Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister nog mee gereden. Maar hij staat in de schuur, en als pa in de schuur bezig is, is het meteen een stofnest. Maar hij gaat vóór zondag nog gewassen worden ;) Ff met de turlte wax in het rond en hij glimt weer als een zwart kalf in de maneschijn :P
 
Ah super, dankje voor de foto, toch maar eens een tripje halfords plannen.

En toch maar een beetje aan het prutsen geweest met mijn camera en de flitser op afstand triggeren.

_MG_4203.jpg


_MG_4232.jpg


_MG_4235.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice pics! En nice topic overigens devil!
Is af en toe ff goed kijken. Nieuwe naam in het naked topic, is veranderd natuurlijk. :p.

Maar ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meer méé lezen (bijna iedere dag) dan posten (zoals ik..) ,
Daarom wel heel chill zo'n nieuw topic. Foto's komen zo. Twee stuks hè?
 
Nice pics! En nice topic overigens devil!
Is af en toe ff goed kijken. Nieuwe naam in het naked topic, is veranderd natuurlijk. :p.

Maar ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meer méé lezen (bijna iedere dag) dan posten (zoals ik..) ,
Daarom wel heel chill zo'n nieuw topic. Foto's komen zo. Twee stuks hè?
Hey thanks man heb er wat moeite in gestoken om het een beetje aantrekkelijk te maken fijn dat jullie dat ook vinden.

En ja idd 2 foto's voor in de OP.

@ TheNiker Ik heb je toegevoegd aan de OP met die mooie foto's van je.
Daarmee mag je absoluut niet ontbreken. :}

Rijden jullie trouwens vaak met jullie camera rond.
Heb zelf de Sony SLT-A55V maar daarmee rondrijden de hele dag vind ik best zonde voor een camera van 1000 euro mocht er een schuiver gemaakt worden.
 
Ooh ja @ NoSER heb even de merk & type van je huidige motor nodig voor in de OP.
Weten we gelijk wat je nu rijd.
 
Voor de vakantiegangers: Ik heb net bij Louis.de een setje zijtassen gekocht voor slechts € 49,95 van Moto-Detail. Vanmiddag heb ik ze aan de ER6-N vastgemaakt (riemen met klittenband onder het zadel door en nog twee andere riemen onder het kontje door) en het staat heel netjes. Ik had foto's gemaakt en ge-upload, maar die zijn ineens spoorloos en ik heb ze al van mijn camera gewist :( Om de tassen hun stevigheid te geven, zitten er een soort plastic stukken bij die je erin moet prutsen. Ze zijn te groot, maar met behulp van een schaar heb je het zo voor elkaar. Een echte aanrader dus. Er gaat niet zo heel veel in hoor, max. 5 kg per kant, maar dat scheelt toch weer mooi 10 kilo op je bult }) Voor de geinteresseerden kan ik morgen of overmorgen nog wel wat nieuwe foto's maken.
 
@ TheNiker Ik heb je toegevoegd aan de OP met die mooie foto's van je.
Daarmee mag je absoluut niet ontbreken. :}

Rijden jullie trouwens vaak met jullie camera rond.
Heb zelf de Sony SLT-A55V maar daarmee rondrijden de hele dag vind ik best zonde voor een camera van 1000 euro mocht er een schuiver gemaakt worden.

:) thanks voor het toevoegen.

Ik sleep mijn camera niet de hele dag mee, zoals gisteren ben ik er gewoon op uit gereden met mijn cameratas op mijn rug. Daar zit dan een EOS 350D in met een 70-200 2.8, 50mm 1.8, 18-55, flitser en de remote trigger, imagetank en natuurlijk de nodig onzin aan klein spul. Het komt er op neer dat ik een complete rugtas nodig heb alleen voor mijn foto spul.

Maar het schoot me inderdaad ook door mijn hoofd wat nu als ik een schuiver maak... Tja gevalletje no risk no fun :D

Lady-M hoe breed zijn die tassen? Onder het motto iets met een tussenwoning en twee 90 graden hoeken in het pad om achter het huis te komen :X
 
Gratz :D

Nu ga je bij iedere bocht de ga je je instructeur nog "horen" :P
Maar enjoy the freedom :D
 
Hee Sender GEFELICITEERD *O* *O* *O* !! Dat betekend dus dat je op de ER6 Meeting aanwezig bent ? In ieder geval heel veel stuurplezier gewenst :] :]
 
:) thanks voor het toevoegen.

Ik sleep mijn camera niet de hele dag mee, zoals gisteren ben ik er gewoon op uit gereden met mijn cameratas op mijn rug. Daar zit dan een EOS 350D in met een 70-200 2.8, 50mm 1.8, 18-55, flitser en de remote trigger, imagetank en natuurlijk de nodig onzin aan klein spul. Het komt er op neer dat ik een complete rugtas nodig heb alleen voor mijn foto spul.

Maar het schoot me inderdaad ook door mijn hoofd wat nu als ik een schuiver maak... Tja gevalletje no risk no fun :D

Lady-M hoe breed zijn die tassen? Onder het motto iets met een tussenwoning en twee 90 graden hoeken in het pad om achter het huis te komen :X

Ik neem af en toe mijn Nikon D90 mee, maar heb nu ook een Sony Nex-5 (voor m'n vriendin gekocht eigenlijk ;)). Die laatste is net iets handiger voor motorfotografie :Y
 
:) thanks voor het toevoegen.

Ik sleep mijn camera niet de hele dag mee, zoals gisteren ben ik er gewoon op uit gereden met mijn cameratas op mijn rug. Daar zit dan een EOS 350D in met een 70-200 2.8, 50mm 1.8, 18-55, flitser en de remote trigger, imagetank en natuurlijk de nodig onzin aan klein spul. Het komt er op neer dat ik een complete rugtas nodig heb alleen voor mijn foto spul.

Maar het schoot me inderdaad ook door mijn hoofd wat nu als ik een schuiver maak... Tja gevalletje no risk no fun :D

Lady-M hoe breed zijn die tassen? Onder het motto iets met een tussenwoning en twee 90 graden hoeken in het pad om achter het huis te komen :X

Het zijn de kleinste zijtassen die ik kon vinden bij Louis. Ik heb wel genoeg ruimte, maar ik houd er niet van als de boel zo uitsteekt. Eigenlijk houd ik helemaal niet van tassen op de motor en met een man met BMW met zijkoffers en topkoffer, was dat ook nooit nodig. Nu heeft hij echter een kofferloze Versys gekocht en dan is zo'n setje zijtassen erg handig. Ze zijn er ook nog een slagje groter en dan kosten ze geloof ik € 79. Even op de site gekeken voor de tassen die ik heb gekocht:

■Klettriemen-Befestigung unter der Sitzbank
■zusätzliche Unterseiten-Fixierung mit 3 Riemen/Tasche
■je zwei Außentaschen
■abnehmbare, gepolsterte Schultertragegurte
■Reflexmaterial an den Rückseiten
■integrierte Regenhauben
■Material: 95% Polyester
■Volumen je Tasche ca. 15 Liter
■Maße (BxHxT) in cm: ca. 30/40x25/15x15
■Farbe: Schwarz, Dark-Raceflag-Design
 
Het zijn de kleinste zijtassen die ik kon vinden bij Louis. Ik heb wel genoeg ruimte, maar ik houd er niet van als de boel zo uitsteekt. Eigenlijk houd ik helemaal niet van tassen op de motor en met een man met BMW met zijkoffers en topkoffer, was dat ook nooit nodig. Nu heeft hij echter een kofferloze Versys gekocht en dan is zo'n setje zijtassen erg handig. Ze zijn er ook nog een slagje groter en dan kosten ze geloof ik € 79. Even op de site gekeken voor de tassen die ik heb gekocht:

■Klettriemen-Befestigung unter der Sitzbank
■zusätzliche Unterseiten-Fixierung mit 3 Riemen/Tasche
■je zwei Außentaschen
■abnehmbare, gepolsterte Schultertragegurte
■Reflexmaterial an den Rückseiten
■integrierte Regenhauben
■Material: 95% Polyester
■Volumen je Tasche ca. 15 Liter
■Maße (BxHxT) in cm: ca. 30/40x25/15x15
■Farbe: Schwarz, Dark-Raceflag-Design

Ik had deze harde koffers op mijn ER-6:

full


Veel ruimte, makkelijk te bevestigen, maar inderdaad wel redelijk breed...
 
Ja, da's wel handig enzo, maar ook wel redelijk afschuwelijk :X Dat mot ik niet hoor :P Het moet er wel een beetje redelijk esthetisch uit blijven zien he.

_O-

Mooi is het inderdaad niet echt, maar in het echt ziet het er niet zo dramatisch uit hoor ;)

En voor 1 à 2 keer per jaar een weekje te gebruiken heb ik niet zo gelet op het esthetische... Had vooral opslagruimte nodig :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan