MF Gooi en Vechtstreek deel * 100 * de Bier Met Worst editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruim een week? zaterdag pas gehaald, tis nu woensdag :P

En de foto's die ze zaterdag gemaakt heeft zal ze niet publiekelijk willen gooien denk ik _O- :+
Oh ja, ik dacht vorige week zaterdag.
full
 
Best sneaky :P
Rij je elke dag om 6 uur over de A27 met 160 richting werk, kunnen ze makkelijk even cashen :P

Volgende stap is kenteken koppelen aan navi en automatisch een boete verwachten als je te hard hebt gereden? :+
Zo'n vaart zal het niet lopen, maar vind t wel achterban :Y
 
:X , tomtom aanwezig, maar ik download die kaarten niet van tomtom :+

Maar voor de motor twijfel ik nog tussen een rider inclusief 2jaar motoplus voor de helft van prijs van de zumo en de zumo zelf :') (wel volledige + brede versie :9 )
# Wil je alleen van A naar B: Tom-Tom is OK.
# Wil je routes maken/gaan rijden? Garmin! ! ! !
Ik heb het algelopen dagen in het Zwarte Woud ook weer meegemaakt: 1 van ons had helaas een Tom-Tom. Die kan te weinig routepunten aan in 1 route. Daardoor verschillen in de originele (Garmin) route en je moet te vaak de route opsplitsen in meerdere delen.
 
Dan help je mee aan het bepalen van waar de politie gaat flitsen!

FOK.nl cookie-informatie

Slimme zet van de politie. Ik hoop dat ze de informatie slim benutten, hiermee doel ik bv; Te hard rijdende automobilisten in de omgeving van scholen in de tijden dat kinderen erheen fietsen/naar huis gaan, etc...

En niet van die makkelijk te scoren '60-km-wegen-waar-je-makkelijk-80-kan' boetes.

Tevens laten ze wel zien dat de beargumentatie: 'Nee hoor, de politie zal de kilometerheffings-kastjes niet gebruiken om boetes uit te delen' ook gewoon lulkoek was destijds. Wie had dat nou gedacht... :')
 
Laatst bewerkt:
# Wil je alleen van A naar B: Tom-Tom is OK.
# Wil je routes maken/gaan rijden? Garmin! ! ! !
Ik heb het algelopen dagen in het Zwarte Woud ook weer meegemaakt: 1 van ons had helaas een Tom-Tom. Die kan te weinig routepunten aan in 1 route. Daardoor verschillen in de originele (Garmin) route en je moet te vaak de route opsplitsen in meerdere delen.

Fred, heb je twitter? Ik zie dat je alles aan het hashtaggen bent. :p
Welkom terug uit het zwarte woud beiden!

@Spook: Nee hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
# Wil je alleen van A naar B: Tom-Tom is OK.
# Wil je routes maken/gaan rijden? Garmin! ! ! !
Ik heb het algelopen dagen in het Zwarte Woud ook weer meegemaakt: 1 van ons had helaas een Tom-Tom. Die kan te weinig routepunten aan in 1 route. Daardoor verschillen in de originele (Garmin) route en je moet te vaak de route opsplitsen in meerdere delen.

klopt vond alleen de 550 & 660 te duur dus heb een 220 iets duurder dan de tomtom maar het zeker waard
 
Best sneaky :P
Rij je elke dag om 6 uur over de A27 met 160 richting werk, kunnen ze makkelijk even cashen :P

Volgende stap is kenteken koppelen aan navi en automatisch een boete verwachten als je te hard hebt gereden? :+
Zo'n vaart zal het niet lopen, maar vind t wel achterban :Y
Overigens worden de gegevens alleen geüpload als je verbinding maakt met je PC.

Maar ik vrees dat je 2e opmerking nog niet zo ver van de waarheid verwijderd is...zeker niet als er in iedere nieuwe auto een black box wordt geplaatst.
 
Overigens worden de gegevens alleen geüpload als je verbinding maakt met je PC.

Maar ik vrees dat je 2e opmerking nog niet zo ver van de waarheid verwijderd is...zeker niet als er in iedere nieuwe auto een black box wordt geplaatst.

Iedereen weet dat dat zou gebeuren met de kilometerheffing. Echter, met de TomTom/Garmin zal het niet zo een vaart lopen. Allereerst: Het is geen bewijs en zal ook niet als bewijs gebruikt kunnen worden. Tweetst: Mensen die op zulke 'gebruik mijn gegevens voor 'product verbeteringen'' meldingen ja antwoorden moeten dan maar niet zo stom zijn. ;)
 
Het is geen bewijs en zal ook niet als bewijs gebruikt kunnen worden.
Daar verzinnen ze wel weer wat op als het 'nodig' is.
Mensen die op zulke 'gebruik mijn gegevens voor 'product verbeteringen'' meldingen ja antwoorden moeten dan maar niet zo stom zijn. ;)
Hoe waar...
 
Laatst bewerkt:
Het maakt gebruikt van die file informatie en dergelijke. Dat is een dienst waar je jezelf bij TomTom extra voor moet aanmelden. Zal dus wel in de voorwaarden staan dat de gegevens gebruikt kunnen worden en daar zijn de mensen dan zelf mee akkoord gegaan ;)
 
Iedereen weet dat dat zou gebeuren met de kilometerheffing. Echter, met de TomTom/Garmin zal het niet zo een vaart lopen. Allereerst: Het is geen bewijs en zal ook niet als bewijs gebruikt kunnen worden. Tweetst: Mensen die op zulke 'gebruik mijn gegevens voor 'product verbeteringen'' meldingen ja antwoorden moeten dan maar niet zo stom zijn. ;)

eens, maar het zijn die mensen die het voor ons "oplettende" mensen verpesten |(
 
# Wil je alleen van A naar B: Tom-Tom is OK.
# Wil je routes maken/gaan rijden? Garmin! ! ! !
Ik heb het algelopen dagen in het Zwarte Woud ook weer meegemaakt: 1 van ons had helaas een Tom-Tom. Die kan te weinig routepunten aan in 1 route. Daardoor verschillen in de originele (Garmin) route en je moet te vaak de route opsplitsen in meerdere delen.

:^

Al kan mijn Nuvï ook maar 50 waypoints aan ofzo. :? Maakt op zich niet uit, dan deel ik de route gewoon in meer stukken, of ik doe het met wat minder waypoints. Gewoon aan het eind en het begin van een weg een waypoint, en dan kom ik er wel uit. :)
 
Het maakt gebruikt van die file informatie en dergelijke. Dat is een dienst waar je jezelf bij TomTom extra voor moet aanmelden. Zal dus wel in de voorwaarden staan dat de gegevens gebruikt kunnen worden en daar zijn de mensen dan zelf mee akkoord gegaan ;)

In het nieuwsbericht stond dat het wordt gehaald als mensen het apparaat aan de pc verbinden.

Aan de andere kant zou het me niet verbazen als het er in stond.
 
Laatst bewerkt:
Update BBQ 1 MEI

De lijst van bbq-ers:
- Poikie
- Michel
- Diddle
- Xtra
- WestBest
- MZN
- Coonie
- Alexed9
- Prepress
- JeGo
- GillettiNo
- Jaapie
- Rabasa
- Loesje
- V FRed S
- Jantah
- Jolly
- Diablo85
- Zot
- E®nst
- Bartje
- Dark_Falcon
- FOEN
- Noorus
- Spookz0r
- Michiel85 + Noortje
- Nocer
- SwordsDance
- Jazzuki
- DonDalton
- Lankho09
- Corvettefreak
- B-Spec (no food + late aankomst)
============ +

34 man totaal


(En nu maar hopen dat er geen geweer in de koffer van Xtra past :N )
 
Laatst bewerkt:
In het nieuwsbericht stond dat het wordt gehaald als mensen het apparaat aan de pc verbinden.

Aan de andere kant zou het me niet verbazen als het er in stond.

Zal ongetwijfeld in de voorwaarden staan ergens maja wie leest die nou door :P
 
Zal ongetwijfeld in de voorwaarden staan ergens maja wie leest die nou door :P

Ik heb die van mijn paspoort wel eerst goed doorgelezen. Moest even mijn principes overboord gooien voor het vingerafdruk gedoe....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan