Honda CB350F

Ik ben heel benieuwd of je de 350 aan de praat krijgt straks!!
Ik denk het wel want het blijft een Honda.

Blijf je volgen.
 
Ok zal em wel kunnen vinden dan denk ik :P
Ga proberen vrijdag nog langs te gaan en anders na de vakantie.
 
In ieder geval kickstarter en knipperlichten (voor) en als het budget het toe laat een zadel in die van nu zit een scheur maar ja is niet al te erg daarmee kan ik wachten op een goed prijsje :P zag wel al een goede op de site van piet.
Lijstje is nog niet zo lang op het moment ;p
 
Hang, zolang je er nog niet op rijdt, je accu aan een druppelader of laad hem met een normale acculader eens per maand voor een paar uur op. Vooral omdat je aan de elektriciteit gaat zitten knutselen.

Ee accu die te lang staat verliest zijn lading en kan daardoor onherroepelijk overlijden.
 
Volgens mij kun je in Duitsland ergens van die nieuwe bekleding krijgen, zal deze week eens kijken of ik nog weet waar dat was.
 
Ik heb Harold een keer een goed zadel gestuurd, geen idee wat hij daar mee heeft gedaan, misschien dat hij hem wel aan je wilt verkopen.
 
Net ff bijpiet geweest setje knipperlichten(voor) en een kickstarter meegenomen kickstart al gemonteerd zal straks ff foto's uploaden maar moet eerst werken :(
 
De kickstarter
oa6ejs.jpg


Knipperlichten
Moet het gat nog ff uitboren is net iets te klein zal het als ze derop zitten nog wel een foto maken.
33zed7r.jpg


De vakantie is uitgesteld tot maandag dus dan kan ik zondag nog wel wat doen, hopelijk oliefilter moer los krijgen is nog steeds niet gelukt :p
Door al de koninginnedag alchohol regels zal ik zondag nog genoeg energie over hebben
 
Heel toepasselijke website: MOOK - Motoronderdelen | Ell
Die heeft ook CB750 onderdelen. Laatste keer dat ik er was had hij een CB750F staan. Heb zelf ook een CB750F waar ik een Café Racer van aan het maken ben dus mocht je iets zoeken mag je mij ook mailen.
 
Krijg de oliefilterbout nog steeds niet los :(
heb net een busje shock oil gekocht (-30 graden) maar het lukt nog steeds niet.
Vraag me af of ik wel de goede kant op aan het draaien ben.
Als ik vanaf voor de motor kijk dus richting het blok vanaf het voorwiel zeg maar.
Moet ik dan met de klok mee of tegen de klok in draaien om hem los te krijgen?
 
Nog maar een keer proberen dan ff kijken of ik een moordenaar of griptang van iemand kan lenen, dan probeer ik het daar wel mee met een griptang heb ik meerdere heel erg vaste moeren/bouten los gekregen dus misschien dat het daarmee lukt.
En bedankt voor die link Carl die zal ik goed kunnen gebruiken.
Bij staat bij de 650 is deze dezelfde maat, afgezien van de kop?
Zie er bij de 350F geen bij staan bij die site.
 
Nog maar een keer proberen dan ff kijken of ik een moordenaar of griptang van iemand kan lenen, dan probeer ik het daar wel mee met een griptang heb ik meerdere heel erg vaste moeren/bouten los gekregen dus misschien dat het daarmee lukt.
En bedankt voor die link Carl die zal ik goed kunnen gebruiken.
Bij staat bij de 650 is deze dezelfde maat, afgezien van de kop?
Zie er bij de 350F geen bij staan bij die site.

Rudi91,

Ik weet niet of die van de 650 hetzelfde is, maar klik maar even op "CB350f->" op hun site en dan iets van blokdelen of zo. Je komt dan vanzelf die van de 350 tegen.

Carl
 
Ja daar heb ik al gekeken Carl maar daar staat ie niet bij, ff internet doorzocht en volgens mij zijn ze wel hetzelfde.

En inderdaad Gustlock zo onthoud ik het ook altijd :P
 
Nou nog even aan de gang geweest met een griptang, heb meer dan voldoende grip maar als ik de bout probeer te draaien dan draai ik het ijzer gewoon van de kop af er zitten nu groeven in.
Zal nog wel een foto maken dan is het wat duidelijker denk ik(dus niet duidelijker :P), enigste optie is uitboren denk ik :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan