Gratis achterwiel honda cb900f bol d'or

Status
Niet open voor verdere reacties.

borisz

"In de moele"
18 dec 2009
4.308
698
Leeuwarden
Hallo,

Ik heb hier thuis nog een achterwiel liggen van een bol. Het is een comstar wiel met remschijf en tandwiel. Kettingspanner en as zijn ook nog aanwezig. Er zit ook nog een band om, maar deze is reeds jaren oud!! Het wiel is recht.

Het ding staat in de weg en moet de deur uit, maar om hem nu naar de vuilstort te brengen gaat me wat te ver, er moet volgens mij wel iemand zijn die dit wiel of remschijf of tandwiel of spanner of steekas kan gebruiken.

Het wiel is af te halen in Leeuwarden.
Borisz
 
Hallo,

Ik heb hier thuis nog een achterwiel liggen van een bol. Het is een comstar wiel met remschijf en tandwiel. Kettingspanner en as zijn ook nog aanwezig. Er zit ook nog een band om, maar deze is reeds jaren oud!! Het wiel is recht.

Het ding staat in de weg en moet de deur uit, maar om hem nu naar de vuilstort te brengen gaat me wat te ver, er moet volgens mij wel iemand zijn die dit wiel of remschijf of tandwiel of spanner of steekas kan gebruiken.

Het wiel is af te halen in Leeuwarden.
Borisz
jammer dat het zo ver is
 
Hallo,

Ik heb hier thuis nog een achterwiel liggen van een bol. Het is een comstar wiel met remschijf en tandwiel. Kettingspanner en as zijn ook nog aanwezig. Er zit ook nog een band om, maar deze is reeds jaren oud!! Het wiel is recht.

Het ding staat in de weg en moet de deur uit, maar om hem nu naar de vuilstort te brengen gaat me wat te ver, er moet volgens mij wel iemand zijn die dit wiel of remschijf of tandwiel of spanner of steekas kan gebruiken.

Het wiel is af te halen in Leeuwarden.
Borisz
heb je een foto van
 
Das dan mooi, hij kan van mij een wiel krijgen. Altijd handig met dat ouwe spul zo'n reservevoorraadje. Ik wil hem het wiel zelfs wel brengen, anders moet ik toch een ritje naar de vuilstort maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan