Dragstar Boy zoekt Chopper Girl, only for driving

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
Hallo, ik ben René, 35 jaar en heb sinds begin dit jaar mijn rijbewijs. Ik heb een XVS 650 Dragstar waar ik meestal alleen op rijdt en soms met m'n vriendin achterop. Ik zoek een leuke chopper girl die het leuk vind om zo nu en dan samen te toeren. Gewoon gezellig een dagje samen rondrijden zonder bijbedoelingen. Ik woon in het midden van het land (Culemborg). Nou, laat me maar weten of je het aan durft. Groetjes, René
 
Een boy die zegt een girl te zoek zonder bijbedoelingen vindt ik altijd wat dubieus. Zeker als het item "zonder bijbedoelingen" als eerste gemeld wordt. En waarom moet het dan "een girl" zijn? Omdat je dan zo'n goed gesprek kunt hebben over emoties en innerlijke gevoelens? Als je het nóg een keer zegt geloof ik het niet meer.... :Z
 
Een boy die zegt een girl te zoek zonder bijbedoelingen vindt ik altijd wat dubieus. Zeker als het item "zonder bijbedoelingen" als eerste gemeld wordt. En waarom moet het dan "een girl" zijn? Omdat je dan zo'n goed gesprek kunt hebben over emoties en innerlijke gevoelens? Als je het nóg een keer zegt geloof ik het niet meer.... :Z
"Nou, laat me maar weten of je het aan durft. Groetjes, René"

Rij je dan zo gevaarlijk ? Is daar lef voor nodig ?
Titel even verduidelijken: "girl met lef gezocht" :)
 
Kan het zijn dat ik regelmatig van die lefgozers zie die denken dat zij de nieuwe Rossi zijn. Heb ik geen zin in. Wil rustig relaxed rijden met iemand die een soortgelijke motor heeft. Bovendien heb ik al een vriendin, alleen is die niet zo gek op motorrijden als ik. Maar vervangen wil ik haar zeker niet. Kennelijk is het vreemd als je liever met een motormeid wil toeren dan met een vent. Zeker als je er voor de duidelijkheid bij zet dat je verder geen bedoelingen hebt.
 
Op zondag 15 juni 2003 11:14 schreef Remakil het volgende:
... alleen is die niet zo gek op motorrijden als ik ...
O nee?
Op zondag 15 juni 2003 11:14 schreef Remakil het volgende:
Maar vervangen wil ik haar zeker niet.
Wie had het dan over vervangen?
Op zondag 15 juni 2003 11:14 schreef Remakil het volgende:
Kennelijk is het vreemd als je liever met een motormeid wil toeren dan met een vent.
Nee hoor.
Op zondag 15 juni 2003 11:14 schreef Remakil het volgende:
Zeker als je er voor de duidelijkheid bij zet dat je verder geen bedoelingen hebt.
'Tuurlijk.

:X
 
wat is er mis met een moto-chick te zoeken zonder bijbedoelingen? Ik vind het rondrijden met een langharige blondiene in een stark ledenen pak gewoon estetisch gezien een goed idee achter op een zware chopper... :9 Op al die chrome onderdelen raak je op een gegeven moment ook uitgekeken en dan kan een dergelijke dame een waardevolle toevoeging zijn van de "motolook" :9~ :}
 
Kijk daar heb ik nou wat aan, bedankt Magnamaniac. Klinkt heel leuk, echter ik zit midden in een verhuizing. Moet 1 juli m'n huis overdragen aan de nieuwe bewoners, dus ik vrees dat in op zondag 29 juni nog aan het sjouwen ben of aan het klussen in m'n nieuwe huis. Maar als ik even kan...
 
Rij zelf een dragstar 650 classic. Woon niet in het midden van het land. Ben wel lid van de club. (www.viragostarclub.nl) Doen veel leuke dingen. Idee?
 
Ik vind het rondrijden met een langharige blondiene in een stark ledenen pak gewoon estetisch gezien een goed idee achter op een zware chopper... :9


ehh.... mág het ook een donkerkortharig iemand zijn???? ;)
(kon het niet laten... excuus :+ )
 
Check choppertour, het vervolg......
Leuke club, leuke meiden }) (mag ik toch wel zeggen over ons he dames?)
En ik ben wel benieuwd naar iemand met zo'n verzoek!!

Als iemand op mijn motor rijdt kom ik wel achterop!!
Let wel: Ik ben het ervaren achteropzit-meisje met Dragstar ervaring... wat wil je nog meer? (Een keer bij mij achterop?)

(inkoppertje....)
 
Check choppertour, het vervolg......
Leuke club, leuke meiden }) (mag ik toch wel zeggen over ons he dames?)
En ik ben wel benieuwd naar iemand met zo'n verzoek!!

Als iemand op mijn motor rijdt kom ik wel achterop!!
Let wel: Ik ben het ervaren achteropzit-meisje met Dragstar ervaring... wat wil je nog meer? (Een keer bij mij achterop?)

(inkoppertje....)
mail me effe :+
 
Kan het zijn dat ik regelmatig van die lefgozers zie die denken dat zij de nieuwe Rossi zijn. Heb ik geen zin in. Wil rustig relaxed rijden met iemand die een soortgelijke motor heeft.
ga lekker met hewi2 rijden! ;) :9
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel benieuwd of Dragstar boy zijn Chopper girl gevonden heeft :+ en of ze nog lang en gelukkig leefden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan