moto gp catunya bezoeken

wtj

MF veteraan
12 okt 2010
5.927
0
brabant
hoi

wij rijden donderdag 2 juni met de motor naar de moto gp catalunya :}
zijn er hier mensen met ervaring over de campings rondom het circuit?
had al wat opgezocht en je hebt schijnbaar maar 2 campingzone's rondom
het circuit, wij gaan zitten ergens aan de south side van het circuit
dus niet te wijd lopen is een must :Y
wij zijn ook van plan om een stukje ardeshe en pyreneeien mee te pikken
dus alle tips zijn welkom ;)
 
is er nou niemand hier die ooit de gp catalunya heeft meegemaakt?

alle tips zijn welkom!
 
Ik weet niet of je er wat aan hebt aangezien het al lang geleden is (nog in het guldentijdperk...) maar ik ben er jaren geleden eens geweest.
Ik heb het bezoek aan de GP toen gecombineerd met een gezinsvakantie met de auto.
Ik ben er op zaterdagochtend heen gereden vanaf de vakantielokatie aan de kust en had een Spaanse camping ergens achter het circuit in de bergen gevonden via Internet, niet duur maar je maakte verder niks mee vwb de sfeer rond het circuit/ de race dus wat mij betreft geen aaanrader..
’S-Avonds ook een vet onweer en lekker bibberen in het tentje vanwege te weinig kledin en nat in de tent :(

Ik heb de tickets toen van te voren via het circuit besteld, betaald met VISA en ze werden netjes van te voren thuis gestuurd.
Ze waren voor 3 dagen geldig met parkeren erbij, was volgens mij iets van 200 gulden voor 2 tribune tickets, dat ga je nu vast niet meer redden..
Ik heb volgens mij toen geparkeerd op de blauwe parkeerplaats P3 en had tickets voor de laatste bochtensectie, zat op de groene G of C-tribune.
Vandaar kon je mooi een paar bochten zien en de rest was ook heel goed te zien via een vidi-wall, sfeer op de tribune met al die race-maffe spanjaarden was iig helemaal goed !


full
 
Laatst bewerkt:
haha die goeie ouwe guldentijdperk, wij kopen ter plekke kaartjes voor alle dagen, die kosten
70 euro, dan zit je wel op het gras en kun je gaan en staan waar je wilt, heb ooit is voor de hoofdprijs op een tribune gezeten in assen, eens maar nooit meer. je kan er je kont nog niet draaien, zie op de plattegrond dat er bij in4 een camping is, denk da we die pakken, is lekker dichtbij, en voor de sfeer zit je in spanje altijd goed dacht ik zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan