Honda CB350F

nou even je topic vervuilen, vanavond in mijn 2e 400fje schone bougies, verse peut, volle accu EN................................ :N NIKS!



carbjes mooi schoon gemaakt en............................ *O* :]


IT'S ALIVE!!! lopen als een zonnetje, blok is dicht, heerlijke brul uit de marshall en met een groot hart het gas open getrokken door Ysselsteyn, dit moet tot oppe zeilberg te horen zijn geweest O-)
 
Haha mooi Bert Brommer, hoop dat ik binnenkort ook het gas open kan trekken tot Ysselsteyn :9 .
 
Laatst bewerkt:
Tja, de klachten van de walsberg zijn ook al binnen :+

Ik moet nog effe een paar dingen doen:

nieuwe trek en duwkabel aanschaffen voor een M stuur
M stuurtje plaatsen
gelijk maar een nieuwe koppelingskabel erop
wil nog open filtertjes erop zetten
en dan eerst maar eens rijden :]

Natuurlijk 15-04 naar de motorzegening in Grubbenvorst, altijd lachen al dat spul daar

voor volgende winter:

tank en zijkappen spuiten
2e cb ook klaar maken
 
Ben zojuist gebeld door Quispel, met erg slecht nieuws :(
Een klep was afgebroken en volgens hun niet meer te redden.
Dus maar op zoek naar een ander blok denk ik?
 
Zojuist 2 mailtjes eruit gedaan naar advertenties op marktplaats.
Hoop dat ik snel reactie krijg zodat ik het blok kan omwisselen.
200 euro voor een goed lopend blok lijkt me een goede prijs?

Had gehoord dat je ons pap nog tegen was gekomen Robert, fijn dat je zo geïnteresseerd bent *D
 
Laatst bewerkt:
maar als het goed is zie je wel mijn mail adres in mijn profiel
dat bedoel ik eigenlijk.
ben zo weg, dus als je heel snel bent, heb ik de gegevens voor je
 
Laatst bewerkt:
HAHA, hoe vaak kom je iemand tegen die een groene cb350f langs de langstraat duwt, 10 meter van quispel???? :+

Ik dacht dan stop ik effe en kijk hoe het met het brikje is.

Helaas, klote van de compresie op 1 B|

Maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent.


Blokjes moeten er genoeg zijn, en dan :]
 
Bedankt voor je mail Harold, mooie prijs maar wel ver weg.
Zal het er zo even met ons pap over hebben.

Denk het wel magnamaniac, kan er nu toch niks meer aan 'kapot maken' dus kan er inderdaad mooi van leren.
 
Komt goed magnamaniac.

Vanmiddag het blok opgehaald, er stond nog veel meer moois bij :)
Vandaag ook meteen het andere blok eruit gehaald, viel me nog vies tegen hoeveel werk daar in zat :o .

Oude blok;
1si4qt.jpg


Uitlaat;
r292tu.jpg


Nieuwe blok;
30j5fgp.jpg


Meteen met kickstarter waar ik nog steeds naar op zoek was :)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe blok zit er nu op en volgens mij heb ik alle kabeltjes weer verbonden.
Mijn linkercarb lekt wel door de overloop slang. Dus overmorgen even los halen en maar een keer me sproeiers en vlotternaald + houder doorspuiten met perslucht.

Daarna hoop ik een filmpje online te kunnen zetten waarin hij loopt ;)
 
Nieuwe blok zit er nu op en volgens mij heb ik alle kabeltjes weer verbonden.
Mijn linkercarb lekt wel door de overloop slang. Dus overmorgen even los halen en maar een keer me sproeiers en vlotternaald + houder doorspuiten met perslucht.

Daarna hoop ik een filmpje online te kunnen zetten waarin hij loopt ;)

ik probeer meestal even met de achterkant van een schroevendraaier tegen de flotterbak aan te tikken 9 van de 10 keer helpt het })
 
Geprobeerd met tikken maar dat hielp niet, ff carb eraf gehaald en open gemaakt (na zoveel keer gedaan te hebben is het nu toch zo gebeurd :P) bleek dat ik me vlotternaald verkeerd om had zitten. |(
Goed gedaan en ITS ALIVE. Heb er nog niet mee gereden, alleen een klein stukje door de tuin.

Moet nog even de uitlaat er terug onder zetten en dan op de praxis parkeerplaats een rondje maken.
 
Laatst bewerkt:
Geprobeerd met tikken maar dat hielp niet, ff carb eraf gehaald en open gemaakt (na zoveel keer gedaan te hebben is het nu toch zo gebeurd :P) bleek dat ik me vlotternaald verkeerd om had zitten. |(
Goed gedaan en ITS ALIVE. Heb er nog niet mee gereden, alleen een klein stukje door de tuin.

Moet nog even de uitlaat er terug onder zetten en dan op de praxis parkeerplaats een rondje maken.
:} *O* :} *O*
 
hulde hulde, scheelt dat jullie pa zich geen breuk meer hoeft te douwen :+

trouwens, zoals ik van de week zag, een paar nieuwe bandjes is ook geen luxe _O-
 
Haha, ja bandjes zijn inderdaad geen luxe maar ik wil eerst even de remmen weer in orde maken. Iemand nog tips qua banden?
En me uitlaat even bijwerken nou die er toch nog af ligt.

Iemand enig idee met welke korrel ik het beste kan beginnen? Op internet kwam ik meestal 600 tegen en dan doorwerken tot 1000. (stukje omhoog staat een foto van me uitlaat)
 
Laatst bewerkt:
Met schuurpapier de uitlaat bewerken heeft alleen zin als je hem daarna mat zwart spuit. Als je hem een beetje op wil knappen kan je chroompoets met fijne staalwol gebruiken. Dan wordt het redelijk netjes maar laat je nog steeds krasjes achter die weer zullen gaan roesten.

Tip voor het verwijderen van een vuiltje op de vlotternaald:
Als tikken met de schroevendraaier niet werkt, de aftapschroef openen en de vlotterbak aftappen. Dan de benzinekraan openen en een klots benzine door laten lopen. Die klots loopt over de vlotternaald heen (die dan op de laagste stand hangt) en neemt meestal het vuiltje mee via het overloopslangetje. Werkt 9 van de 10 keer, zonder de vlotterbak los te halen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan