honda cb sevenfifty '93

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gorerat

Die hard MF'er
28 feb 2006
290
0
Dieren
Honda cb sevenfifty
Bouwjaar: 1993
KM. stand: 58000
Motorisch in goede staat…loopt als een trein. Hier en daar wel wat optische gebruikssporen.
Niet geheel orgineel. Iets breder stuur, kleine knipperlichten, jama 4in2- uitlaat.
Weinig onderhoud aan deze motor, nooit kleppen stellen door hydraulische klepstelling. Nieuwe accu, oliefilter en remblokken achter. Banden goed.

De motor gaat na vele jaren plezier weg omdat er een tweede auto is gekomen en ik nog een kawa gt550 heb waar ik weinig omkijken naar heb en een bmw k100 project. Tezamen wordt het een beetje teveel van het goede.

De motor staat in Arnhem
Vraagprijs 1400,- vaste prijs 1200,-
full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ja, bleek door gom in de stationairsproeiers te komen. Was dus een benzinetoevoer-probleem. Ik heb de carburateurs schoon gemaakt en het probleem was verholpen.
 
Fijne fiets hoor mensen. Zowel voor beginners als voor de gevorderden. 73 pk sterk.
Dit type heeft zich door de jaren heen bewezen.
 
ja kan het wel kwijt, dat is het niet. Maar als ik die k100 ga verbouwen heb ik dan wat meer ruimte. Maar ik draai nu lange dagen dus ik kom er ook niet echt aan toe.
Zodra die honda weg is ga ik op zoek naar een zijspan wat op me k100 past. Ik had gelezen dat een zijspan van de Ural DNEPR aardig past.

Vond dit plaatje van een trike bestaande uit een dnepr zijspan aan weerskanten. Wel geinig maar dat gaan we toch maar niet doen ;)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan