Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
*Heeft gebeld*

Maurits ligt nu in het ziekenhuis voor onderzoeken, waarschijnlijk een gebroken duim en wat kneuzingen.

Zijn motor ligt helemaal uit elkaar
verder is er nog niks bekend..
-O-
 
Laatst bewerkt:
was er iemand mee wezen rijden, tering das wel heel kut zeg..................
 
GVD alweer een deeltje vol :? dan ook nog eens bij lezen nah denk het niet.
Maurits onderuit? knap lullig hoor :Y
Danny ik hoop dat je de Ardennen onveilig gemaakt hebt :] en veel plezier hebt gehad :Y
 
een kleine impressie van me weekendje
voor de mensen die het interreseren

http://s1014.photobucket.com/albums/af269/danwel1985/Weekend%20Ardennen%20en%20Eifel/
 
Even een realistische update van hoe t met maurits gaat.

Hij IS in het ziekenhuis, heeft wat onderzoeken gehad oa een hartfilmpje, was niets mis mee. Hij heeft een wondje op zn borstbeen, en ze zijn nu zn duim aan het nakijken, zelf denkt hij dat hij gebroken is. Dus we wachten het even af.
Hij ging onderuit op een afrit bij nijmegen waar hij zn voorwiel verloor op wat zand. Dus hij is tegen de vangrail geknalt en wij en hij mogen blij zijn dat hij nog leeft...
 
kom zo ook effe langs .

enne draakje laat je niks wijsmaken door wie dan ook(behalve door mij).
post wat je wil posten,als ik de rest zo eens lees komt er wel grotere onzin langs
doe wat je wil meisie, *O* daar wordt je gelukkig van .

spreek degene die niet naar de brand gaan vanavond weer. :W
 
kom zo ook effe langs .

enne draakje laat je niks wijsmaken door wie dan ook(behalve door mij).
post wat je wil posten,als ik de rest zo eens lees komt er wel grotere onzin langs
doe wat je wil meisie, *O* daar wordt je gelukkig van .

spreek degene die niet naar de brand gaan vanavond weer. :W


Okay :P Dank je wel :)
En doe de groetjes op de brandt ^^
 
Even een realistische update van hoe t met maurits gaat.

Hij IS in het ziekenhuis, heeft wat onderzoeken gehad oa een hartfilmpje, was niets mis mee. Hij heeft een wondje op zn borstbeen, en ze zijn nu zn duim aan het nakijken, zelf denkt hij dat hij gebroken is. Dus we wachten het even af.
Hij ging onderuit op een afrit bij nijmegen waar hij zn voorwiel verloor op wat zand. Dus hij is tegen de vangrail geknalt en wij en hij mogen blij zijn dat hij nog leeft...

Wat een klotezooi! -O-
Het had erger gekund inderdaad maar dit is wel erg zuur...
 
sjezus maurits. das klote. veel sterkte gewenst en natuurlijk ook voor degenen die het hebben moeten aanschouwen. hoop dat de schade alleen materiaal zal zijn.

dacht dat ik al een pechweekend had. heel het weekend in panne geweest. zet mijn auto op een gratis parkeerplek, check in het hotel. loop met vrouw en dochterlief naar de auto om wat spullen te pakken...auto weg. bleek dat was streepjes op het wegdek een verdrijvingsvlak voor moest stellen :(. auto samen met 3 belgische autos weggesleept. 120 euri boete.

voor de rest een super weekend in plopsaland en aan de belgische kust gehad.

gr michel
 
En met dank aan de motorvriendelijke vangrail! (Maurits uurtje geleden even aan de lijn gehad, maar niks nieuws tov wat Nikki schrijft), dus allemaal lid worden van de MAG, als je dat nog niet bent.

En nu het me n.a.v. dit te binnen schiet: check even bij je verzekering of je een OPzittende verzekering hebt. Dit is dus niet alleen voor passagiers (zoals de INzittende bij een auto), maar ook voor de bestuurder en zijn kleding e.d.

Maar ik ben blij dat er met Maurits zelf niet al te veel aan de hand is, je leest wel eens ergere verhalen, want het hoeft niet eens heel hard te gaan.

Trek mijn kalf nog ff aan en kom ook ff naar de Brand.
 
Even een realistische update van hoe t met maurits gaat.

Hij IS in het ziekenhuis, heeft wat onderzoeken gehad oa een hartfilmpje, was niets mis mee. Hij heeft een wondje op zn borstbeen, en ze zijn nu zn duim aan het nakijken, zelf denkt hij dat hij gebroken is. Dus we wachten het even af.
Hij ging onderuit op een afrit bij nijmegen waar hij zn voorwiel verloor op wat zand. Dus hij is tegen de vangrail geknalt en wij en hij mogen blij zijn dat hij nog leeft...
Aiai dat is echt gewoon kut Net ze motor aan het verbouwe geweest en dan weer een smakker joh -O- -O- -O- Laten we hopen dat ie er zelf niks ernstigs aan overhoud,maar dan nog is het voor hem flink balen.
 
Serieus, ik ben een weekje druk en ineens is het van deel 20 naar deel 22 gegaan... :? Iedereen zal wel pijn aan de vingertjes hebben van al die slappe klets typen :') !! Ga t toch echt niet terug lezen :+

Hoe staat het met het ASO project ? nog veranderingen/boetes/waarschuwingen/beeld materiaal ?

Altijd vervelend om te lezen dat er iemand onderuit is gegaan -O- . Gelukkig kan iedereen het nog wel na vertellen :Y Vangrails kunnen nl ook als scheermessen werken als je er tegenaan/onder glijdt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan