Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja geweldig!! in het begin gingen we best heel rustig (tempo van peer) maar later op de dag zat gelukkig de pas er wel in. alleen de bochten moes ik steeds afremmen omdat er voor me werd geremt. verder oo mooi groepje om naar schotland te gaan.
 
we zaten in een boerderij uit de 18e eeuw en alles was nog in orginele staat, echt geweldig om tezien. kippen, shaap, honden en katten liepen allemaal lekker los rond. en 1 hand te groten van een pony. wat een beest!

we hebben meer las 1000KM gereden door Limburg, Duitsland, Belgie en Luxemburg.
 
Nou ik les nu niet op een zware omdat ik nog 20 ben.. Ik weet ook niet of je op een zware motor mag lessen voor je 21e? Ik zal het van de week maar eens ff navragen.

Iemand van jullie vanavond nog op de Brand?
 
Nou ik les nu niet op een zware omdat ik nog 20 ben.. Ik weet ook niet of je op een zware motor mag lessen voor je 21e? Ik zal het van de week maar eens ff navragen.

Iemand van jullie vanavond nog op de Brand?

Da kende beter laat in de middag nog ff vragen :Y :Y
De meeste zijn nu op pad :] :] :]
 
En dan pien; Hoi jos ik ben effe naar me paard.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is waar..
Ik zal aan het eind van de middag nog wel iets posten. Ik ga nu maar ff voor mn motortheorie leren.. Taaie stof!
 
Hahaha! Ja daar moet je helaas voor leren.. Ik hoef nog maar 10 pgina's en toch zit ik ernaar te staren alsof het een boek is van 1500 blz.. Dus de laatste loodjes wegen het zwaarst!! 
 
Oh zit dat zo.. Stelletje alcoholisten!
De rest heeft trouwens wel verdomd mooi weer om te rijden met dit windje.. Scheelt een boel hitte denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan