas thuis niet dus het zal een eenmalige actie worden :P

:Y Zeker als je hoort dat je die dingen al vanaf 1500 euro hebt O-)

2+ jaar terug:

[afbeelding]

2 weken terug:

[afbeelding]

haha gaaf *D

Zwarte bulken uit me neus *O*

:^ :')


@MZN: :j ;)
@Michiel: slapert.....wij toeteren toen jullie langs on reden op de A1...niks in de gaten -O-
@WB: ditto :+
@Jantah: ditto :/
@Loesje: ditto :/
@Prepress: ditto :/
@Noorus: ditto :/

Maar Coonie heeft nog wat foto's gemaakt met mijn camera van 3 van jullie :Y ;)
Verder lekker met Phoen op de snelweg lopen geinen _O-

@Michiel en Noorus: top geregeld die snackbar service! :} *D
 
Naaf nieuw deeltje *D :W

Hier ook weer thuis, top dagje zo mensen en leuk dat we nog zoveel kijkers hadden :Y :}
Trialen is helemaal top, heel gaaf om te doen ook :9
Mooi dat jullie allemaal genoten hebben, maakt het allemaal de moeite waard om te regelen :Y :Y :Y:Y Zeker als je hoort dat je die dingen al vanaf 1500 euro hebt O-)haha gaaf *D:^ :')


@MZN: :j ;)
@Michiel: slapert.....wij toeteren toen jullie langs on reden op de A1...niks in de gaten -O-
@WB: ditto :+
@Jantah: ditto :/
@Loesje: ditto :/
@Prepress: ditto :/
@Noorus: ditto :/

Maar Coonie heeft nog wat foto's gemaakt met mijn camera van 3 van jullie :Y ;)
Verder lekker met Phoen op de snelweg lopen geinen _O-

@Michiel en Noorus: top geregeld die snackbar service! :} *D

Huh serieus?! Waar haalde ik jullie in dan!? PP en ik reden wat achter, ik moest nog tanken... Bij deze alsnog: :W

Edit: Foen wel gezien overigens...
 
Laatst bewerkt:
Naaf nieuw deeltje *D :W

Hier ook weer thuis, top dagje zo mensen en leuk dat we nog zoveel kijkers hadden :Y :}
Trialen is helemaal top, heel gaaf om te doen ook :9
Mooi dat jullie allemaal genoten hebben, maakt het allemaal de moeite waard om te regelen :Y :Y :Y:Y Zeker als je hoort dat je die dingen al vanaf 1500 euro hebt O-)haha gaaf *D:^ :')


@MZN: :j ;)
@Michiel: slapert.....wij toeteren toen jullie langs on reden op de A1...niks in de gaten -O-
@WB: ditto :+
@Jantah: ditto :/
@Loesje: ditto :/
@Prepress: ditto :/
@Noorus: ditto :/

Maar Coonie heeft nog wat foto's gemaakt met mijn camera van 3 van jullie :Y ;)
Verder lekker met Phoen op de snelweg lopen geinen _O-

@Michiel en Noorus: top geregeld die snackbar service! :} *D
Waar was dat op de A1 dan?? :$
 
@ Mieg, mss maar beter dat jullie al weg waren dan, mijn duc gaat niet zo hard nie... -O- :N
hehe... had even zin om aan het gas te hangen al was het nog best druk. PP was zo sociaal om met jou op te rijden... das mooi :+


had nog even een klein stukje de 240 op de teller aan getikt terug. Zat nog wel wat meer in :]
 
Laatst bewerkt:
Huh serieus?! Waar haalde ik jullie in dan!? PP en ik reden wat achter, ik moest nog tanken... Bij deze alsnog: :W

Edit: Foen wel gezien overigens...

Voor afslag baarn waar de file weer begon en iedereen naar 1 rijbaan moest :Y
Iets voor ons reed Phoentje inderdaad ;)

Jij en prepress kwamen inderdaad later voorbij dan de 1e 4 ;)
Maarre geeft niet hoor, beter goed op de weg letten :Y

Waar was dat op de A1 dan?? :$

Pfoe, jullie een stukkie eerder dan de anderen, ik denk rond de A30.
Ben er nog met 160-170 achteraan geklapt zodat MZN nog wat kon filmen maar toen kwam er file en gingen jullie ertussen ;)
 
Leuk om jullie kunsten nog ff gezien te hebben *D
Kan me voorstellen dat het leuk was, maar mijn keuze was best goed om niet mee te doen denk ik.


300 km voor gemaakt, terug moest ik ver omrijden en de hele A12 stond vast B|

Helemaal via de A12 joh?
Waarom niet de A1 ;)

Leuk dat je er toch nog even was trouwens met de kleine meid 8-) ;)
 
Laatst bewerkt:
hehe... had even zin om aan het gas te hangen al was het nog best druk. PP was zo sociaal om met jou op te rijden... das mooi :+


had nog even een klein stukje de 240 op de teller aan getikt terug. Zat nog wel wat meer in :]

Foei! ;) Prima hoor, mag je ook gewoon zeggen hoor ;) :Y Wil dat ook nog wel eens doen, maar helaas gaat mijn Monster dat niet redden... :N Maar nog wel steeds superblij mee, heerlijk gereden! :]
 
Voor afslag baarn waar de file weer begon en iedereen naar 1 rijbaan moest :Y
Iets voor ons reed Phoentje inderdaad ;)

Jij en prepress kwamen inderdaad later voorbij dan de 1e 4 ;)
Maarre geeft niet hoor, beter goed op de weg letten :YPfoe, jullie een stukkie eerder dan de anderen, ik denk rond de A30.
Ben er nog met 160-170 achteraan geklapt zodat MZN nog wat kon filmen maar toen kwam er file en gingen jullie ertussen ;)
;) We reden lekker door. Grotendeels rond de 170 a 180 op de teller :+ En die brullende honda lekker achter me :] Mooi ding hoor WB!
 
@Michiel: slapert.....wij toeteren toen jullie langs on reden op de A1...niks in de gaten -O-
@WB: ditto :+
@Jantah: ditto :/
@Loesje: ditto :/
@Prepress: ditto :/
@Noorus: ditto :/

Maar Coonie heeft nog wat foto's gemaakt met mijn camera van 3 van jullie :Y ;)
Verder lekker met Phoen op de snelweg lopen geinen _O-
_O- Toeter niet gehoord, maar wel gezien dat er een foto werd gemaakt. Ik zwaaide nog :Y (mijn eerste reactie was 'wat een rare manier van flitsen' :$ )
 
Maris had best nog wat aardige foto's geschoten. Die ben ik nu aan het uploaden via mijnalbum.nl maar volgens mij gaat het niet werken. Heb na het selecteren wat andere mappen bekeken en nu issie volgens mij niet meer aan het oplaaien :/
 
Laatst bewerkt:
Hier even een voorproefje van ons dagje :)

Het introductiepraatje:

GroteFoto-ECGXEEDY.jpg


Ja ja, lach maar })
GroteFoto-Z3BIPLKK.jpg



GroteFoto-DNOIQUOG.jpg


GroteFoto-DA7PEFWY.jpg


GroteFoto-FJAWBQQK.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan