Triumph Speed Triple topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je geen last van de hoge uitlaten en wordt het niet erg heet :?

:N Nope
:N Pas d'problem
:N Nergens last van

Saddle bag zijn topkwaliteit, waterafstotend en voorzien van waterdichte binnenvoering.

Wat temperatuur aangaat . . . . idem dito . . . geen enkel probleem. Ter hoogte van de uitlaten zit aan de buitenzijde een speciale lining wat de warmte goed aan kan.

Wel een tip:
Stop geen choclade repen in de zijvakken :N , want dan heb je chocopasta _O- .

Foto's zijn overigens van een vakantieweek van over de 2.000km. Warmte heeft geen enkele invloed gehad. Het geheel is lichter dan een duo-passagier, dus nagenoeg niet van invloed op het rijden. Rijwind is minimaal merkbaar (ook bij snelheden van 150+).
 
anni gespot vanmiddag op de plaats in den haag, iemand van hier?


full



vanmiddag maar gelijk de stompgrips besteld, dewpro en ez: bedankt voor de tip ;)

en pjotr: Gefeliciteerd *O* *O* *O*
 
Ligt iig niet aan de vering, nou maar verder zoeken.

zat laatst nog stukkie te lezen over mogelijk oorzaken van speed whobbles enzo

lang verhaal kort; groot mysterie.... :?

slecht gebalanceerde velgen kunnen een oorzaak zijn, maar ook zoveel anders. kan ook combinatie van factoren zijn.

schijnt een soort van 'slinger effect' te zijn. slinger (van een klok bijvoorbeeld) komt niet vanzelf in beweging maar heeft een zetje nodig en blijft vervolgens heen en weer gaan. voorvork van de motor gedraagt zich als slinger, en iets geeft m een zetje, waardoor ie heen en weer begint te slingeren, wat normaal of onder andere omstandigheden niet gebeurt / wel in balans is.

of tenminste, zo heb ik t begrepen :?

zou zelf beginnen met een bandenwissel denk ik :?

anyway, succes ;)
 
zat laatst nog stukkie te lezen over mogelijk oorzaken van speed whobbles enzo

lang verhaal kort; groot mysterie.... :?

slecht gebalanceerde velgen kunnen een oorzaak zijn, maar ook zoveel anders. kan ook combinatie van factoren zijn.

schijnt een soort van 'slinger effect' te zijn. slinger (van een klok bijvoorbeeld) komt niet vanzelf in beweging maar heeft een zetje nodig en blijft vervolgens heen en weer gaan. voorvork van de motor gedraagt zich als slinger, en iets geeft m een zetje, waardoor ie heen en weer begint te slingeren, wat normaal of onder andere omstandigheden niet gebeurt / wel in balans is.

of tenminste, zo heb ik t begrepen :?

zou zelf beginnen met een bandenwissel denk ik :?

anyway, succes ;)


Frapante is dat het is gekomen na een bandenwissel naar MPR 2ct.
Nieuwe balhoofdlagers er in.
Zit nog een heel klein tikje in de voorwiellagers met het wiel er uit, met het wiel er in geen tik.
Slinger komt er ook pas in bij vol acceleren of even vol op het gas van 140 naar bv 180.
Wanneer het wat geleidelijker gaat valt het mee, ik voel het allemaal wel bewegen maar niet zo dat het stuur begint te slaan.
Ik rij eerst die achterband wel op, dan maar wat kalmer aan doen de komende tijd O-)
Ff nieuwe ketting en tandwielen bestellen eerst.
 
Pjotr gefeliciteerd! *O*

Enne, MDS, leuk filmpie, waar was dit ergens?

Kwam er niet binnenkort een SE te koop in Eibergen? Weet misschien iemand, aangezien hij geen witte of zwarte wil (oranje in Eibergen was reeds verkocht). Wanneer komt deze daar?
 
Pjotr gefeliciteerd! *O*

Enne, MDS, leuk filmpie, waar was dit ergens?

Kwam er niet binnenkort een SE te koop in Eibergen? Weet misschien iemand, aangezien hij geen witte of zwarte wil (oranje in Eibergen was reeds verkocht). Wanneer komt deze daar?
:Y
Se Sua geeft al aan waar het was. Ik heb ook nog 41 minuten film van voor de pauze maar dat gaat zeker een dag duren om het te uploaden dus dat komt nog wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan