TK Yoshimura Tri-Cone GSX-R 1000 K5/K6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel-srad

Die hard MF'er
21 sep 2003
427
0
Capelle aan den IJssel
Vanwege de aanschaf van een compleet systeem van Akrapovic is mijn oude demper overbodig geworden en dus te koop. Het is een Yoshimura Tri-Cone voor (zoals de titel al zegt) een GSX-R 1000 K5/K6. Komt echt een lekker geluid uit deze demper :}

Vraagprijs voor deze demper is 275,00 EURO
Demper is in goede staat, er zit alleen aan de onderkant een miniscuul klein steenslagdeukje in welke je niet ziet als de uitlaat gemonteerd is.

Demper heeft e-keur, maar de originele DB-killer was helaas gesneuveld waardoor er nu een zelffabrikaat killer inzit. (zichtbare deel origineel, deel dat in de demper zit niet)

Fotootjes:

full


full


En een plaatje zoals het eruit ziet als hij gemonteerd is:

full


Mocht je interesse hebben, laat maar even weten.

Grz,

Michel
 
Laatst bewerkt:
ik heb misschien wel interesse. heb op youtube gezocht naar geluidje maar kan niet echt iets vinden wat van dermate kwaliteit is dat ik het kan beoordelen.
heb jij misschien iets aan videomateriaal?
 
Ik heb zelf helaas geen materiaal met het geluid erop. Heb ook even op youtube gekeken maar daar staan inderdaad nou niet echt filmpjes van goede kwaliteit -O-

Kan je alleen vertellen dat er een lekker geluid uit komt
 
ik heb misschien wel interesse. heb op youtube gezocht naar geluidje maar kan niet echt iets vinden wat van dermate kwaliteit is dat ik het kan beoordelen.
heb jij misschien iets aan videomateriaal?


Als je in de buurt woont kan je ook even langskomen, zetten we de uitlaat er even bij je onder, kan je dan beslissen of je het geluid ok vindt :)
 
als het goed is past hij ook onder een k8.. Weet je zo ht aantal db's heb er wel belang bij

Mail @ tvandenbos@hotmail.com

Grtz
 
als het goed is past hij ook onder een k8.. Weet je zo ht aantal db's heb er wel belang bij

Mail @ tvandenbos@hotmail.com

Grtz


Gaat volgens mij niet passen onder de K8, deze heeft standaard 2 uitlaten, K5/K6 maar 1.

Geen idee wat het aantal db's is (even geprobeerd op internet te vinden maar kan het niet vinden)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan