Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Een BlooprekW?

Of bedoelde je dat niet? :+
Ik vrees dat ie dit bedoelt....
bmw_k100rt_abs_88_119.jpg
 
Jij moet bij een motortijdschrift gaan werken ofzo! :} :}
Dat is ook iets wat ik graag zou willen. Maar helaas ben ik vorig jaar niet aangenomen -O-


Las net dit over de MT01 van yamaha. Is een 1700 CC V-twin :9~.

Small children point and stare when you coast by, and start crying if you accelerate. If you roll off the throttle they get blown over by the back-blast.

Cats and other small mammals explode if they enter the exclusion zone around the exhaust area.

Denk dat ik mijn toekomstige fiets keuze weer moet aanpassen |(
Dat is zo'n geweldig apparaat. Heb ik ook 2x mee gereden. Qua uiterlijk is het absoluut niet mijn ding, maar de beleving was echt fantastisch. En dan was het ook nog eens eentje met het Stage 3 pakket. Dan is hij verre van straatlegaal, maar erg gaaf. Echt extreme klappen komen daar uit. Bij 5000rpm is het op, maar dan heb je wel al 150nm koppel gehad. Daar trek je echt je schouders mee uit de kom. En een kabaal, niet te geloven.... :9~
Alleen hebben we het wel over een goede €23000 -O-
Motorfreaks

 
jeumig Dick...
die had ik (nog) niet zien aankomen...

maar als je lichaam het allemaal niet meer trekt dan weet je wat er aan zit te komen hè!!!

3 letters!!!!






Begint met een "B" en eindigd op een "W" _O-
bmws1000rrwhite.jpg

2011-bmw-hp2-sport-2.jpg


?

Heb laatst hier op gereden. Qua uiterlijk valt het inderdaad in bovenstaande categorie. Maar stiekem rijdt het toch wel erg lekker hoor, alleen zat ik met maat 45 steeds tegen dat boxer blok aan en moeten ze eens knipperlicht schakelaars maken zoals de rest van de wereld ze heeft :+

R1200R-06a.jpg
 
Wat ga ik dit missen als ik m'n R1 echt aan de wilgen hang.... '(

daarom gewoon lekker houden!

Ding heeft trekkracht zat onderin, dus het is gewoon een kwestie van die polsbeweging in bedwang houden! En een paar circuit dagen in het jaar om "het" kwijt te kunnen.
desnoods laat je JVP je veerweg wat groter zetten en de demping wat zachter voor het dagelijks gebruik! *O*
 
daarom gewoon lekker houden!

Ding heeft trekkracht zat onderin, dus het is gewoon een kwestie van die polsbeweging in bedwang houden! En een paar circuit dagen in het jaar om "het" kwijt te kunnen.
desnoods laat je JVP je veerweg wat groter zetten en de demping wat zachter voor het dagelijks gebruik! *O*
Daar rij je geen R1 voor.... en zelfbeheersing is niet altijd m'n sterkste kant... :N

Veercomfort is niet zo'n probleem, meer de zithouding, te veel voorover en te opgetrokken knieën. Als ik lekker doorkachel heb ik er minder last van maar ja, dan ben je dus weer bij af.

Maarre, niks voor jou om over te nemen? Kan ik er af en toe nog es naar kijken (met een jaloerse blik... :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan