Motorbok achter, €20,- incl. verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
Beste MFers,

Ik heb hier een paddockstand die ik bij nader inzien na aankoop niet echt gebruik (2x nu).
Vandaar dat ik hem maar te koop zet.

Hij werkt in ieder geval bij een CBR 600. Kan de maten nog wel een keertje opmeten op verzoek.

Tussen de steunpunten zit 28,5 cm (oranje op foto 1).
De steunpunten zelf zijn tot aan de verdikking 3 cm (geel op foto 1).
Dus in totaal 34,5 cm tussen de verdikkingen van de steunpunten.

img047afmetingen.jpg


img046x.jpg


img044k.jpg


img045z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Excuses

Gaat in mijn geval om de CBR 600 F4 Injectie uit 2003.
 
En vorige eigenaar heeft hem gebruikt op een zx9r van Kawasaki (nog even teruggevonden in mijn privé discussies..)
 
Ik zal even kijken of dat ook nog in mijn privé discussie terug te vinden is, anders meet ik dat nog op. (motor + bok staan niet bij mij thuis, maar op andere locatie)

Edit: Is niet terug te vinden in die privé discussie. Ik zal het opmeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse, denk je dat hij past op een 07 zx6r? Ik zou namelijk niet weten waar je die zwarte punten op moet plaatsen bij het opbokken..
 
De zwarte "punten" zet je onder de achterbrug. Daar leunt de achterbrug dus op. En dan bok je hem op.

De maten tussen de zwarte punten en de lengte van de zwarte punten zelf staan in de eerste post. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of hij past op een zx6r van 07.. In dit geval is het meten = weten, denk ik zo.

Hij paste wel op een zx9r, misschien dat dat helpt? :?
 
Laatst bewerkt:
Toen de prijs op 25 incl. verzenden stond wel...
Toen mocht je afdingen naar 20 incl verzenden :+
 
Aangezien ik al 3 weken wacht op het meten van iemand anders die dat zou doen en vervolgens niet meer gedaan heeft, mag de bok wat mij betreft naar de eerste die gemeten heeft en aangeeft dat hij/zij de bok zeker over zal nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan