Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder een reden om juist WEL te gaan. _O-

Ik kijk wel ff misschien dat ik met een maat van me er heen ga.
Maar heb het ook niet zo op grote menigten.
Iets van planken koorts. -O- ;)
 
Gewoon gezellig komen. Is er super gezellig, beetje brommers kijken, lekker gemoedelijk, kopje koffie erbij van de Mac. En hopelijk mooi weer 8-)
 
Gewoon komen Devil, kunnen we eindelijk horen of je nu te veel opschept over je uitlaat geluid ;)
En dan kan je ook al een begin maken voor de groeps foto ;) haha.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf met Ermax gereden, in de zwarte versie. Erg tevreden over. Lady-M rijd er ook mee.


O, is dat Ermax waar ik mee rijd? :+ Ik wist het niet meer. Ik heb een semi-transparant ruitje en het scheelt een stuk met de wind op je borst. Ik vind het ruitje nog steeds niet echt mooi, maar het is wel functioneel.
 
Ok ok ben over gehaald
Ik ga met MFA (motorforum Amsterdam) mee naar mfmm dan breek ik even van de groep af en zal ik jullie even opzoeken.
 
Hey Guys,

Ik wil waarschijnlijk een windschermpie kopen, omdat mn pa er ook af en toe naar zn werk rijd, en das 180 km heen... en weer terug...

Ik heb er zelf 3 gevonden, een van Puig, Barracuda en Ermax.

Die van Puig vind ik niet echt mooi, dus die valt waarschijnlijk af.. die van Barracuda en Ermax vind ik wel mooi, maar heeft iemand ervaring met een van deze schermpjes, en weet iemand in welke kleuren ze te krijgen zijn? (het liefst een getinte, maar niet helemaal wart)

En dan heb je ook nog MRA

http://i776.photobucket.com/albums/...RES/KawasakiER6NRacingscreen.jpg?t=1304286586
 
Mooi dat ik in de OP sta :)
maar je mag me bij de ex-er6'ers plaatsen ;)

(f-je is al 2 jaar geleden van eigenaar veranderd... iets met 1e liefde en zo ;) )
 
Mooi dat ik in de OP sta :)
maar je mag me bij de ex-er6'ers plaatsen ;)

(f-je is al 2 jaar geleden van eigenaar veranderd... iets met 1e liefde en zo ;) )
Ohh wist niet dat je m niet meer had. -O-
Zal het vanmiddag ff aanpassen.

Ff vraagje.
Wat moet er allemaal gedaan worden bij de 12.000 grote beurt zonder kleppen stellen.

Is dat makkelijk zelf te doen. :?

Olie heb ik laatst zelf gedaan en de remvloeistof doe ik vandaag aangezien ik mijn achterrem weer ga fixen.

Is het dan de moeite om die 12.000 beurt te laten doen of zou ik geweoon de 24.000 doen incl kleppen.
 
Laatst bewerkt:
Ohh wist niet dat je m niet meer had. -O-
Zal het vanmiddag ff aanpassen.

Ff vraagje.
Wat moet er allemaal gedaan worden bij de 12.000 grote beurt zonder kleppen stellen.

Is dat makkelijk zelf te doen. :?

Olie heb ik laatst zelf gedaan en de remvloeistof doe ik vandaag aangezien ik mijn achterrem weer ga fixen.

Is het dan de moeite om die 12.000 beurt te laten doen of zou ik geweoon de 24.000 doen incl kleppen.

Staat toch in je onderhouds boekje wat ze doen? ;) :)
Ik laat mijne pas doen bij 14-16k of zo, kan gemakkelijk.
 
Staat toch in je onderhouds boekje wat ze doen? ;) :)
Ik laat mijne pas doen bij 14-16k of zo, kan gemakkelijk.
Ja ja staat idd in het boekje maar had die niet bij de hand. O-)
Ik zal m ff door spitten.

Maar ging er meer om dat ik de belangrijkste dingen (denk ik) al gedaan heb dan zou het zonde zijn om het nog maals te laten doen.
Dus vandaar mijn vraag zou het kwaad kunnen het 2 a 3000 km later te doen.
Als ik mijn olie en rem vloeistof zelf al vervangen heb.

En zijn er mensen die die hele beurt zelf doen.
 
Devil; kleppen stellen is toch pas bij 42.000?

Oja, ik heb zelf ook nog een vraagje omtrent het onderhoud;
Ik heb onze motor gekocht bij 9200 KM, en hem toen gelijk een beurtje laten geven. Maar daarvoor had hij de 1000 en 6000 km beurten ook al gehad. Mijn dealer had in het boekje gezet dat de volgende beurt al bij 12.000 is, maar volgens mij heb ik die beurt net gegeven ?? (bij de 92000 nl)
 
Devil; kleppen stellen is toch pas bij 42.000?

Oja, ik heb zelf ook nog een vraagje omtrent het onderhoud;
Ik heb onze motor gekocht bij 9200 KM, en hem toen gelijk een beurtje laten geven. Maar daarvoor had hij de 1000 en 6000 km beurten ook al gehad. Mijn dealer had in het boekje gezet dat de volgende beurt al bij 12.000 is, maar volgens mij heb ik die beurt net gegeven ?? (bij de 92000 nl)
Precies kleppen bij 42.000 daarom ook zonder kleppen stellen. :P

Als die beurd gegeven is en ook die dingen gedaan zijn denk ik wel ja.
Maar denk dat het niet zo heel veel uitmaakt als ik het zo begrijp van rubs88 dat je een aantal km later ook kunt doen.
 
Brouwer, vraagje wat voor navigatie heb jij daar aan je stuur hangen?

En iemand nog tips / inspiratie voor foto's van brommer? Op de een of andere manier heb ik zin om er een stukje op uit te gaan met mijn rugtas vol camera spul maar geen inspiratie :X
 
Brouwer, vraagje wat voor navigatie heb jij daar aan je stuur hangen?

En iemand nog tips / inspiratie voor foto's van brommer? Op de een of andere manier heb ik zin om er een stukje op uit te gaan met mijn rugtas vol camera spul maar geen inspiratie :X
IMG_0045.jpg
IMG_0043.jpg
 
Laatst bewerkt:
Brouwer, vraagje wat voor navigatie heb jij daar aan je stuur hangen?

En iemand nog tips / inspiratie voor foto's van brommer? Op de een of andere manier heb ik zin om er een stukje op uit te gaan met mijn rugtas vol camera spul maar geen inspiratie :X

Dat is een TomTom One V3 Europe. Eigenlijk niet bedoelt voor op de motor, maar het werkt wel. Vond het jammer geld om een nieuwe tomtom rider aan te schaffen, terwijl ik deze nog heb liggen.
 
Bij deze:

2mwwmeu.jpg


b8lhlv.jpg


Is verkrijgbaar bij de Halfords voor veel soorten tomtom's. Prijs weet ik niet meer, maar viel dacht ik ook nog wel mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan