Uitlaatsteun en K&N filter voor ZX-6R

Tjaps

MF veteraan
12 jul 2006
5.793
0
Diverse onderdelen voor Kawasaki ZX-6R modeljaar 2003/2004

K&N luchtfilter - €20

Ca. 6.000km gebruikt.

R&G Racing uitlaatsteun incl. bevestigingsmateriaal - €30


WoEtw.jpg



Heb het liefste dat spullen afgehaald worden in IJsselstein.
Verzenden kan op risico en kosten van de koper.
 
Laatst bewerkt:
Deze stuurdemper met montagekit past toch ook op een zx-10r uit 2004 :?

Zo ja, dan heb ik interesse. Moet alleen m'n portemonnee raadplegen..
 
Laatst bewerkt:
Deze stuurdemper met montagekit past toch ook op een zx-10r uit 2004 :?

Zo ja, dan heb ik interesse. Moet alleen m'n portemonnee raadplegen..
Ik denk niet dat de bevestiging voor deze modellen het zelfde is. De modelnummers van hyperpro verschillen in ieder geval.

Edit:
Zit de tank van jou motor aan de bovenkant met 2 bouten aan het frame bevestigd? Zo ja, dan is het niet de zelfde bevestiging.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat de bevestiging voor deze modellen het zelfde is. De modelnummers van hyperpro verschillen in ieder geval.

Edit:
Zit de tank van jou motor aan de bovenkant met 2 bouten aan het frame bevestigd? Zo ja, dan is het niet de zelfde bevestiging.

Mijn tank is inderdaad ook met 2 bouten aan het frame bevestigd en de beugel ziet er hetzelfde uit..
 
Mijn tank is inderdaad ook met 2 bouten aan het frame bevestigd en de beugel ziet er hetzelfde uit..
Dat is dus niet ook. ;) De bevestiging bij een ZX-6R is met 1 bout bij de tank. Hier kun je het zien. Het zijn andere dempers maar bevestigingspunten zijn gelijk met die van Hyperpro.

ZX-6R
ZX-10R
 
Alle spullen gemonteerd door iemand die heel technisch vakkundig is en vervolgens gebruikt alsof door een oud vrouwtje :Y :)












:+







Nee serieus, spulletjes zijn in top staat :) O-)
 
De PC komt van een 2003/2004?

Edit:// Ik heb er anders wel intresse in :Y
 
Laatst bewerkt:
Trouwens mocht Youri geen intresse meer hebben of past de demper niet, heb ik wel intresse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan