Motor mover voor middenbok(eigen fabrikaat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

born

MF veteraan
11 aug 2004
1.009
8
Amsterdam
Zelf gemaakte mover voor gebruik met een middenbok.
Zeer stevig en goede gelagerde wielen. Ik heb hier een Suzuki GSX 1400 (toch zo'n 250 kilo)op gehad en hij gaf geen krimp. Ophalen in A'dam Zuidoost. Hoef niet de hoofdprijs maar gaat ook niet voor niks weg.
full
 
Zit te denken aan 35 euro. Is toch zeker twee uur werk in gaan zitten en dan nog de wielen(die per stuk inkoop al 9 euro ex btw waren). Ik heb hem zelf maar 1 keer gebruikt voordat ik mijn GSX verkocht. Als ik kijk naar vergelijkbare op het net dan zit je al gauw op 100 euro.
 
GSX1400 :? :? dan houdt íe een XJR1200 ook wel.

deze ziet er stevig en netjes afgewerkt uit.
praktisch en functioneel
voor 30,- euro hebben wij een deal,

je krijgt PM

gr. Jos :W
 
Hoi,

Heb je iets meer info? Ik was van plan om er zelf één te maken maar deze ziet er goed uit. Heb laatst mijn eerste motor gekocht (Triumph 900) maar die hebben we met 3 man de achtertuin in moeten tillen/rijden.

Wat ik graag wil weten is hoe goed de willetjes rijden, de tegels in het steegje waar de motor doorheen moet is erg ongelijk en het loopt ook een beetje op.

Kan je dit ding gewoon onder je achterwil rijden en je motor duwen? Zit er nog een rem op?

Joost
 
Hoi,

Ten eerste is ie niet voor onder je achterwiel, heb ik zelf ook geprobeerd dan gaat ie alle kanten op. Hij is echt voor de middenbok.
De wieltjes rollen perfect echter het geheel zweeft ong. 5 mm boven de grond dus als het erg ongelijk is gaat dat ook niet werken.
De combinatie kleine wieltjes en tegels is zowieso niet aan te raden.
Hoop dat je hier wat mee kunt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan