Einddempers RSV Mille Factory 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swifty187

MF'er
24 nov 2010
68
0
Assen
Te koop wegens aanschaf Akra's:
2 Einddempers van mijn RSV mille 2005.
Gaat om de zwarte originele dempers. Volgens mij zijn ze van carbon.
Deze zijn nog zgan. Je kunt ze zo op je eigen motor zetten zonder moeite.
Zelfs een imbeciel als ik is het gelukt!!
Hoef er niet de hoofdprijs voor maar een kenner weet wel wat dit waard is.
M.v.g. Sanne
 
Ja weet ik. Krijg die foto's niet voor elkaar. Om een of andere reden geeft ie aan dat dat bestand te groot is. Het zijn de zwarte originele dempers 2 stuks links en rechts met katalysator dus en in perfecte staat. Voor 150 euro mogen ze weg. M.v.g. Swifty
 
Past zoiets onder een tuono uit 2004? origineel zit een enkele dikke kachel pijp onder, twee van die dempers smoelen wat beter. Iemand verstand of ervaring mee of het past? :]
 
Beste Bluer,

Moet zeker wel mogelijk zijn. Ligt in grote lijn hetzelfde (Rotax) 1000 cc 2cilinder blok in. Echter je moet dan de uitlaat aanpassen. Ik heb wel eens mille's van voor 2004 gezien die dat ook hadden dus het is mogelijk. Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Als je nog interesse hebt kun je me ook altijd PB'n. in ieder geval bedankt voor je reactie,

M.v.g. Swift
 
Ik ga even neuzen of ik iets meer vind over dit onderwerp. Zelf heb ik het ook een keer gezien maar dan moeten ook de duo voetsteunen aanpassen worden.

Jij ook bedankt voor je mail. :}

Gr.
Bluer1
 
Als je een tuono uit 2004 hebt met al standaart 2 dempers, dan kunnen ze eronder. Als je dat niet hebt zul je ook de complete bochtenset moeten aanschaffen. Dus die van de cylinders onder het blok door naar achter, niet de linkpijpjes.

Affijn als je een Tuono hebt met een enkele demper word dit niks :p
 
Hmmm ja Fur klopt idd je zal dan de hele bochtenset van blok tot deze einddempers moeten vervangen. Maar dit kan dus wel! Als je ze nodig hebt heb ik ook nog een bevestigingsset met voetsteunen erbij. M.v.g. Swifty
 
Daar moet je net tegen aan lopen tegen zo'n bochten setje. hmm is niet gemakkelijk denk ik, enige voordeel wat je hebt als je standaard dempers monteert is dat je niet de eprom hoeft te vervangen, toch? |(
 
Beste Bluer,

Ja dat is zo. Je kan het altijd bij een motorsloop proberen. Daar een bochtenset van een tuono 2006- of mille 2004- ophalen. Die zou ook gewoon op jou blok moeten passen. In principe kun je de Eprom gewoon laten voor wat ie is. Mooist is natuurlijk om de fiets helemaal af te laten stellen op een vermogensbank maar ja dat kost ook wel wat! Ik hoop dat je hier wat mee kunt,

M.v.g. Swifty
 
:} Bedankt voor de info, stap net over van een R1 en ben bezig me te verdiepen wat de mogelijkheden zijn met een tuono '04 :}
 
Ok super, 2 cilinders regeren!! Ik heb ze nog steeds liggen dus als je nog interesse hebt hoor ik het wel.

M.v.g. Swifty
 
weet uit ervaring dat een 2005 uitlaatsysteem onder een oud type mille/tuono heel veel werk is.

heb het namelijk bij mijn eigen ook gedaan.

dus als je niet (Tig)kunt lassen enz. zou ik daar niet aan beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan