MF Gooi en Vechtstreek deel * 100 * de Bier Met Worst editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pagina 3 alweer :/
Nou maar even zwaaien dan *D :W


@WB balen van de Honda, gelukkig loopt ie weer :)

@Svijf: Sterkte met je herstel! *O*

@Tosie: filmpje: :} Die muziek ook!! :}

@Noor: gefeli met je papiertje! *O*

Afgelopen dinsdag weederom geslaagd voor een examen... de laatste voorlopig... :z

Nu weer hard aan de bak voor Jeugd, maandag Portfolio inleveren en moet nog véél doen. Op tijd naar bed en morgen weer aan de bak
 
Sorry kon het niet laten :X

[afbeelding]

_O- :X :+

full
 
Present! *O*

Zaterdag was ik ff bij faillissementverkoop van Motorcity Apeldoorn geweest.

Heb daar 2 luchtfilter, Stealth achtertandwiel, 2 stuks 16 tands voortandwiel, doorwaaijas van KTM, motorhoes voor binnen van KTM, 2 flessen remvloeistof, diverse kleine dingen gescoord. Alles met 40% korting.

Volgende week achterbanden (mijne en Superduke van Strifer) vervangen, dan zijn beide KTM het Eifelproof. :9
 
Ja morgennacht ook nog, laatste nachtje... :Y Ben jij bij de nachtbrakers te vinden dan?!
Ahaaa, morgen mijn eerste van de twee.. :Z

Nachtbrakers ben ik niet zo heel veel meer te vinden. Beetje dooie boel de laatste tijd. Zal er morgen weer eens een blik werpen. Eerst even zoeken, inmiddels uit mn favo's verdwenen :P

Nu er echt vandoor.. werkse Noor! :W

..en tot later allemaaaaal! :z
 
Ahaaa, morgen mijn eerste van de twee.. :Z

Nachtbrakers ben ik niet zo heel veel meer te vinden. Beetje dooie boel de laatste tijd. Zal er morgen weer eens een blik werpen. Eerst even zoeken, inmiddels uit mn favo's verdwenen :P

Nu er echt vandoor.. werkse Noor! :W

..en tot later allemaaaaal! :z

Mja tis er idd rustig ja... Maar goed, beter dan niks he ;)

:W
 
Lekker naar bedje hier :W

Werk ze nog Noor en Slaap lekker morgenochtend :)

wat is het beginbod voor bob ? Of naja doe liever Sam maar... die is lekker rustig *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan